Comunicació designació DPD
Les entitats incloses dins l’àmbit d’actuació de l’APDCAT que han de nomenar un delegat de protecció de dades, d’acord amb l’LOPDGDD (art. 34) i l’RGPD (art. 37), han de comunicar aquesta designació a l’APDCAT. També han de comunicar a l’APDCAT qualsevol modificació en les dades del DPD (inclòs el nou nomenament) o de l’entitat.
Els formularis d’alta, modificació i baixa s’han de descarregar i, un cop emplenats i signats electrònicament, s'han de tramitar pel mitjà que correspongui (EACAT, e-TRAM o en paper).
Qui el pot demanar
El responsable o encarregat del tractament ha de sol·licitar l’alta, modificació o baixa del seu delegat de protecció de dades.
Canals de comunicació
Els subjectes obligats a relacionar-se amb les administracions públiques a través de mitjans electrònics han de fer la comunicació/notificació per la seu electrònica de l'Autoritat, mitjançant:
- EACAT
- e-TRAM: tràmit "Presentació d'escrits dirigits a l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades"
Els subjectes que no estan obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques poden presentar-ho presencialment, amb signatura manuscrita, al Registre d'entrada de documents de l'APDCAT (Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 1a planta, 08010 Barcelona, de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h), o per qualsevol dels altres mitjans a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 30/2015, de l’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Documentació a aportar
La persona interessada pot aportar la informació que consideri oportuna.
Termini de resolució i sentit del silenci
Termini de resolució: 3 mesos (llevat que s’hagi requerit esmena).
Sentit del silenci: estimatori.
Preu
Sense cost per a la persona interessada.