S'han trobat 844 resultats
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 30/2010 referent a l’Ajuntament d’Esparreguera
PS 30/2010
L'incompliment dels requeriments efectuats per l'Autoritat és constitutiu d'infracció greu, sense que les eventuals mancances de personal puguin eximir del deure de complir-los. Articles aplicats: Art. 16.3. Llei 5/2002, 44.3.1 i 46.3 LOPD
12/01/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 32/2010 referent a la Direcció General de la Policia
PS 32/2010
La vulneració del deure de secret comesa en relació amb dades compreses en un fitxer és imputable a l'òrgan administratiu responsable del fitxer, atès el règim de responsabilitats previst a la LOPD. Articles aplicats: Arts. 10, 43.1 i 44.3.g) de la LOPD.
12/01/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 33/2010, referent a l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat.
PS 33/2010
Els sistemes de videovigilància amb finalitats de regulació i ordenació del trànsit requereix la col·locació del preceptiu cartell informatiu, així com la creació i inscripció del corresponent fitxer. El responsable del fitxer és qui decideix sobre la finalitat, el contingut i l'ús del tractament. Els fets constatats pels inspectors de l'Autoritat gaudeixen de la presumpció de veracitat. Articles aplicats: 5, 20 LOPD, 52 a 54 RLOPD i 9 i 12 de la Instrucció 1/2009
12/01/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 34/2010, referent a ALBERA SALUT SLP (ABS Perelada).
PS 34/2010
L’enviament de dades personals relatives a la salut mitjançant telefax, sense prendre cap mesura de precaució addicional, vulnera el principi de seguretat de les dades, atès que no es garanteix que, en el moment de la recepció del fax per part de l’entitat destinatària, accedirà a la informació tramesa només la persona o persones que tinguin permès l’accés a les esmentades dades. Articles aplicats: Arts. 9 LOPD; 92 RLOPD
12/01/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 29/2010, referent a l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres.
PS 29/2010
La implantació per part d'un Ajuntament d'un sistema de videovigilància amb enregistrament d'imatges amb finalitat de seguretat de l'edifici i del personal, sense la prèvia creació del fitxer mitjançant disposició general, constitueix una infracció greu. D'altra banda, és una infracció greu la vulneració del principi de finalitat, per tractar les imatges enregistrades per a finalitats diferents a les que van motivar la seva recollida. Articles aplicats: 4, 20 LOPD; RLOPD; i 6, 9 i 11 de la Instrucció 1/2009
22/12/2010
RESOLUCIÓ DE SOBRESEIMENT del procediment sancionador núm. 31/2010, referent a l’Ajuntament del Masnou.
PS 31/2010
Procedeix el sobreseïment quan els fets no són constitutius d'infracció administrativa. Articles aplicats: 20 Decret 278/1993
22/12/2010
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 35/2010, referent a Caixa d’Estalvis de Catalunya, Tarragona i Manresa.
PS 35/2010
L'ús de les dades a les quals té accés l'encarregat del tractament per a una finalitat diferent a les previstes a l'encàrrec, constitueix una infracció greu, per vulneració del principi de finalitat. És competència de l'APDCAT determinar les responsabilitats en què hagi pogut incórrer l'encarregat del tractament en relació a un fitxer inclòs dins l'àmbit d'actuació de l'APDCAT. Articles aplicats: 4, 12 i 44.3 d) LOPD i 20 RLOPD.
22/12/2010
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 26/2010 referent a l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat
PS 26/2010
La instal·lació de càmeres de videovigilància per al control i manteniment d'unes escales mecàniques de titularitat municipal requereix la col·locació de cartells informatius; si s'enregistren imatges, caldrà la creació del fitxer de videovigilància per disposició general i la seva inscripció en el Registre de l'APDCAT; i, per al cas que el servei el presti un tercer, caldrà també la formalització del contracte d’encarregat del tractament. Articles aplicats: Arts. 5, 12 i 20, 44.2.d), 44.3.a) i 44.3.d) de la LOPD.
14/12/2010
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 24/2010 referent al Patronat de Turisme Costa Brava Girona, SA i a l’empresa Gestió Local Integral Serveis Territorials, SL
PS 24/2010
Si el responsable del fitxer encomana a un tercer un servei que implica l'accés a dades personals, s'ha de formalitzar el contracte d'encarregat de tractament. Al seu torn, l'encarregat del tractament és responsable de la manca d'implantació de mecanismes d’identificació i autenticació per tal d’evitar accessos indeguts a les dades personals. En infraccions permanents, el còmput del termini de prescripció de la infracció comença quan cessa l’activitat il·legal. Articles aplicats: Arts. 9,12, 44.3.d) i h), 45 LOPD, i 93 RLOPD
24/11/2010
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 28/2010, referent a l’Institut Català de la Salut.
PS 28/2010
El lliurament d'un justificant de visita que conté dades personals relatives a la salut a un tercer sense el consentiment exprés de la persona afectada ni la concurrència d'una habilitació legal constitueix una vulneració molt greu del deure de secret. L'article 11.2 d) LOPD que permet la cessió de dades personals sense el consentiment de l'afectat als òrgans judicial, només resulta d'aplicació quan aquests així ho requereixin. El concepte de dada de salut s'ha d'interpretar en sentit ampli. En els casos d'infraccions de les administracions públiques no operen els criteris de graduació de les sancions previstos als apartats 4 i 5 de la LOPD. Articles aplicats: 10, 11.2 d), 44.4 g) LOPD.
24/11/2010
Total de pàgines: 85