S'han trobat 150 resultats amb els descriptors Principi minimització
Comunicació a l'Ajuntament de dades dels treballadors assignats a la concessió del servei d'abastament d'aigua al municipi
CNS 24/2019
Amb la informació de què es disposa, i per aplicació del principi de minimització la transmissió a l’Ajuntament del detall d’informació laboral dels treballadors/res de l’empresa adjudicatària continguda a les Instruccions reguladores del procediment de control de la concessió d’abastament d’aigua, s’hauria de facilitar de manera anonimitzada o pseudonimitzada. A efectes de control de la qualitat del servei, no sembla que en aquest cas sigui necessària la identificació dels treballadors/res afectats/des.
28/05/2019
Denegació d'accés a informació relativa a un procés selectiu
CNS 25/2019
L’accés a un expedient de selecció de personal en tràmit per part de qui ostenti la condició de persona interessada en el mateix es regeix per la normativa de procediment administratiu. Els termes en què s’ha de produir aquest accés són els que es recullen de manera resumida en el fonament de dret X d’aquest dictamen. La normativa de procediment administratiu no preveu donar trasllat de la sol·licitud d’accés a la resta de participants en el procés, ara bé, sembla recomanable que l’òrgan administratiu responsable de la tramitació acordi el tràmit d’audiència, atès que aquest tràmit permetrà avaluar d’una manera més precisa les conseqüències que l’accés pot tenir per a les persones afectades. La decisió de si s’ha de donar accés al que es sol·licita, malgrat que s’hagi produït la disconformitat del tercer afectat per l’accés, requereix una ponderació dels drets i interessos en joc, mitjançant una resolució motivada.
28/05/2019
Comunicació de la baixa mèdica d'un lletrat als jutjats i tribunals
CNS 21/2019
La tramesa als Jutjats i Tribunals del comunicat de baixa mèdica d’un lletrat per part de l’empresa o entitat en la que presta serveis, es considera lícita, d’acord amb la normativa de protecció de dades. Les dades personals contingudes en aquell hauran de ser les mínimes necessàries per assolir la finalitat perseguida, en els termes apuntats en el Fonament Jurídic V d’aquest dictamen, llevat que sigui requerit per l’òrgan judicial, en el qual cas s’hauria d’estar al que estableixi aquell òrgan.
14/05/2019
Avís previ a la retirada d'un vehicle per part de la grua municipal
CNS 20/2019
La utilització per part de la policia municipal de les dades que consten a la Direcció General de Trànsit, al Padró Municipal d’Habitants i a les pàgines blanques, per a l’avís al titular d’un vehicle, previ a la retirada d’aquest per la grua municipal, s’adequaria a la normativa de protecció de dades.
14/05/2019
Identificació de la persona que va accedir a un expedient de llicència d'activitat
CNS 17/2019
La normativa de protecció de dades no justifica la comunicació de la identitat de la persona física que va accedir a un expedient de llicència d’activitats en representació d’una comunitat de propietaris, sent suficient identificar la dita comunitat de propietaris.
28/03/2019
Difusió a través del tauler d'anuncis de la comissaria del llistat d'hores extraordinàries realitzades pels funcionaris policials
CNS 14/2019
La normativa de protecció de dades no impediria publicar en el tauler d’anuncis d’una Comissaria de Policia, un llistat de les hores extraordinàries realitzades pels membres de la policial local durant el període de temps sol·licitat, sempre que aquesta informació es faciliti de manera seudonimitzada, sense que sigui possible la identificació directa o indirecta dels treballadors afectats per part de terceres persones. La utilització del TIP dels policies locals no es pot considerar adient atès que es tracta d’un codi numèric que fàcilment pot ser conegut per la resta de treballadors de les dependències policials.
