Novetats
-
L'Autoritat Catalana de Protecció de dades participa el dilluns 3 de juliol a les 10 hores a una jornada en línia sobre gestió de residus i protecció de dades organitzada per l'Agència de Residus de Catalunya i la Plataforma de residus municipals
- 03/07/2023
-
Meritxell Borràs compareix al Parlament per a presentar la memòria 2022
La directora de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades compareixerà el dijous 22 de juny a la Comissió d’Afers Institucionals del Parlament de Catalunya per donar compte de la memòria d’activitats de l’Autoritat corresponent al 2022
- 22/06/2023
-
El proper 13 de juny, l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades promou el debat entorn de l'impacte sobre els drets humans de les tecnologies d'alt risc, amb una conferència de la mà de l'expert Alessandro Mantelero.
- 13/06/2023
-
L'Autoritat Catalana de Protecció de Dades participa el 6 i 7 de juny en la 71a trobada del 'Grup de Berlín', que se celebra a Roma.
- 06/06/2023 - 07/06/2023
-
L’APDCAT estrena nou perfil a LinkedIn
- 29/05/2023
-
L'APDCAT commemora els 5 anys de l'entrada en vigor del Reglament general de protecció de dades
L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, en col·laboració amb l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, commemora els 5 anys de l'aplicació del Reglament general de protecció de dades amb una jornada per debatre el present i futur en aquest àmbit. La sessió, que reunirà persones expertes en el món del dret, la tecnologia i la privacitat, servirà especialment per analitzar fórmules davant del repte de l’aplicació de la legislació sobre protecció de dades a les tecnologies basades en la intel·ligència artificial.
- 25/05/2023
-
Lliurament dels I premis CODI TIPUS
- 24/05/2023
Total de pàgines: 18