S'han trobat 4.194 resultats
Accés a quatre informes mèdics.
PT 119/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Institució Tres Torres SA (ITT) no va respondre en termini la sol·licitud. S'indica que la ITT actuava com a sotsencarregada del tractament per compte d'EPONO 2017 SL. Tanmateix, atès que no va comunicar l'entrada d'aquesta petició a l'encarregada del tractament, va esdevenir la responsable del tractament i l'obligada a respondre. Quant al fons, no fa cap pronunciament atès que la informació s’ha facilitat en el marc d'aquest procediment i, per tant, s'han esvaït els motius de discrepància jurídica.
16/04/2024
Mesures des del disseny i per defecte.
PS 68/2023
El programa que utilitza l'ICS per generar els justificants de visita mèdica està configurat de manera que, per defecte, tots els justificants indiquen el servei o la unitat que ha atès la persona usuària que el demana; aquest camp no es pot modificar ni excloure. En aquest cas, n'hi havia prou que el justificant de visita indiqués el nom i cognoms de la persona denunciant, el centre assistencial on es va produir la visita i el dia i l'hora de la visita mèdica, així com l'hora de sortida, sense indicar la unitat concreta que l'havia atès. Escau requerir a l'ICS que elabori i tingui a disposició de les persones usuàries un model alternatiu de certificat o justificant de visita que no inclogui el nom de la unitat o del servei que ha atès la persona usuària.
16/04/2024
Desatenció del dret de supressió de les dades.
PT 116/2023
La persona reclamant es queixa que el CAT112 no va respondre de forma "oficial" la seva sol·licitud de supressió, atès que li va respondre per correu electrònic sense signatura digital del DPD del Departament d'Interior. Es desestima la petició, atès que el CAT112 li va respondre pel mateix mitjà que la persona reclamant va escollir per fer la petició i posteriors comunicacions. A més, quan la persona reclamant va demanar que se la respongués de forma oficial, el CAT112 també ho va fer.
16/04/2024
Desatenció del dret de supressió de les dades d'antecedents policials.
PT 25/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió.
16/04/2024
Principi de confidencialitat.
PS 71/2023
L'Ajuntament va notificar a les persones físiques beneficiàries d'un ajut de caràcter social la resolució per la qual es revisava l'assignació inicial concedida. Aquesta resolució incloïa les dades personals de les persones beneficiàries, al descobert. Per tant, encara que la resolució no s'hagués publicat en obert, la difusió d'aquesta informació igualment va suposar la revelació de dades personals que són mereixedores d'especial reserva.
16/04/2024
Desatenció del dret de supressió de les dades d'antecedents policials.
PT 7/2024
La persona reclamant va presentar una sol·licitud davant la DGP, en què demanava la supressió de certes dades relatives a unes determinades diligències policials. La DGP va denegar la supressió de les dades, atès que la persona reclamant havia aportat un certificat judicial de sobreseïment provisional i la DGP considera que això no deixa definitivament tancat el procés, perquè es pot reobrir en qualsevol moment, si apareixen proves suficients per demostrar que s’ha comès un delicte o la culpabilitat dels processats, i fins a la prescripció dels fets. S'estima parcialment i es requereix a la DGP perquè faci una anotació en l'àmbit del sistema d'informació policial (SIP).
16/04/2024
Tractament de dades personals en el marc d'un control d'accés a un hospital.
IP 635/2023
Es resol arxivar la denúncia, atès que el tractament de les dades personals referides al cognom d'un pacient i el número d'habitació, així com la identificació de la persona visitant, no constitueix una infracció de l'RGPD. Es considera que aquesta operació pot ser necessària per raons sanitàries i de prevenció de riscos laborals (art. 6.1. c i e RGPD). Tampoc s'efectua cap imputació per l'eventual manca de mesures de seguretat per part del personal que controla els accessos, que custodia aquestes dades, atès que, a banda de les manifestacions de la denunciant, no es disposa de cap altre element que permeti corroborar-ho i l'entitat ha argumentat de manera suficient que pren mesures adequades per protegir els titulars de les dades.
14/04/2024
Comunicació de dades personals.
IP 330/2023
S'arxiva la queixa contra l'ajuntament perquè, en un pla d'avaluació de riscos psicosocials, va comunicar dades personals excessives a l'empresa contractada per fer una enquesta en línia sobre prevenció. La comunicació es va produir en el marc d'un contracte d'encarregat del tractament i les dades personals traspassades eren les mínimes necessàries perquè l'empresa pogués prestar el servei contractat.
08/04/2024
Supressió de les dades sanitàries que no siguin necessàries.
PT 141/2023
S'estima la reclamació, atès que l'ICS no va respondre en termini la sol·licitud. Quant al fons, no cal efectuar cap pronunciament, atès que en el marc d'aquest procediment s'ha suprimit la informació que n'era objecte.
08/04/2024
Sistema de recollida de residus porta a porta.
PS 65/2023
Es resol declarar que l'Ajuntament de Ripollet ha comès 4 infraccions de la normativa de protecció de dades personals, atès que no ha executat l'AIPD necessària, en relació amb el tractament de dades personals que duu a terme per prestar el servei de recollida de residus porta a porta; no ha complert el deure d'informar les persones usuàries del servei en la recollida inicial del material; no ha signat un contracte d'encarregat del tractament; i recull informació excessiva, a partir del formulari d'alta a la bústia de tèxtil sanitari.
08/04/2024
Total de pàgines: 420