S'han trobat 49 resultats amb els descriptors Obligació legal
Identificació de les persones positives per Covid-19.
IP 501/2021
L'FCF posava a disposició dels clubs esportius de futbol un formulari a través del qual, els clubs havien d'identificar els membres amb llicència federativa que eren positius de Covid-19 i les persones federades amb qui havien estat contacte estret. Així mateix, també havien d'informar de la data d'inici de símptomes i del seu estat vacunal. Al respecte, l'FCF ha argumentat que la recollida de dades es va dur a terme en compliment del Pla d'Acció per al Desconfinament Esportiu de la Generalitat de Catalunya, en el marc del qual, l'FCF elaborà el seu Protocol per a minimitzar els contagis per Covid-19. Així les coses, cal assenyalar que, la Resolució SLT/3652/2021, de 7 de desembre, vigent en el moment dels fets denunciats, es remetia al contingut del Pla d'acció pel desconfinament esportiu en tot allò que no la contradigués. En relació amb l'anterior, cal fer avinent que, conèixer quines persones eren positives de Covid-19, la data de presentació de símptomes, i el seu estat vacunal, era informació necessària per a l'adopció de decisions relacionades amb l'organització de la competició esportiva. A la vista de l'exposat, cal concloure que el tractament denunciat restava habilitat per l'article 6.1 c) RGPD, concorrent les excepcions previstes a l'article 9.2 g) i i), en connexió amb la normativa vigent en matèria de salut pública i de prevenció del contagi de la Covid-19.
16/03/2023
Accessos a un HC3 d'un treballador per comprovar estat de vacunació COVID.
IP 332/2021
Una persona, que ha demanat la baixa com a infermera de l'Hospital Mútua de Terrassa, denuncia dos accessos a la seva HC un cop va demanar la baixa. No s'acredita que es tracti d'accessos indeguts. L'entitat justifica els accessos dient que conforme al Departament de Salut de la Generalitat, podia accedir per comprovar l'estat de vacunació dels seus treballadors.
16/03/2023
Accés a informació retributiva del personal d'una empresa pública
CNS 4/2023
Atesa la normativa reguladora dels Plans d’Igualtat en les empreses, pot dir-se que els membres del Comitè de treballadors de l’entitat que formen part de la Comissió negociadora del Pla d’Igualtat han de poder accedir a la informació del Registre retributiu, que s’ha d’ajustar als termes de l’article 28.2 de l’ET, malgrat comptar amb categories professionals amb un nombre reduït de persones treballadores, restant aquells obligats a respectar la confidencialitat sobre aquesta informació.
09/03/2023
Comunicació d'escrits a superior jeràrquic i prova en procediment disciplinari.
IP 304/2021
S'arxiva la denúncia, referida a la comunicació per part d'un inspector MMEE al seu superior d'una instància i d'un correu-e presentats davant l'Ajuntament, així com a la seva incorporació a un expedient disciplinari, atès que dita comunicació s'emmarca en les funcions de control de l'activitat policial de l'inspector, que inclouen posar en coneixement del seu superior eventuals infraccions estatutàries detectades en la seva àrea competencial.
D'altra banda, s'arxiva una altra denúncia vinculada, referida al fet que la persona instructora del procediment disciplinari va acordar la pràctica d'una prova que el denunciant considerava il·lícita per no justificada, consistent en la realització d'una auditoria informàtica dels accessos efectuats per la persona denunciant a les dades de les persones ocupes que figuraven en les bases de dades policials, ja que s'aprecia una relació entre aquesta prova i els fets que motivaren l'acord d'iniciació del procediment disciplinari, que impedeix considerar-la un tractament injustificat, en el sentit de no fonamentat en la finalitat d'aclariment dels fets i de determinació de les responsabilitats susceptibles de sanció.
