S'han trobat 4.297 resultats
IP 480/2022
La persona denunciant es queixava pel fet que, en el marc de la tramitació d'una sol·licitud d'accés a informació pública, la GAIP hauria revelat a les terceres persones afectades per l'accés, la seva identitat sense que aquestes l'haguessin sol·licitat. Tanmateix, en la fase d'informació prèvia iniciada per aquesta Autoritat, l'entitat denunciada ha exposat que, una de les persones afectades per l'accés va demanar saber qui sol·licitava la informació controvertida. En aquest sentit, d'acord amb l'article 62 RLTC la GAIP considerà, prèvia consulta a la persona sol·licitant, que la tramesa de la sol·licitud amb la seva identitat podia ser essencial per a la defensa de drets i interessos titularitat de terceres persones afectades. Així les coses, cal assenyalar que, consultat per la GAIP, la persona aquí denunciant va consentir la revelació de la seva identitat. I, per tant, d'acord amb l'exposat el tractament denunciat restava habilitat per l'article 6.1 apartats a) i c), en connexió amb l'RLT i l'LTC, motiu pel qual, s'arxiven les presents actuacions.
11/04/2023
IP 18/2022
S'arxiva la denúncia perquè no hi ha indicis racionals d'haver-se produït els fets denunciats. La denunciant es queixava que l'Ajuntament hauria revelat les seves dades a tercers, en relació amb taxes municipals.
11/04/2023
CNS 8/2023
En el present cas, en atenció a la informació de què es disposa, no es pot considerar justificat l’accés de la persona sol·licitant a una còpia del padró d’usuaris del servei de subministrament d’aigua potable en una urbanització del municipi, dels contractes d’abastament i dels rebuts liquidats entre maig de 2022 i febrer de 2023, ni tampoc a les dades personals que puguin constar en el sistema del registre comptable implantat durant la substitució en la prestació d’aquest servei. Tanmateix, no hi hauria inconvenient, si s’escau, en facilitar-li informació econòmica, desglossada i agregada sobre el cost derivat de la prestació del servei, en els termes indicats en el dictamen.
11/04/2023
IAI 17/2023
Pel que fa al llistat de persones que han rebut complements de productivitat en els darrers quatre anys, així com el seu import, criteris i càlcul sol·licitat, la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’aquesta informació de tots els empleats laborals del Consell Comarcal. Pel que fa al llistat de persones que han rebut els plusos i/o altres complements salarials en els darrers quatre anys, l’accés només està justificat respecte del personal laboral que ocupa alts càrrecs, llocs directius, de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat, o que implica alts nivells retributius. En canvi, pel que fa a la resta del personal laboral, l’accés està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per categories i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les. Pel que fa a la informació sobre la formació dels treballadors en els darrers quatre anys, la normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés. Cal recordar, que la persona representant dels treballadors està sotmesa al deure de sigil professional i de secret.
03/04/2023
PD 4/2023
03/04/2023
IAI 25/2023
Prenent en consideració els termes en que es formula la reclamació la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sol·licitada amb la prèvia pseudonimització de les dades personals.
03/04/2023
PS 1/2023
El formulari de la sol·licitud en format paper no incloïa tota la informació de l'article 13 RGPD. El formulari de sol·licitud telemàtica incloïa tots els extrems de l'article 13 RGPD, tot i que a través d'una cadena d'enllaços que la feien poc accessible i transparent.
28/03/2023
PT 11/2023
Es declara extemporània la resolució de la DGP, atès que el dret de supressió es va resoldre i notificar superat el termini d'1 mes establert a l'efecte, sense entrar en altres consideracions respecte el fons, ja que la DGP ha resolt suprimir les dades de la persona reclamant.
28/03/2023
PS 8/2023
Es dicta Resolució, imputem principi d'exactitud atès que es practica la notificació d'una resolució en via executiva en una adreça postal que correspon a un altre vehicle de la persona interessada; i no a l'adreça postal que consta específicament vinculada al vehicle sancionat en els registres de la DGT i que és la correcta de conformitat amb l'article 90 de la LLei de trànsit.
28/03/2023
IP 7/2022
Es denuncia que s'ha efectuat una notificació com a persona física en lloc de com a representant d'una persona jurídica. No s'ha acreditat que els fets constitueixin infracció administrativa.
28/03/2023
Total de pàgines: 430