S'han trobat 652 resultats
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 40/2012, referent al Consorci Sanitari de l’Anoia.
PS 40/2012
Es proposa el sobreseïment del PS, atès que en el marc del període probatori s'ha constatat que qui elaborà i difongué el document controvertit que contenia dades personals dels pacients del Consorci Sanitari de l'Anoia amb càncer fou l'Institut Català d'Oncologia, qui actuava com a encarregat del tractament. S'incoa un PS a l'ICO per aquests fets.
17/10/2012
RESOLUCIÓ D'ARXIU de la Informació Prèvia núm. 97/2011, referent a la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya
IP 97/2011
La comunicació a l'INSS de dades dels bombers en situació de segona activitat s'emmarca en el deure de l'Administració de comunicar a la Seguretat Social la informació rellevant per a l'exercici de les seves competències, d'evitar un eventual perjudici al tresor públic, i de col·laboració entre administracions públiques. I la tramesa d'informació entre òrgans de la mateixa Administració no constitueix una comunicació de dades, s'emmarca en l'exercici de les funcions encomanades, i resulta proporcionada al seu acompliment. Articles aplicats: Art. 4, 6.2 i 11 LOPD, 37.4, 45.1, 143 i 230.c) LGSS, 4.1.c) i 102 LRJPAC, 113, 114 i 116 del Decret 243/2007
18/07/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 251/2011, referent a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.
IP 251/2011
Facilitar l'accés a dades personals obrants a un expedient administratiu a qui és persona interessada en aquell expedient, no es pot considerar com una cessió de dades il·lícita, atès que hi ha una norma amb rang de llei que habilita el dit accés. Això, sense perjudici de la necessitat de ponderar els drets i interessos presents en el cas concret. Articles aplicats: 11.2.d) LOPD, 26 Llei 26/2010, 35 Llei 30/1992, i 155 DLEG 2/2003
27/06/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 4/2012, referent al Departament d’Interior, de la Generalitat de Catalunya.
IP 4/2012
La declaració responsable del cedent presentada davant un òrgan administratiu, conforme ha obtingut el consentiment de les persones afectades per al tractament de les seves dades, eximeix a l'òrgan administratiu de la seva obtenció. Només poden ser objecte de cessió les dades personals adequades, pertinents i no excessives en relació a l'àmbit i les finalitats perseguides. Articles aplicats: 4, 7, 11 LOPD; 35 i 38 de la Llei 26/2010; 71.bis de la Llei 30/1992
07/06/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 7/2012, referent a l’Institut Català del Sòl.
IP 7/2012
La comunicació de dades de caràcter personal quan concorre una habilitació legal o respon a la lliure i legítima acceptació d’una relació jurídica el desenvolupament, el compliment i el control de la qual implicava necessàriament la connexió del tractament de dades controvertit amb els fitxers de tercers, no requereix el consentiment de la persona afectada. Articles aplicats: 11 LOPD; 11 Llei 7/2006; 4 Llei 30/1992
07/06/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 36/2012, referent a la Direcció General de la Policia del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya.
IP 36/2012
S'arxiva la denúncia provisionalment perquè en virtut del principi de personalitat de les sancions, i amb el resultat de les actuacions d’investigació practicades no s’aprecia cap indici que permeti considerar que la presumpta vulneració del deure de secret s’hauria produït per part de l'entitat denunciada. Articles aplicats: 10 LOPD i 10.2 i 20.1c) del Decret 278/1993
01/06/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la informació prèvia núm. 65/2011, referent a Tramvia Metropolità SA, Tramvia Metropolità del Besòs SA, Trambaix UTE i Trambesòs UTE.
IP 65/2011
La cessió al jutjat de les imatges de la persona denunciant (usuària d'un mitjà de transport públic) per part del responsable del fitxer de videovigilància (operador del sistema tramviari), no requereix del consentiment de la persona afectada, atesa l'existència d'una habilitació legal que empara dita cessió, com és el cas del dret de defensa (art. 24 CE). Tampoc no s'aprecien altres vulneracions denunciades sobre el sistema de videovigilancia (dret d'informació i principi de proporcionalitat o consentiment). Articles aplicats: Art. 5, 6, 11.2.a) de la LOPD i art. 24 CE. Instrucció 1/2009
31/05/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 151/2011, referent a l'Ajuntament de Lleida
IP 151/2011
Procedeix l'arxiu quan no s'observen indicis d'infracció. Les dades sol·lictades (permís de conducció, DNI i domicili del conductor) són necessàries per a la identificació del presumpte infractor de la normativa de trànsit i la tramitació del corresponent procediment sancionador. Articles aplicats: rt. 4 LOPD, 10.2 del Decret 278/1993, 9.bis.1) i 77.1 Reial decret legislatiu 339/1990, 1 Reial decret 1553/2005.
30/04/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la informació prèvia referent a l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat (IP 156/11 i 157/11).
IP 156/2011
La notificació efectuada en una adreça que no és la del domicili fiscal de la persona afectada, després d'haver-ho intentat infructuosament en l'adreça esmentada, no conculca el principi d'exactitud de les dades, atès que la jurisprudència avala la cerca de domicilis alternatius per intentar la notificació personal i evitar la notificació per edictes. D'altra banda, tampoc no es vulnera el principi de finalitat si les dades inicialment facilitades per la persona interessada a l'Administració, s'utilitzen per a la pràctica de notificacions tributàries, atès que existeix una norma amb rang de llei que ho habilita. A l'últim, l'entrega a una tercera persona que es troba al domicili on s'efectuà l'enviament, d'un sobre tancat en el que es consigna correctament el destinatari de la comunicació, no constitueix una vulneració del deure de secret.
Articles aplicats:Art. 4, 10 LOPD, 8.5 RLOPD i 95, 110, 111 LGT.
15/03/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la informació prèvia referent a l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat (IP 156/11 i 157/11).
IP 157/2011
La notificació efectuada en una adreça que no és la del domicili fiscal de la persona afectada, després d'haver-ho intentat infructuosament en l'adreça esmentada, no conculca el principi d'exactitud de les dades, atès que la jurisprudència avala la cerca de domicilis alternatius per intentar la notificació personal i evitar la notificació per edictes. D'altra banda, tampoc no es vulnera el principi de finalitat si les dades inicialment facilitades per la persona interessada a l'Administració, s'utilitzen per a la pràctica de notificacions tributàries, atès que existeix una norma amb rang de llei que ho habilita. A l'últim, l'entrega a una tercera persona que es troba al domicili on s'efectuà l'enviament, d'un sobre tancat en el que es consigna correctament el destinatari de la comunicació, no constitueix una vulneració del deure de secret.
Articles aplicats:Art. 4, 10 LOPD, 8.5 RLOPD i 95, 110, 111 LGT.
15/03/2012
Total de pàgines: 66