S'han trobat 4.194 resultats
Accés a les imatges captades per una càmera de videovigilància.
PT 46/2023
Escau estimar la reclamació pel que fa al fons, atès que la resposta de l'entitat reclamada a la sol·licitud no es considera ajustada a dret. Es considera que la persona sol·licitant tenia dret a accedir a les imatges captades per la càmera de videovigilància que assenyala a la seva petició, ja que l'aparició de terceres persones no justifica negar-hi l'accés. Tot això, sens perjudici que prèviament l'entitat pugui requerir a l'interessat que aporti les dades necessàries per poder comprovar si, en efecte, a les imatges esmentades hi apareix la persona sol·licitant, o bé li indiqui que ja no disposa de les imatges sol·licitades en exercici del dret d'accés, si és el cas.
20/09/2023
Desatenció del dret de supressió de dades d'antecedents policials.
PT 71/2023
S'estima la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior (DGP) no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió. Es requereix a la DGP que acrediti que ha notificat la resolució a la persona reclamant.
20/09/2023
Tractament de dades personals en el marc de la gestió de la covid-19 al Centre Penitenciari de Lledoners.
IP 484/2021
Quatre professionals sanitaris que presten els seus serveis a l'Equip d'Atenció Primària Penitenciària de Lledoners, que depèn de l'Institut Català de la Salut, van denunciar que el Sr. A va accedir a les seves històries clíniques (HC) indegudament, per fer una petició de prova PCR arran d'un brot de covid-19 a la infermeria del centre. Així mateix, també denunciaven que després el Sr. A va comunicar els resultats de les PCR a un grup de WhatsApp. En relació amb això, escau arxivar els fets, atès que l'ICS ha argumentat que la persona que va accedir a les HC de les persones denunciants ho va fer en l'exercici de les seves funcions. Així mateix, també ha argumentat que, amb motiu de la covid-19, els EAP van assumir les tasques de programar PCR al personal sanitari, fet que justifica els accessos denunciats. I, pel que fa a la comunicació dels resultats de les PCR per WhatsApp, l'Autoritat ha avaluat la proporcionalitat que exigeix la doctrina constitucional i ha conclòs que, ateses les circumstàncies d'excepcionalitat, el dret a la protecció de dades personals dels denunciants havia de decaure, davant la necessitat de salvaguardar la salut pública i prevenir més contagis.
20/09/2023
Conservació d'imatges obtingudes pel sistema de videovigilància
CNS 25/2023
La conservació de les imatges captades amb fins de seguretat més enllà del termini màxim d’un mes establert per a la seva supressió, als efectes d’emprar-les per a d’altres finalitats, requeriria de la concurrència d’una altra base jurídica diferent a la que legitima el seu tractament en origen, com s’apunta en aquest informe. En aquells casos en què es pugui considerar lícit el tractament ulterior de les imatges, no resultaria procedent la seva supressió ni, per tant, el seu bloqueig mentre resultin necessàries per assolir la finalitat pretesa, sens perjudici de limitar-ne l’accés a les persones que ho requereixin en atenció a les seves funcions.
18/09/2023
Denegació d'accés als registres dels radars de punt de la ciutat
IAI 39/2023
La normativa de protecció de dades limitaria l’accés a les dades dels registres dels radars de punt relatives a la identificació dels vehicles tot i que es podria facilitar aquesta informació amb la prèvia psedonimització d’aquestes dades sempre que es pugui garantir de manera raonable d’acord amb la finalitat de l’accés i mitjans disponibles la no reversió del procés sense esforços desproporcionats.
07/09/2023
Denegació d'accés als registres dels radars de punt de la ciutat
IAI 38/2023
La normativa de protecció de dades limitaria l’accés a les dades dels registres dels radars de punt relatives a la identificació dels vehicles tot i que es podria facilitar aquesta informació amb la prèvia psedonimització d’aquestes dades sempre que es pugui garantir de manera raonable d’acord amb la finalitat de l’accés i mitjans disponibles la no reversió del procés sense esforços desproporcionats.
07/09/2023
Denegació d'accés a informació de persones treballadores a les llars d'infants municipals
IAI 42/2023
En el cas que es verifiqui que la persona sol·licitant de la informació és membre del comitè d’empresa o delegada sindical, la normativa de protecció de dades no impediria comunicar-li la informació individualitzada que sol·licita, amb indicació de la identitat (nom i cognoms) de les persones treballadores subrogades de les llars d’infants de l’ajuntament reclamat, que ocupin llocs de treball de direcció o d’especial responsabilitat. Pel que fa a la resta de persones treballadores únicament es podrà facilitar la informació sobre les retribucions corresponents a l’antiguitat, de manera desagregada per sexe i distribuïda per grups professionals o llocs de treball d’igual valor, sense que es pugui identificar a aquestes persones de manera individualitzada ni facilitar la informació relativa a l’antiguitat abans de la subrogació ni a l’antiguitat reconeguda per l’ajuntament.
07/09/2023
Denegació d'accés a informació sobre els mèrits al·legats en una convocatòria de selecció de personal
IAI 40/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació que consti a l’expedient reclamat que no faci referència a categories especials de dades, en concret a la sol·licitud de participació així com a la declaració dels mèrits i la seva valoració pel tribunal qualificador i el resultat del procés de selecció. Tampoc impediria accedir a les dades merament identificatives com el nom i el cognom i el càrrec de les persones que han intervingut en la tramitació de l’expedient.
07/09/2023
Revelació de dades a tercers.
IP 445/2022
No es disposa de cap element que permeti acreditar que s'ha comès una filtració de dades confidencials als mitjans de comunicació, ni cap altra infracció de la normativa de protecció de dades.
05/09/2023
Dret de supressió.
PT 43/2023
La persona reclamant va sol·licitar la supressió del seu nom de la piulada que la FUOC havia publicat a la xarxa social de Twitter. Escau desestimar la reclamació, atès que l'entitat va respondre la sol·licitud dins del termini legalment fixat, a través del mitjà electrònic que l'entitat li va indicar que seria el canal de resposta quan va acusar la recepció de la seva petició.
05/09/2023
Total de pàgines: 420