Es persones interessades pòden presentar ua reclamacion deuant dera Autoritat Catalana de Proteccion de Donades (APDCAT) quan se les denègue, en part o totaument, era sollicitud d'accès, de rectificacion, de supression, de limitacion deth tractament, de portabilitat, d'oposicion o a non èster objècte de decisions individuaus automatizades, includida era elaboracion de perfius, o quan era sua peticion non age arrecebut responsa laguens deth tèrme establit pera normativa.
Quan era desatencion deth dret ei atribuïble a ua entitat dehòra der encastre competenciau dera APDCAT, era reclamacion s’enviarà ara Agéncia Espanhòla de Proteccion de Donades (AEPD) e se li comunicarà eth traslat ara persona que hèr era reclamacion. Entà obtier informacion sus era tramitacion des reclamacions enviades dera AEPD, es persones realizen era reclamacion s’an d’adreçat dirèctaments ad aguesta entitat (www.aepd.es).
S’era entitat reclamada ei laguens der encastre competenciau dera APDCAT, s’inície era tramitacion d’un procediment de tutolatge de drets entà determinar era procedéncia o improcedéncia dera reclamacion.
Requisits entà poder presentar ua reclamacion:
- Ei de besonh auer exercit prèviaments eth dret deuant era persona responsable deth tractament.
- S'era reclamacion s’interpause per manca de responsa, entà que sigue admetuda ei de besonh que s’age agotat eth tèrme qu’a era entitat entà respóner era sollicitud deth dret (un mes, que pòt prorrogar-se enquia tres mesi en determinadi casi).
Forma de presentacion dera reclamacion:
Era reclamacion s’a de formalizar mejançant un escrit qu’a d’èster signat (pòt servir de modèl eth formulari de reclamacion que se facilite ena web dera APDCAT). Amassa damb era reclamacion, ei de besonh aportar ua còpia der escrit adreçat ara persona responsable deth tractament en que s'exercie eth dret e, tanben, ua còpia dera responsa, se n'i a. Aguest escrit de reclamacion e era documentacion junhuda se pòt presentar a trauès des canaus que s’indiquen mès enjós.
Qui lo pòt iniciar
Era persona fisica afectada, o quinsevolh auta que sigue mejançant representacion degudaments acreditada.
Canaus de tramitacion
- Pera sedença electronica dera Autoritat, damb signatura electronica.
- Per corrèu postau, damb signatura manuscrita, adreçat a: c/ Rosselló, 214, esc. A, 1r 1a, 08008 Barcelona.
- Presenciaument, damb signatura manuscrita, en Registre d'entrada de documents deth APDCAT (c/ Rosselló, 214, esc. A, 1r 1a, 08008 Barcelona, de deluns a diuendres, de 9.00 a 14.00 o); en Registre d'entrada de quinsevolh organ que sigue dera Administracion dera Generalitat de Catalunya o der Estat; o en un burèu de corrèus.
Prètz
Sense còst entara persona interessada.
Documentacion a aportar
- Era reclamacion s’a de formalizar mejançant un escrit qu’a d’èster degudaments signat.
- S'era reclamacion non se presente pera sedença electronica dera APDCAT, ei de besonh qu'era persona que reclame acredite era sua identitat.
- S'era reclamacion se formule mejançant ua persona representanta, ei de besonh acreditar-ne degudaments era representacion.
- Ei de besonh aportar ua còpia der escrit adreçat ara persona responsable deth tractament dauant dera quau s’a exercit eth dret e era còpia dera responsa, se n'i a.
Tèrme de resolucion e sens deth silenci
- Eth tèrme entà resòlver e notificar ei de sies mesi, a compdar deth dia dera presentacion dera reclamacion. En cas de reclamacions restacades damb eth tractament de donades entara prevencion, investigacion e enjudiciament d’infraccions e d’execucion de sancions penaus, aguest tèrme ei de tres mesi.
- S'en tèrme indicat era APDCAT non a notificat era resolucion dera reclamacion de tutolatge de drets, era persona afectada pòt considerar que s'a desestimat
- Contra aguesta resolucion o deuant era manca de resolucion en tèrme mencionat, se pòt presentar un recors potestatiu de reposicion deuant dera directora dera APDCAT o dirèctament un recors contenciós administratiu deuant deth jutjat contenciós administratiu de Barcelona.
Documents restacadi