S'han trobat 4.274 resultats
IP 486/2023
A priori, demanar a les persones usuàries que ensenyin el seu DNI per accedir a les instal·lacions de la piscina no seria un tractament de dades excessiu ni contrari al principi de minimització de dades personals, quan calgui verificar l'edat i el domicili i no es disposi del certificat d'empadronament o de la documentació necessària per acreditar-ho. S’arxiva la denúncia perquè, a banda de les manifestacions de la persona denunciant, no es disposa de cap altre element que permeti corroborar que l'Ajuntament o l'empresa concessionària recollissin aquestes dades
19/11/2024
PD 24/2024
15/11/2024
PD 23/2024
15/11/2024
PD 22/2024
15/11/2024
PD 21/2024
15/11/2024
PD 20/2024
15/11/2024
IP 299/2024
La persona denunciant es queixava perquè l'Ajuntament va sancionar el seu progenitor per haver dipositat una bossa de residus a la via pública. Respecte d'aquesta actuació, el denunciant exposa que la prova que acreditaria la infracció és la troballa, per part del personal inspector, d'un tiquet que duia el nom i cognoms del seu pare a la bossa de residus. Considera que la prova és insuficient per acreditar l'autoria de la infracció. En aquest cas, d'acord amb l'article 6.1.c RGPD i en consonància amb la normativa de residus, hi ha habilitació legal perquè el personal inspector tracti les dades personals. Per l'exposat, escau arxivar la denúncia, sens perjudici que, en el marc del procediment sancionador iniciat per l'Ajuntament, la persona denunciant pugui qüestionar la validesa de la prova.
13/11/2024
PT 154/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons en relació amb la majoria de les dades objecte de supressió, atès que la DGP n’ha estimat la supressió. Tanmateix, es desestima la supressió d'unes diligències concretes, atès que estan relacionades amb unes dades que la persona reclamant no havia demanat suprimir.
13/11/2024
PT 99/2024
El reclamant es queixava que l'entitat no havia atès la seva sol·licitud d'exercici del dret de supressió del número de telèfon mòbil particular i d'oposició a rebre trucades o missatges de feina en aquest telèfon. Es resol estimar parcialment la reclamació perquè l'entitat va admetre que va respondre i atendre els drets del reclamant fora de termini. No hi ha pronunciament sobre el fons perquè l'entitat ja va resoldre la reclamació.
13/11/2024
IP 629/2023
La denunciant es queixa que l'OGT li va notificar un acte tributari en una adreça diferent a la que ella havia designat anteriorment en un recurs. L'entitat al·lega que la contribuent no va comunicar el canvi de domicili fiscal i que la notificació que li va practicar en el domicili fiscal correspon a un procediment de recaptació, diferent del recurs en què s'havia designat una altra adreça als efectes de notificacions, el qual correspon a un procediment de revisió.
13/11/2024
Total de pàgines: 428