S'han trobat 73 resultats amb els descriptors Publicitat activa
Denegació d'accés del representant dels treballadors a informació del personal afectat per un acord retributiu
IAI 44/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar al representant dels treballadors la informació individualitzada que sol·licita, amb indicació de la identitat (nom i cognoms) dels treballadors afectats per l’acord d’absorció del complement de productivitat i la quantia que ha suposat aquest acord per a cadascun dels treballadors.
12/07/2021
Difusió dades personals
IP 128/2020
S'arxiva la denúncia contra l'Ajuntament perquè les dades personals de la denunciant que figuraven en un acord de la junta de govern local, que es va difondre a través de whatsapp entre els veïns del municipi, és una informació que l'Ajuntament estava obligat a publicar pel principi de transparència ( art. 9.1.e LTC).
04/06/2021
Identificació de les persones beneficiàries d'un ajut públic.
IP 141/2021
La identificació de les persones beneficiàries d'ajuts públics durant el termini de 5 anys, deriva del compliment d'una obligació legal i d'una missió en interès públic, de conformitat amb la Llei 19/20214 (art. 15.1.c). Atès l'anterior, aquest tractament és lícit.
28/04/2021
Publicació de dades de monitors en la documentació d'una subvenció atorgada a l'AMPA d'una escola municipal
CNS 49/2020
Tenint en compte el principi de minimització, no es pot considerar que l’article 15.1.e) de l’LTC sigui norma habilitant suficient perquè l’Ajuntament difongui en el cas examinat la identitat dels monitors i la quantitat percebuda per aquests, de forma individualitzada, en compliment de l’obligació de publicitat activa. Això sens perjudici que l’Ajuntament hagi d’accedir a la identitat dels monitors contractats per l’AMPA i la retribució percebuda per al control de la subvenció.
14/01/2021
Publicació de les dades identificatives dels funcionaris habilitats
CNS 46/2020
L’Ajuntament pot publicar el nom i cognoms dels funcionaris habilitats per a la identificació i autenticació de les persones i l’expedició de còpies autèntiques, en respondre aquest tractament al compliment d’una obligació legal, en atenció a les previsions de l’LPAC en matèria d’assistència en l’ús de mitjans electrònics als interessats, i a les previsions de publicitat activa de l’LTC.
17/12/2020
Publicació de dades personals per internet
PS 50/2019
La divulgació per internet sense restricció de dades personals, les quals formen part del títol d'un Decret d'alcaldia, així com mantenir-ho publicat per internet, vulnera els principis de l'art. 5 de l'RGPD.
30/07/2020
Informe en relació amb el Projecte de decret pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament parcial de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
PD 13/2019
05/11/2019
Accés a documentació de la convocatòria d'un lloc de treball d'una llar d'infants municipal
CNS 44/2019
La normativa de protecció de dades personals no impedeix donar accés al sol·licitant de còpia del qüestionari amb les respostes correctes, ja que en aquesta documentació no hi consten dades de les persones participants en el procés selectiu. Atès que la persona sol·licitant de la informació personal (el contingut dels dos exercicis amb major puntuació), no hauria participat en el procés selectiu ni especifica algun altre motiu que pugui ser rellevant als efectes de la ponderació (art. 24.2 LTC), des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades no sembla suficientment justificat comunicar la informació personal sol·licitada. Això, a menys que puguin concórrer altres elements de ponderació que no consten a aquesta Autoritat i que, per tant, no poden ser objecte de valoració.
02/10/2019
Dret d'oposició en publicitat contractació administrativa.
PT 13/2019
La persona reclamant interessava la no publicació de les seves dades a la plataforma de contractació, dades que s'havien publicat en la dita plataforma en tant que licitador -empresari individual- en un procés de contractació administrativa. En tractar-se d'una administració pública, la base jurídica que habilitaria la publicació de les dades de la persona reclamant, no és només el compliment d'una obligació legal establerta a la LCSP, sinó també l'establerta a l'article 6.1.e) RGPD (tractament necessari per al compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics). El dret d'oposició no es pot exercir quan el tractament obeeix al compliment d'una obligació legal, però sí en el cas previst al citat article 6.1.e) RGPD. En aquest supòsit es desestima la reclamació ja que la persona reclamant no ha invocat cap circumstància que justifiqui la prevalença del seu dret.
29/07/2019
Informe en relació amb el Projecte de decret d'Administració Digital
PD 9/2019
29/07/2019
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- Procediment administratiu
- DRETS HABEAS DATA
- No ser objecte de decisions automatitzades (incloent perfils)
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- OBLIGACIONS
- Avaluació impacte
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Principi minimització
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
Total de pàgines: 8