S'han trobat 4.297 resultats
CNS 10/2024
L’Ajuntament pot comunicar a la companyia d’assegurances de la persona que va patir un accident de circulació en el seu terme municipal el resultat de la prova d’alcoholèmia que consta en l’atestat policial, atès el dret de la companyia de repetir contra el seu assegurat en cas que el dany causat fos degut a una conducció sota la influència de begudes alcohòliques, d’acord amb allò establert al contracte d’assegurança
24/04/2024
PS 73/2023
Es resol que l'entitat ha comès una infracció prevista a l'article 83.5.a en relació amb l'article 5.1.f, ambdós de l'RGPD, per la vulneració del principi de confidencialitat. L'entitat va enviar una citació a dues persones vulnerables perquè acudissin als serveis socials, a través d'un missatge electrònic adreçat a l'empresa que gestiona els allotjaments socials, la qual la va reenviar a la pensió on s'allotjaven. Finalment, la citació es va lliurar a les persones destinatàries en obert i en paper a la recepció de la pensió.
24/04/2024
PD 9/2024
23/04/2024
CNS 2/2024
Analitzades les consultes formulades per la delegada de protecció de dades de l’Ajuntament, és necessari que la previsió que es pretén introduir al conveni col·lectiu (i si escau, en els acords pel que fa al personal funcionari), reuneixi els requisits de l’article 9.2.b) de l’RGPD, és a dir, que estableixi les garanties adequades en els termes que ho estableix la doctrina del Tribunal Constitucional a què es fa referència en aquest dictamen i, a més, que hagi dut a terme amb caràcter previ al tractament de categories especials de dades l’anàlisi de la necessitat de la mesura, i tingui la capacitat de poder demostrar-ho d’acord amb el principi de responsabilitat proactiva (art. 5.2 de l’RGPD).
Pel que fa a l’anàlisi de la necessitat del tractament de dades biomètriques amb la finalitat de control d’accessos, cal que l’Ajuntament analitzi per cadascuna de les dependències municipals si aquesta mesura supera el judici de proporcionalitat
22/04/2024
PD 10/2024
22/04/2024
IAI 7/2024
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a la informació de l’expedient reclamat que ha estat objecte de publicitat activa, relativa al nomenament de la persona seleccionada i la puntuació obtinguda per aquesta en les diferents fases del procés de selecció ni a la identitat dels empleats o càrrecs públics encarregats de la tramitació i resolució de l’expedient. Ara bé, s’ha de denegar l’accés a la resta d’informació continguda a l’expedient com els mèrits al·legats o el contingut de les proves concretes realitzades per aquella.
18/04/2024
IP 466/2023
S'arxiva la denúncia pel fet que a la targeta acreditativa de discapacitat hi consti el grau de percentatge de discapacitat del titular, atès que hi figura d'acord amb les previsions legals de la normativa sectorial en matèria de drets socials. Aquesta previsió legal, per una banda legitima el tractament d'aquesta dada d’acord amb l'article 6.1.e RGPD i, per l'altra, és la circumstància que habilita poder tractar una dada de salut, d'acord amb el previst a l'article 9.2.b RGPD.
16/04/2024
PT 16/2024
Es queixa que l'ajuntament no li ha contestat la sol·licitud de supressió d'un recull de premsa en relació amb una notícia sobre la reclamant, publicat a la pàgina web de l'ajuntament. Es dicta resolució en què s’estima parcialment la reclamació.
16/04/2024
PS 19/2024
Una escola va enviar un correu electrònic a totes les famílies dels alumnes, en què adjuntava un formulari amb les dades personals de la denunciant i del seu fill. Es dicta resolució per vulneració del principi de confidencialitat.
16/04/2024
IP 643/2023
Els actes integrants d'un procediment selectiu s’han de publicar (art. 45.1.b LPAC), inclosa la llista d'admesos i exclosos (art. 22 Decret 28/1986). Les persones afectades s'han d’identificar mitjançant el nom i cognoms i amb quatre xifres numèriques aleatòries del DNI (DA7 LOPDGDD).
16/04/2024
Total de pàgines: 430