S'han trobat 4.297 resultats
PT 110/2022
Es declara que la DGP, en relació amb la part de la sol·licitud de la persona reclamant que fa referencia a l'exercici del dret d'accés a les dades contingudes al fitxer SIP PF, no ha atès dins de termini el dret exercit, sense entrar en altres consideracions respecte el fons pel que fa a l'accés a les dades contingudes al fitxer SIP PF, ja que per mitjà de la resolució de la DGP s' ha resolt facilitar-li les seves dades; i s'estima parcialment la reclamació pel que fa a la part de la sol·licitud de la persona reclamant que fa referencia a l'exercici del dret d'accés a les dades contingudes al fitxer SIP PFMEN, per desatenció del dret d'accés a les dites dades.
17/01/2023
PT 105/2022
Es declara que la Direcció General de la Policia, en relació amb la part de la sol·licitud de la persona reclamant que fa referència a l'exercici del dret d'accés a les dades contingudes al fitxer SIP PF, no ha atès dins de termini el dret exercit, sense entrar en altres consideracions respecte el fons, ja que la DGP ha resolt facilitar-li l'accés a les seves dades. S'estima parcialment la reclamació pel que fa a la part de la sol·licitud de la persona reclamant que fa referencia a l'exercici del dret d'accés a les dades contingudes al fitxer SIP PFMEN, per desatenció del dret d'accés a les dites dades.
17/01/2023
IAI 50/2022
Des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades, lliurar la informació relativa als casos atesos a les unitats de trànsit, agregats per sexe i edat “any a any, i no per rangs d’edat”, ofereix garanties suficients per poder-se considerar una anonimització eficaç de les dades de salut de les persones afectades.
09/01/2023
CNS 41/2022
La normativa de protecció de dades personals habilitaria, amb la finalitat de gestió tributària, la comunicació de dades amb transcendència tributària a l’Administració tributària a través d’un procediment per sol·licitar la informació, en cada cas concret, quan faci referència a una persona o conjunt de persones concretes, com ara la creació d’una bústia de correu específica on adreçar les sol·licituds. En canvi, a manca d’una disposició general que ho estableixi, la normativa no habilitaria el subministrament periòdic d’informació. En els casos en què la normativa de protecció habilita la comunicació de dades, no cal informar a les persones afectades per la comunicació a l’Administració tributària, d’acord amb el que s’exposa. Quant a la comunicació amb finalitat de millorar les prediccions i estudis de mercat anuals, i de complementar el sistema d’informació sobre el mercat, caldrà estar a les previsions de la disposició addicional del Codi tributari de Catalunya.
09/01/2023
PS 84/2022
L'agent de la policia local amb TIP (...) va remetre documentació al departament de recursos humans de l'Ajuntament, entre la qual hi figurava un escrit on es feia referència a la salut i els motius de la baixa mèdica (depressió o ansietat) de la persona denunciant. L'agent va manifestar al dit escrit haver tingut accés a informació confidencial perquè era responsable administratiu de rebre les baixes, i perquè la persona denunciant va enviar per error la part personal del document mèdic i no la corresponent a l'empresa. Vulneració del principi de confidencialitat art. 5.1.f) RGPD (infracció molt greu a l'article 72.1.i) de l'LOPDGDD).
03/01/2023
PS 63/2022
S'imputa vulneració del principi de licitud per manca de base jurídica de l'article 6.1 RGPD. L'Institut va enviar un comunicat amb document adjunt, a tots els progenitors, informant sobre les assignatures optatives que cursaran els alumnes, identificats amb el número de DNI, i amb la finalitat que comprin el material escolar. El número de DNI és dada personal, tot i ser tractada aïlladament.
03/01/2023
IP 331/2021
La persona denunciant es queixava pel fet que determinats agents de la GU li van demanar que s'identifiqués, sense que aquesta actuació - segons la persona denunciant - estigués habilitada per cap norma. Tanmateix, l'informe policial aportat per l'Ajuntament, subscrit per tres agents, descriu els fets ocorreguts i justifica la identificació per a la prevenció d'un conflicte major a la via pública. Al respecte, escau concloure que el tractament fou necessari per a l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (art. 6.1 e) RGPD) en consonància amb la Llei orgànica de protecció de la seguretat ciutadana, i per tant procedeix l'arxiu de la denúncia. La persona denunciant també es queixava pel fet que l'Ajuntament de Lleida disposa d'un registre d'activistes socials. No obstant això, davant la manca d'indicis suficients, i donat que l'entitat denunciada ha negat aquests fets, es procedeix al seu arxiu.
03/01/2023
PS 82/2022
La publicació en obert d'una acta del Ple, amb més dades de les necessàries i la seva publicació durant més temps de l'exigible és constitutiu d'una vulneració del principi de minimització i del principi de limitació del termini de conservació.
29/12/2022
PS 81/2022
Enviament d'un correu electrònic que incloïa dades de salut de menors d'edat.
29/12/2022
IP 267/2021
L'Agència de Salut Pública de Catalunya va comunicar als Serveis de Prevenció de Riscos Laborals de l'empresa càrnica on presta serveis l'aquí denunciant, la relació del personal que no disposava de la pauta completa de vacunació contra la Covid-19. Aquesta comunicació es va dur a terme en el marc d'una campanya de vacunació del Departament de Salut. Al respecte, la referida comunicació no contravé la normativa de protecció de dades, en la mesura en què, tant la normativa de prevenció de riscos laborals, com la normativa de salut pública, faculten les autoritats sanitàries per establir mecanismes de col·laboració amb els serveis de prevenció de riscos laborals d'empreses privades.
29/12/2022
Total de pàgines: 430