S'han trobat 16 resultats amb els descriptors FONTS ACCESSIBLES
IP 30/2024
En un curs adreçat al professorat, organitzat pel Departament d'Educació i Formació Professional al febrer de 2023, calia d'introduir contrasenyes en una web del domini "security.org". Es denunciava que tenia com a resultat la creació d'un diccionari adient per dur a terme atacs per diccionari. L'àrea de TSI d'aquesta Autoritat va verificar que l'aplicació no transmet per internet les dades introduïdes i que el risc del domini és baix. No hi ha infracció en matèria de protecció de dades.
27/03/2025
IP 612/2023
Resolució d'arxiu. L’empresa subministradora d'aigües va consultar les dades a través de la seu del cadastre immobiliari i són dades no protegides i accessibles per a tothom, d'acord amb l'article 52.1 del text refós de la Llei del cadastre.
09/01/2024
CNS 49/2019
La legislació vigent en matèria de protecció de dades personals no contempla una enumeració taxativa de fonts d’accés públic, per la qual cosa cal entendre qualsevol informació a la qual pot accedir legítimament qualsevol persona, sense restriccions.
17/10/2019
CNS 33/2014
Es valora positivament l'elaboració d'un Protocol d'actuació en relació amb la publicació de dades personals en un diari oficial, en la mesura que pretén garantir el compliment del principi de qualitat en aquest àmbit, si bé es recomana incorporar-hi alguna directriu addicional relacionada amb la limitació temporal de la informació personal publicada al diari oficial i amb les actuacions a seguir en cas d'exercici dels drets d'habeas data pels afectats.
16/06/2014
CNS 24/2014
L'entitat responsable del BOP ha d'adequar la seva actuació al principi de qualitat de les dades, fet que implica implantar mesures tecnològiques, per tal de limitar l'ús abusiu dels cercadors d'Internet, així com limitar l'accés a les dades personals publicades en el BOP quan l'entitat responsable de l'ordenació de la publicació de les dades al butlletí n'acordi la cancel·lació i així li notifiqui.
12/06/2014
CNS 1/2014
L'aplicació de la LOREG com a norma supletòria al procés electoral del Col·legi professional habilitaria l'accés al cens electoral col·legial dels candidats un cop proclamats com a tals, sense necessitat de consentiment previ dels afectats. En la mesura que les dades d'aquest cens coincideixin amb les incloses al seu llistat de col·legiats, es podria facilitar l'accés a qualsevol persona, com ara, a les candidatures, i es podria emprar per a la consecució d'un interès legítim, com seria el cas de la tramesa d'informació electoral.
09/01/2014
PD 38/2012
17/01/2013
CNS 57/2012
Els estatuts del Col·legi professional habiliten la cessió de dades dels col·legiats que proposen la inclusió d'un nou punt a l'Ordre del dia de l'Assemblea ordinària, a la resta de col·legiats, en tant que preveuen que la documentació dels assumptes que s'hauran de tractar estarà a disposició de tots els col·legiats des de l'endemà de la convocatòria de l'Assemblea fins al dia de la seva celebració i, d'acord amb el que disposa l'article 11.2.c) de la LOPD, no hi hauria impediment per a què la resta de col·legiats, a través de la convocatòria o a través de la documentació que es pot consultar sobre els assumptes inclosos a l'Ordre del dia, puguin conèixer la identitat de les persones que han subscrit una determinada proposta.
20/12/2012
CNS 16/2012
L’accés per part dels ciutadans a les dades sobre la situació d’exercici professional dels advocats d’un Col·legi Professional és una comunicació de dades. Les dades contingudes a la guia del col·legi consistents en les dades de l’article 3.j) LOPD i 7.1.c) del RLOPD, entre les quals es troba la situació d’exercici professional, tenen la consideració de fonts accessibles al públic, i per tant trobarien l’habilitació legal per a la seva comunicació a tercers en l’article 11.2.b) de la LOPD. La dada relativa a la data concreta en que un advocat col·legiat modifica la seva situació d’exercent per la de no exercent, o bé causa baixa al Col·legi, no forma part de les dades incloses en aquesta habilitació legal, i per tant, d’acord amb l’article 28 LOPD es requeriria el consentiment del col·legiat per a la seva publicació. No obstant això, el Col·legi podrà facilitar aquesta dada a un tercer, ciutadà o advocat, que tingui interès legítim en conèixer-la, d’acord amb l’article 37.3 LRJPAC, atès que pot haver-hi diferents casos en que aquesta data esdevingui rellevant.
09/05/2012
CNS 12/2012
La publicació de dades personals en el BOP quan el Col·legi professional no hagi pogut efectuar la notificació personal de l’acord de baixa forçosa per incompliment reiterat del pagament de les quotes col·legials a les persones afectades constitueix una cessió de dades que troba habilitació a l’article 59.5 de la LRJPAC. Per aplicació del principi de qualitat de les dades, la publicació del fet de l’impagament de les quotes, junt amb les dades identificatives de la persona afectada, resultaria desproporcionada. D’altra banda, la Llei 2/1974 habilitaria al Col·legi professional perquè, per mitjà de la seva finestreta única, informi en tot moment sobre si un determinat col·legiat està habilitat o no per a l’exercici de la seva professió, sense indicar però el motiu concret de la manca d’habilitació quan aquesta tingui lloc.
12/03/2012
Total de pàgines: 2