S'han trobat 649 resultats
RESOLUCIÓ DE SOBRESEÏMENT del procediment sancionador núm. 24/2015, referent al Grup Municipal de Ciutadans a l’Ajuntament de Gavà.
PS 24/2015
Es declara el sobreseïment del procediment per considerar que la difusió de la informació per part d'un Grup Municipal es va fer en exercici de la llibertat d'informació i expressió, i es té en compte també d'una banda que la informació difosa es referia a un càrrec públic i que no es van difondre totes les dades a les quals el Grup Municiapal havia accedit lícitament.
02/10/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 224/2014, referent a l’Ajuntament de Dosrius
IP 224/2014
Procedeix l'arxiu quan no hi han indicis que permetin inferir la vulneració del principi de finalitat respecte les dades del padró d'habitants. No consta acreditat que s'utilitzessin per felicitar aniversaris. Articles aplicats: Art. 4.2 LOPD i 137 LRJPAC
24/07/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 482/2014, referent al Consell Comarcal de l’Anoia.
IP 482/2014
La recollida i tractament de dades personals de la persona usuaria d'una prestació social per part de l'entitat que la tramita, és una actuació conforme a la LOPD. Articles aplicats: 16 i 17 Llei 12/2007
17/07/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 486/2014, referent a l’Institut Català de la Salut.
IP 486/2014
La prescripció de la infracció comporta l'extinció de l'eventual responsabilitat administrativa. L’accés a la història clínica per part un professional sanitari, sense consentiment de la persona afectada i sense que ho justifiqui una raó assistencial, suposa una vulneració del principi de confidencialitat de les dades personals.El dret d'accés no comprèn el dret a accedir a dades dels usuaris o empleats. Articles aplicats: 10, 15, 44.3.d) i 47 LOPD; 27 RLOPD
17/07/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 475/2014, referent al Col•legi de l’Advocacia de Barcelona.
IP 475/2014
El responsable d'un fitxer no té l'obligació d'informar a les persones afectades que ha formalitzat un contracte d'encarregat de tractament. Tampoc li és exigible que recavi el seu consentiment, atès que en aquests casos l'article 12 de la LOPD determina que no ens trobariem davant una cessió de dades. El contracte d'encarregat de tractament es correcte si contempla la totalitat dels extrems previstos a l'article 12 de la LOPD. Articles aplicats: 5 i 12 LOPD
10/07/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 24/2015, referent al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya (Centre Penitenciari Lledoners)
IP 24/2015
El personal adscrit als centre penitenciaris s'ha d'identificar a través del NIP o TIP quan es relacionen amb la població reclusa, amb altres ciutadans o intervenen en un procediment judicials, tot això en l’exercici de les seves funcions. Articles aplicats: Ordre JUS/177/2004; 137 LRJPAC
26/06/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 461/2014, referent al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya (Centre Penitenciari Lledoners)
IP 461/2014
La captació i enregistrament de la veu és legítima quan la finalitat de vigilància no es pot aconseguir mitjançant l'enregistrament exclusiu de la imatge i quan sigui proporcionada. Els cartells informatius han d'incloure el pictograma que reflecteixi la captació de la veu, si s'escau. Articles aplicats: 4 LOPD; 7, 10 i 12 Instrucció 1/2009; 137 LRJPAC
26/06/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 16/2015, referent a l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat
IP 16/2015
S'arxiva la denúncia per haver cedit a la companyia asseguradora de l'Ajuntament dades d'un expedient de responsabilitat patrimonial instat per la persona afectada, atès que tal companyia tenia la condició d'interessada i per tant accés a l'expedient. Ara bé, es fan dues consideracions finals, la 1a sobre el fet que el dret d'accés a l'expedient per part dels interessats no és absolut; i la 2a sobre la importància d'informar sobre les comunicacions previstes per tal de permetre exercir el dret d'oposició, deure que aquí s'hauria vulnerat però hauria prescrit l'eventual infracció, ja quan es va rebre la denúncia a l'Autoritat. Articles aplicats: 11.2.a, 5, 6.4 i 47 LOPD; 26 i 51 Llei 26/2010 i 35.a i 84 Llei 30/1992
12/06/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 483/2014, referent a l’Escola Oficial d’Idiomes de Mollet del Vallès
IP 483/2014
Procedeix l'arxiu quan no hi han indicis que permetin inferir la vulneració de les mesures de seguretat. Articles aplicats: 107 RLOPD; 137 LRJPA
12/06/2015
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 452/2015, referent al Departament de Governació i Relacions Institucionals de la Generalitat de Catalunya.
IP 452/2014
El tractament de les dades incloses al fitxer Registre de Població de Catalunya -del qual és responsable l'Institut d'Estadística de Catalunya-, per part del Departament, és conforme a la normativa de protecció de dades, atès que hi ha una norma que habilita aquest tractament. D'altra banda, s'arxiven altres fets denunciats en base al principi de presumpció d'innocència. Articles aplicats: 6 LOPD, 6 Llei 10/2014, 137 Llei 30/1992.
22/05/2015
Total de pàgines: 65