15/03/2019
Cessió de dades dels alumnes beneficiaris d'una subvenció per a l'adquisició de material escolar
CNS 12/2019
A la vista de la normativa de protecció de dades de caràcter personal, no resulta justificat l’accés per part del centre escolar a la relació de les persones beneficiàries de les subvencions per a l’adquisició de material escolar dels alumnes escolaritzats en centres finançats amb fons públics del municipi, més enllà d’aquells supòsits en què l’accés tingui com a base jurídica el consentiment dels beneficiaris. Tot això sens perjudici que es pugui lliurar al centre escolar informació anonimitzada respecte dels beneficiaris de les subvencions.
06/03/2019
Identificació d'interessats en les notificacions per mitjà d'anuncis i publicacions d'actes administratius
CNS 4/2019
La Mancomunitat pot efectuar els tractaments de les dades personals que siguin pertinents i adequades a les finalitats per a les quals s’han obtingut en exercici de les seves competències i, d’acord amb les bases jurídiques en què es fonamentin. Quan la finalitat de la publicació tingui els efectes de notificació, la identificació de la persona afectada s’ha de fer mitjançant el nombre complet del seu document nacional d’identitat, número d’identitat d’estranger, passaport o document equivalent. Quan la finalitat de la publicació dels actes administratius sigui donar publicitat general al mateix i també quan a aquesta finalitat s’hi afegeixi la notificació a les persones afectades, la identificació de les persones afectades s’ha de fer mitjançant el nom i cognoms afegint quatre xifres numèriques aleatòries del seu document nacional d’identitat o equivalent. Per a la determinació d’aquestes quatre xifres, com a criteri provisional mentre no hi hagi un desplegament reglamentari d’aquest aspecte que permeti aplicar les previsions d’aquest paràgraf amb unes plenes garanties per al dret a la protecció de dades, aquesta Autoritat considera que es pot garantir el dret aplicant l’orientació que, de forma conjunta, han adoptat l’Agencia Española de Protección de Datos, l’Agencia Vasca de Protección de Datos, el Consejo de Transparència y Protección de Datos de Andalucia i aquesta Autoritat. Aquesta orientació es pot consultar al web de l’Autoritat en el següent enllaç: http://apdcat.gencat.cat/web/.content/01-autoritat/normativa/documentos/VAR-9-2019-orientacio-disposicio-addicional-7-cat.pdf.
05/03/2019
Identificació dels interessats en les diferents publicacions dins d'un procés selectiu de personal
CNS 5/2019
La identificació dels participants en els procediments de selecció de personal s’efectuarà mitjançant el nom i cognoms de l’afectat afegint quatre xifres numèriques aleatòries del número del document nacional d’identitat, el número d’identitat d’estranger, el passaport o un document equivalent. Per a la determinació d’aquestes quatre xifres, com a criteri provisional mentre no hi hagi un desplegament reglamentari d’aquest aspecte que permeti aplicar les previsions d’aquest paràgraf amb unes plenes garanties per al dret a la protecció de dades, aquesta Autoritat considera que es pot garantir el dret aplicant l’orientació que, de forma conjunta, han adoptat l’Agencia Española de Protección de Datos, l’Agencia Vasca de Protección de Datos, el Consejo de Transparència y Protección de Datos de Andalucia i aquesta Autoritat. Aquesta orientació es pot consultar al web de l’Autoritat en el següent enllaç: http://apdcat.gencat.cat/web/.content/01-autoritat/normativa/documentos/VAR-9-2019-orientacio-disposicio-addicional-7-cat.pdf.
05/03/2019
Denegació d'informació sobre inspeccions realitzades i expedients sancionadors tramitats en un districte municipal entre els anys 2007 a 2018
IAI 4/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés de la reclamant a la informació sol·licitada sobre les inspeccions i expedients sancionadors realitzats en el districte, tret de la informació sobre la ubicació o adreça dels locals o habitatges on s’hagin realitzat les actuacions, o altra informació que permeti identificar per vies indirectes les persones físiques titulars dels mateixos (inclosos els empresaris individuals). La normativa de protecció de dades tampoc impedeix l’accés a les dades identificatives (nom, cognoms i càrrec) de les persones que han intervingut com a instructores dels expedients sancionadors tramitats.
20/02/2019
Total de pàgines: 15