S'han trobat 4.297 resultats
PS 75/2023
El denunciant es queixa que, per gaudir del descompte del peatge del túnel del Cadí, el Consell Comarcal de la Cerdanya (CCC) demana informació innecessària per a la finalitat perseguida. A més, es queixa que dues entitats, CCC i Túnels Barcelona Cadí, ja disposen de tota aquesta informació. Es resol imputar la vulneració del principi de licitud, perquè el CCC demana documentació no prevista en el decret que habilita el tractament. Per altra banda, respecte del fet denunciat que dues entitats ja disposen de les dades personals dels sol·licitants del descompte, s'acorda l'arxivament atès que es compleix l'article 26 RGPD, sobre la corresponsabilitat.
09/01/2024
IP 612/2023
Resolució d'arxiu. L’empresa subministradora d'aigües va consultar les dades a través de la seu del cadastre immobiliari i són dades no protegides i accessibles per a tothom, d'acord amb l'article 52.1 del text refós de la Llei del cadastre.
09/01/2024
IP 327/2022
La persona denunciant es queixava que la DGP havia desatès reiteradament en el temps els seus drets d'accés i supressió. Es considera que escau arxivar la denúncia, atès que, tot i que extemporàniament, la DGP va estimar les seves peticions.
09/01/2024
PS 51/2023
En el marc d'un procediment judicial, l'entitat imputada va trametre al jutjat un contingut de la història clínica de la persona denunciant que excedia el requeriment judicial. Es resol declarar que l'entitat ha comès la infracció prevista a l'article 83.5.a, en relació amb l'article 5.1.c RGPD.
09/01/2024
PS 72/2023
Enviament sense còpia oculta a 250 destinataris. Tots ells poden veure les adreces electròniques de la resta de destinataris i, en alguns casos, també el seu nom i cognom.
29/12/2023
PT 110/2023
S'estima la reclamació de tutela, ja que l'entitat reclamada no va respondre la sol·licitud en el termini exigit per la normativa. Quant al fons, es considera ajustat a dret que l’entitat reclamada no tramités la sol·licitud, a causa del caràcter repetiu de la pretensió.
22/12/2023
IAI 64/2023
La normativa de protecció de dades permetria a la persona reclamant, pel fet d’ostentar la condició de delegada de personal i delegada sindical, a conèixer determinada informació sobre les sancions imposades per faltes molt greus o l’audiència en els casos d’acomiadament o sancions als afiliats al sindicat al qual pertany. Ara bé, no està legitimada a accedir a l’expedient o expedients relatius a la investigació i/o sanció d’uns fets presumptament constitutius d’infracció disciplinària.
22/12/2023
IAI 63/2023
La normativa de protecció de dades permetria a la persona reclamant, pel fet d’ostentar la condició de delegada de personal i delegada sindical, a conèixer determinada informació sobre les sancions imposades per faltes molt greus o l’audiència en els casos d’acomiadament o sancions als afiliats al sindicat al qual pertany. Ara bé, no està legitimada a accedir a l’expedient o expedients relatius a la investigació o sanció d’uns fets presumptament constitutius d’infracció disciplinària.
22/12/2023
CNS 33/2023
Analitzades les consultes formulades per l’entitat, i sobre la base de la informació que ha estat tramesa, es conclou el següent:
1) La normativa de protecció de dades no obliga a subscriure un contracte de cessió de dades personals. En qualsevol cas, la comunicació de dades personals requereix d’una base jurídica que la legitimi prenent en consideració les qüestions que han estat exposades en el fonament jurídic II d’aquest dictamen.
2) És necessari subscriure un contracte d’encarregat del tractament entre l’entitat i I’empresa contractada per donar suport en la coordinació d’activitats empresarials que s’ajusti a les previsions de l’article 28 de l’RGPD i l’article 33 de l’LOPDGDD.
3) D’acord amb la informació que s’ha pogut constatar, l’empresa subministradora del software actua com a subencarregada del tractament de les dades del personal de les empreses externes en el marc de la coordinació d’activitats empresarials.
4) La normativa de protecció de dades no obliga a subscriure cap contracte entre les empreses externes que presten un servei a l’entitat i l’empresa que donar suport en la coordinació d’activitats empresarials o l’empresa subministradora del software.
22/12/2023
Informe jurídic sobre les modificacions incorporades a l’Avantprojecte de Llei per a la modificació de la Llei 18/2017, de l’1 d’agost, de comerç, serveis i fires i del Decret Llei 1/2009, de 22 de desembre, d’ordenació dels equipaments comercials
22/12/2023
Total de pàgines: 430