La societat podria enviar per correu postal la informació sobre l’exposició a que fa referència la consulta a tots aquells clients que han acceptat la recepció de comunicacions promocionals, sobre la base jurídica del consentiment de l’interessat. Aquesta comunicació no es podrà efectuar als clients que varen denegar el seu consentiment a la recepció de comunicacions promocionals. Per aquells clients que han deixat en blanc les caselles relatives al consentiment respecte de la recepció de comunicacions promocionals quedaria oberta la possibilitat d’efectuar aquesta comunicació en base a l’interès legítim de l’empresa. Quan la comunicació objecte de la consulta s’efectuï per mitjans electrònics, se li aplicarà el règim especial configurat per la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del comerç electrònic. En conseqüència no es podrà trametre aquesta informació als usuaris que varen denegar el seu consentiment a la recepció de comunicacions comercials o que varen deixar les dues opcions en blanc. La tramesa en un futur de comunicacions similars a les exposades en la consulta basant-se en un interès legítim propi o d’un tercer, requerirà analitzar i documentar l’existència de l’interès legítim preponderant respecte d’aquells clients que han deixat en blanc les caselles relatives al consentiment en relació a les comunicacions promocionals. Per a les comunicacions per correu electrònic caldrà en tots els casos el consentiment exprés del client.