Les diputades i els diputats del Parlament poden exercir el dret d’accés a la informació en poder de l’OAC en virtut del dret que els reconeix l’RPC, ja sigui mitjançant la còpia de documents sol·licitats, o la consulta directa de la informació a les dependències de l’Administració amb l’assistència de fins a dos assessors acreditats per la Secretaria General del Parlament. Tot i el caràcter preferent d’aquest dret, són aplicables els límits previstos a la normativa que regula el dret d’accés a la informació pública. Quan la informació contingui dades relatives a infraccions o sancions penals o administratives (o altres dades previstes a l’article 23 LTC), en principi cal limitar l’accés a aquesta informació. Quan sigui imprescindible identificar les persones afectades, respecte els procediments conclosos es pot lliurar informació sobre el resultat dels procediments tramitats per l’OAC, però cal evitar l’accés a tot l’expedient. Pel que fa a la resta d’informació, s’hi pot donar accés, tot i que en virtut del principi de minimització cal excloure aquelles dades que resultin innecessària per a la funció de control que duen a terme les diputades i diputats, d’acord amb el que s’exposa al Fonament Jurídic V. La identificació de la persona denunciant o que posa en coneixement de l’OAC els fets que originen les seves actuacions ha de ser preservada si així ho manifesta, ja sigui en la denúncia o bé amb posterioritat en el tràmit d’audiència que se li atorgui, llevat que existeixi un requeriment judicial.