S'han trobat 4.297 resultats
CNS 42/2013
Els fitxers de la Fundació titular de centres educatius concertats que estiguin vinculats a la prestació del servei públic d'educació, són objecte de control per part de l'Autoritat (art. 156.a) EAC i art. 3.f) Llei 32/2010). La percepció d'una subvenció per part d'una entitat, només comporta que aquesta es trobi dins l'àmbit d'actuació de l'Autoritat si existeix relació de dependència respecte una administració pública (art. 156.a) de l'EAC). La delimitació de la informació dels expedients escolars dels alumnes que cal conservar o cancel·lar, així com l'establiment de terminis de conservació, només es pot fer amb coneixement de la concreta informació tractada, i tenint en compte el que hagi pogut establir l'Administració educativa, i, si escau, les Taules d'Avaluació Documental, en aplicació de la Llei 10/2001, d'Arxius.
04/10/2013
PD 28/2013
04/10/2013
PT 26/2013
S'estima la reclamació del dret d'accés, atès que el responsable no ha contestat la sol·licitud d'accés en el termini d'un mes previst a l'ordenament Articles aplicats: art 15 LOPD i 29 RLOPD
04/10/2013
PT 27/2013
S'estima la reclamació del dret d'accés, atès que el responsable no ha contestat la sol·licitud d'accés en el termini d'un mes previst a l'ordenament. Articles aplicats: art 15 LOPD i 29 RLOPD
04/10/2013
PT 28/2013
S'estima la reclamació del dret d'accés, atès que el responsable no ha contestat la sol·licitud d'accés en el termini d'un mes previst a l'ordenament. Articles aplicats: art 15 LOPD i 29 RLOPD
04/10/2013
PD 27/2013
02/10/2013
CNS 45/2013
L'existència d'un interès legítim i directe pot justificar l'accés a dades no només dels avantpassats residents al municipi sinó també de familiars que encara hi resideixen, als efectes de localitzar-los. No obstant això, es recomana comunicar a les persones afectades l'existència d'aquesta sol·licitud, com també la possibilitat d'oposar-se a la comunicació de les seves dades, en cas que existeixin motius justificats i legítims relatius a una concreta situació personal.
30/09/2013
PS 25/2013
No implementar les mesures de seguretat exigibles constitueix una infracció greu. D'altra banda, no donar compliment a les mesures correctores imposades per l'APDCAT en una resolució de procediment sancionador, també suposa una infracció greu a la normativa de protecció de dades. Articles aplicats: 9, 44.3.h, 44.3.i, 46 LOPD; 21 i 24 de la Llei 32/2010; 88, 90, 95, 109 RLOPD.
27/09/2013
PS 37/2013
S'imputa, per una banda, manca de consentiment atès que la UB va tractar les dades d'una persona amb finalitats comercials sense haver recavat el seu consentiment. D'altra banda, s'imputa no fer efectiu el dret d'informació, atès que en els formularis electrònics que la UB proporciona a les persones interessades no es contempla la totalitat dels extrems previstos a l'article 5 LOPD. Articles aplicats: 44.2.c), 44.3.b), 5 i 6 LOPD
20/09/2013
PS 40/2013
Un funcionari de l'Oficina Municipal del Padró d'Habitants de l'Ajuntament va accedir indegudament a la base de dades del Padró i va lliurar dos certificats històrics de residència dels denunciants a una tercera persona, sense el consentiment d'aquells ni habilitació legal, vulnerant el deure de secret. Tot i que la tercera persona va aportar els certificats en un procés judicial en el qual era part demandada, l'Ajuntament no ha acreditat que prèviament el funcionari va valorar si concorria interès legítim i directe d'aquest tercer en l'accés a aquestes dades. Articles aplicats: Art. 4, 10 i 44.3.d) LOPD
20/09/2013
Total de pàgines: 430