S'han trobat 4.297 resultats
CNS 53/2012
L'accés d'un regidor als expedients de les persones contractades en el marc d'un Pla de suport a les polítiques socials municipals pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar determinada documentació de què disposa l'Ajuntament per a l'exercici de les seves funcions, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. La difusió al web municipal de les dades identificatives d'aquestes persones, si bé pot tenir habilitació legal, ha d'observar el principi de qualitat, segons el qual s'ha d'evitar donar determinada informació sobre aquestes persones, com ara, la situació social en què es troben.
14/12/2012
PS 43/2012
La manca de confidencialitat de la contrasenya i l'accés a recursos per part d'usuaris no autoritzats és constitutiu d'una infracció greu. El responsable del tractament ha de garantir que les mesures de seguretat implementades són eficaces. Articles aplicats: 9, 44.3.h LOPD; 91 i 93 RLOPD.
14/12/2012
PS 44/2012
14/12/2012
PS 45/2012
La manca de confidencialitat de la contrasenya és constitutiu d'una infracció greu. El responsable del tractament ha de garantir que les mesures de seguretat implementades són eficaces. Articles aplicats: 3, 9 i 44.3.h LOPD; 5 i 93 RLOPD.
14/12/2012
PS 47/2012
El tractament de dades de caràcter personal de menors de catorze anys (difusió d'imatges d'alumnes d'un centre escolar a través de diferents canals d'informació) sense el consentiment dels seus pares o tutors, és constitutiu d'una infracció greu. Correspon al responsable del tractament l'obtenció del consentiment. Articles aplicats: 3, 6 i 44.3.b LOPD; 5, 12 i 13 RLOPD.
14/12/2012
PS 50/2012
La remissió a un Jutjat i amb motiu d’un recurs contenciós administratiu d’un expedient sancionador on figura documentació que inclou dades d'altres persones contra les quals s'han incoat altres expedients sancionadors, sense que aquestes persones siguin part en el procediment judicial ni guardin cap relació amb la controvèrsia jurídica, constitueix una infracció molt greu. D'altra banda, la manca de llegenda informativa en els formularis de denúncia en què es recullen les dades de les persones presumptament infractores, és constitutiva d'una infracció lleu. Articles aplicats: Art. 5.2, 7.5, 11.2.d), 44.2.d) i 44.4.b) LOPD.
14/12/2012
PS 53/2012
14/12/2012
PS 54/2012
La difusió d'un llistat de candidats a pubillet/a del municipi entre els veïns del poble, utilitzant les dades d'aquests que figuren en el Padró, sense el consentiment dels afectats o dels pares/tutors legals i sense habilitació legal, constitueix una comunicació il·legítima de dades. Articles aplicats: Art. 3.h), 4.1 i 4.2 i 11, 44.3.c) i 44.3.k) LOPD, 16.3 LBRL
14/12/2012
PS 47/2011
L'accés per part de l'ajuntament a la bústia d'entrada del compte de correu corporatiu del denunciant, amb el consegüent accés a la informació de caràcter personal que se'n deriva (visualització de l'assumpte de missatges privats), es considera un accés o tractament deslleial, atès que no es té constància que s'hagués informat de manera prèvia al treballador sobre una prohibició absoluta d'ús personal de l'eina de treball ni existeix cap advertència de control. Articles aplicats: Art. 44.3.d) i 4.7 LOPD. 137.2 LRJPA i 5.1 D 278/1993
14/12/2012
CNS 54/2012
La manca d'un contracte d'encàrrec entre l'Ajuntament i l'empresa concessionària del servei de gestió de l'equipament esportiu en el municipi porta a concloure que, en aquests moments, l'empresa és responsable del tractament de les dades dels abonats al servei. Tot i així, es considera que la comunicació d'aquestes dades, sense consentiment, des del fitxer de titularitat privada de l'empresa concessionària a l'Ajuntament pot trobar habilitació en l'article 11.2.c) de la LOPD.
11/12/2012
Total de pàgines: 430