S'han trobat 839 resultats
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 12/2012, referent a l’Ajuntament de Castell- Platja d’Aro.
PS 12/2012
La manca de clàusula informativa en els formularis normalitzats de denúncia és constitutiu d'una infracció lleu. La recollida de dades personals a través d'aquests formularis, sense la prèvia aprovació i publicació de la disposició de creació del fitxer, és constitutiu d'una infracció greu. Articles aplicats: Art. 44.2.c) i 5.2 LOPD; i 44.3.a) i 20 LOPD
14/06/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 69/2011, referent a la Fundació Hospital de Sant Pau i Santa Tecla, de la Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla
PS 69/2011
La configuració d'un perfil d'usuari que permet l’accés, per part de personal administratiu de centres sanitaris, a dades de salut de la història clínica que no són necessàries per a l’exercici de les seves funcions, o de pacients respecte de qui no realitzaran cap tasca administrativa, sense preveure mesures addicionals que previnguin d'un accés indegut, constitueix una infracció greu. La no adopció de les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat de les contrasenyes, com ho prova l’accés a dades de salut efectuat utilitzant la contrasenya d’una altre treballador, constitueix una infracció greu. Articles aplicats: Art. 4, 9, 44.3.h), 45.5 i 45.6 LOPD, Art. 9, 91.1 i 93 RLOPD, Art. 11.4 llei 21/2000 i 16.4 Llei 41/2002
12/06/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 8/2012, referent l’Ajuntament de Badalona.
PS 8/2012
És necessària la creació del fitxer quan s'enregistren imatges captades a través de càmeres de videovigilància amb fins de control del trànsit. Les càmeres de trànsit no poden captar imatges de la via pública no destinada al pas de vehicles. La manca d'implementació de les mesures de seguretat és una infracció greu. Articles aplicats: 4, 6, 20, 44.3.a, 44.3.c, 44.3.h LOPD; 91 i 93 RLOPD; 9 i 21 de la Instrucció 1/2009; 1 i disposició addicional 8a LO 1/1997; disposició addicional 2a Decret 134/1999
01/06/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 7/2012, referent a l’Ajuntament de Parets del Vallès.
PS 7/2012
La manca de col·locació de cartells informatius de l'existència de les càmeres és constitutiu d'una infracció lleu. Articles aplicats: 4, 5, 44.2.c, 44.3.c LOPD; 12 Instrucció 1/2009
24/05/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 10/2012, referent al Consell Comarcal d’Osona.
PS 10/2012
Es considera un tractament de dades sense el consentiment necessari ni la concurrència d'habilitació legal, el tractament de dades econòmiques de la persona denunciant, amb motiu de la gestió de la sol·licitud d'un ajut formulada per una persona que convivia amb el denunciant, sense tenir constància del consentiment de la persona denunciant. Articles aplicats: Art. 6 i 44.3.b) LOPD
24/05/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 5/2012, referent a l’Ajuntament de Viladecans.
PS 5/2012
És una vulneració del deure de secret la publicació de dades personals en un taulell, al qual hi poden accedir tercers, La difusió de dades de caràcter personal sense el consentiment de les persones afectades ni la concurrència d'habilitació legal, també és constitutiva d'infracció greu. Articles aplicats: 10, 11, 44.3.d, 44.3.k LOPD; 5, 12, 91 RLOPD; 19, 22 Llei 32/2010
18/05/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 3/2012, referent a l’Ajuntament de Calella. Antecedents Antecedents de Fet
PS 3/2012
No dur a terme, en el termini fixat, les mesures correctores imposades per l'APDCAT en una resolució de procediment sancionador, suposa una infracció greu a la normativa de protecció de dades. Articles aplicats: 44.3.i), 46.3 LOPD i 24.1 Llei 32/2010
12/04/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 1/2012, referent a l’Ajuntament de Gavà.
PS 1/2012
Infracció per manca de creació de fitxers, atès que la Policia Local del municipi enregistrava trucades telefòniques, amb el consegüent tractament de dades personals, sense l’autorització de disposició general publicada en el Butlletí Oficial corresponent. Infracció del principi qualitat de les dades, en la seva vessant de proporcionalitat, atès que s'enregistrava de forma indiscriminada totes les trucades sortints del telèfon de la Policia Local. Infracció del deure d'informació per no informar a les persones afectades que la conversa es gravarà. Articles aplicats: 44.3.a), 20, 44.2.c), 5, 44.3.c) i 4 LOPD, 52 RLOPD
04/04/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 68/2011, referent a l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.
PS 68/2011
Es considera que constitueix una vulneració del principi de qualitat de les dades en la seva vessant d'exactitud, el fet d'haver adreçat una carta -que contenia documentació relativa a dades de salut-, a una adreça diferent de la que la persona titular de les dades havia fet constar en la seva sol·licitud d'inciació del procediment. El motiu pel qual es va enviar aquesta documentació a una adreça incorrecta recau en el fet que en el moment d'introduir les dades de la persona afectada dins el sistema informàtic es va registrar per error aquesta dada inexacta. Articles aplicats: 4 i 44.3 c) LOPD
04/04/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 11/2012, referent al Grup Municipal de Convergència i Unió a l’Ajuntament dels Pallaresos
PS 11/2012
La difusió de dades personals per part d'un grup municipal, produïda com a conseqüència de la publicació en el seu web d'una acta del Ple municipal, es considera una comunicació il·lícita, ja que no concorre el consentiment de les persones afectades, sense que serveixi d'habilitació legal el supòsit previst a l'article 10.2 de la Llei 29/2010, per no concórrer els requisits allà previstos. Articles aplicats: Art. 11.1 i 44.3.k) LOPD, 10.2 Llei 29/2010
29/03/2012
Total de pàgines: 84