S'han trobat 4.297 resultats
PT 218/2024
El reclamant es queixava que l'entitat no havia atès la seva sol·licitud d'exercici del dret de supressió del número de telèfon mòbil particular i d'oposició a rebre trucades o missatges de feina en aquest telèfon. Es resol estimar la reclamació, perquè l'entitat no ha acreditat que hagi respost la sol·licitud del reclamant en temps i forma, ni tampoc amb posterioritat. No hi ha pronunciament sobre el fons, perquè en les seves al·legacions l'entitat reconeix que va atendre per via telefònica els drets exercits, si bé no va notificar-ho formalment al reclamant.
21/01/2025
PT 173/2024
La persona reclamant va presentar la reclamació per la desatenció de la sol·licitud d'accés en la qual demanava la informació que l'Hospital Universitari Santa Maria havia enviat a una empresa asseguradora. Durant la tramitació de la reclamació, ha quedat acreditat que la persona reclamant ha accedit a la informació que l'Hospital va enviar a una entitat asseguradora arran de la seva visita a urgències en data 29/05/2024. Per això, correspon estimar parcialment la reclamació, per haver-li lliurat aquesta informació un cop ja havia transcorregut el termini legal d'un mes. Tanmateix, no cal entrar a valorar el fons. atès que s'ha satisfet el dret d'accés de la persona reclamant.
21/01/2025
PT 193/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini les sol·licituds de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat les sol·licituds de supressió.
21/01/2025
PT 192/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini les sol·licituds de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat les sol·licituds de supressió.
21/01/2025
CNS 35/2024
Cal establir mecanismes per garantir que les persones afectades tinguin informació sobre la consulta de documents en poder de les administracions públiques, així com sobre la possibilitat d’oposar-s’hi. Quan la consulta afecti a terceres persones, una possible opció podria ser incloure una clàusula en el formulari de sol·licitud on la persona sol·licitant declari que la resta de persones afectades han estat informades d’aquesta consulta i no s’han oposat a la seva realització, o, si escau, que s’hi s’han oposat.
20/01/2025
CNS 30/2024
La comunicació de les dades de les persones col·legiades del col·legi professional a la demarcació territorial estaria habilitada sobre la base de l’article 6.1.e) de l’RGPD, per ser informació necessària per a l’exercici dels poders públics que li confereix la normativa reguladora dels col·legis professionals en relació amb els respectius estatuts.
20/01/2025
CNS 33/2024
La creació i gestió d’una àrea de promoció econòmica urbana pot comportar vàries comunicacions de dades personals de les persones físiques titulars del dret de possessió dels locals inclosos dins de l’àmbit de la futura àrea entre els diferents actors intervinents (ajuntament, entitat promotora i entitat gestora), que caldrà adequar a la legislació de protecció de dades, particularment, als principis de licitud i limitació de la finalitat, en els termes exposats en aquest dictamen.
20/01/2025
CNS 36/2024
La publicació de les dades identificatives de les persones responsables dels sistemes interns d’informació previstos a la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció, pot tenir com a base jurídica l’article 9.1. b) de la LTC en relació amb l’article 6.1.c) del RGPD, en la mesura que es consideri el seu caràcter d’òrgan administratiu en els termes de la normativa de règim jurídic de les administracions públiques.
En qualsevol cas, es pot argumentar que existeix un interès públic que justificaria la publicació d'aquesta informació, d'acord amb l'article 8.1.m) de la LTC, que en relació amb l'article 6.1.e) del RGPD, constituiria una base jurídica vàlida per al tractament d'aquestes dades personals. D'acord amb el principi de minimització de dades, la publicació ha de limitar-se exclusivament a les dades estrictament necessàries, com són el nom i cognoms, el càrrec o lloc ocupat, el cos i l'escala, les funcions desenvolupades, així com les dades de contacte professional, el telèfon i les adreces, postal i electrònica, de contacte professional.
20/01/2025
CNS 32/2024
Es consulta a l’Autoritat si seria aplicable la normativa de videovigilància en el cas d’instal·lar càmeres de lectura de matrícula als vehicles policials que fan el patrullatge ordinari, si aquestes enregistein al sistema el número de matrícula dels vehicles, juntament amb altres dades, com ara la geolocalització, el tipus de vehicle, etc., però sense conservar la imatge. El dictamen conclou que la normativa de videovigilància resultaria d’aplicació al cas plantejat en la consulta, amb independència de que no es conservin les imatges.
20/01/2025
IAI 32/2024
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades no resultaria prou justificat l’accés de la persona reclamant a les dades identificatives de les persones físiques propietàries de les finques afectades pel pla parcial urbanístic sol·licitat, en no quedar prou justificat un interès legítim en el seu coneixement ni la concurrència de circumstàncies d’especial consideració que puguin justificar aquest accés.
20/01/2025
Total de pàgines: 430