02/03/2023
Resolució d'arxiu / sobreseïment
- ÀMBIT SECTORIAL
- Policial
- Procediment administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
- VIDEOVIGILÀNCIA
Comunicació d'escrits a superior jeràrquic i prova en procediment disciplinari.
IP 53/2023
S'arxiva la denúncia, referida a la comunicació per part d'un inspector MMEE al seu superior d'una instància i d'un correu-e presentats davant l'Ajuntament, així com a la seva incorporació a un expedient disciplinari, atès que dita comunicació s'emmarca en les funcions de control de l'activitat policial de l'inspector, que inclouen posar en coneixement del seu superior eventuals infraccions estatutàries detectades en la seva àrea competencial.
D'altra banda, s'arxiva una altra denúncia vinculada, referida al fet que la persona instructora del procediment disciplinari va acordar la pràctica d'una prova que el denunciant considerava il·lícita per no justificada, consistent en la realització d'una auditoria informàtica dels accessos efectuats per la persona denunciant a les dades de les persones ocupes que figuraven en les bases de dades policials, ja que s'aprecia una relació entre aquesta prova i els fets que motivaren l'acord d'iniciació del procediment disciplinari, que impedeix considerar-la un tractament injustificat, en el sentit de no fonamentat en la finalitat d'aclariment dels fets i de determinació de les responsabilitats susceptibles de sanció.
02/03/2023
Recollida de dades sense complir el deure d'informació, i tractament per finalitats il·lícites.
PS 52/2022
Vulneració del dret d'informació dels usuaris de la entitat, per falta d'acreditació documental en el moment de la recollida (articles 12, 13, i 14 RGPD); i per vulneració del principi de licitud, per haver fet un ús inadequat de les dades consistent en efectuar comentaris subjectius i negatius respecte d'un grup de membres que volien presentar la seva candidatura.
02/03/2023
Accés a informació sobre l'estat de vacunació de la covid-19 d'una treballadora.
IP 329/2021
La unitat de Recursos Humans d'un Ajuntament va acabar accedint, a través del seu Servei de Prevenció de Riscos Laborals, a la informació sobre si una treballadora seva s'havia inoculat la 2a dosi de la covid19.
16/12/2022
Ús correcte de l'adreça per a la notificació atès que és la que consta en el registre públic de la DGT.
IP 291/2021
Es dicta resolució d'arxiu. La denunciant al·lega que el SCT fa servir una adreça postal obsoleta i no autoritzada. No hi ha vulneració ja que aquella adreça era la que constava a la base de dades de la DGT i conforme a la normativa de trànsit, l'obligació d'actualització de l'adreça recau sobre la pròpia denunciant. El STC, per altra banda, va actuar de manera adient perquè, de conformitat amb la normativa, primer va consultar el registre de la DGT i, al resultar infructuosa la notificació, va acudir a les dades que figuraven en el Padró.
14/06/2022
Possibilitat que un Col·legi professional sigui consultor autoritzat del Registre Oficial de Professionals de l'Esport de Catalunya
CNS 13/2022
L’accés del col·legi professional a la informació del Registre oficial de Professionals de l’Esport de Catalunya sobre si un determinat professional de l’esport hi està inscrit es pot fonamentar en la base jurídica de l’article 6.1.c) de l’RGPD, en connexió amb les previsions de la legislació de transparència. En canvi, no estaria justificat per aquesta base jurídica l’accés del col·legi professional per al control de l’intrusisme professional d’una persona que no està col·legiada en aquest col·legi.
02/06/2022
Dret d'accés a la documentació de l'expedient administratiu per part de la part interessada.
IP 35/2021
Es dicta una resolució d'arxiu. Existeix un conflicte veïnal entre dues propietats colindants el qual dona lloc a un procediment administratiu amb instàncies creuades. Les dues parts peticionen la documentació presentada per l'altra part. En aquest context, l'ajuntament facilita l'escriptura d'herència facilitada per l'aquí denunciant, a l'altra part en base als articles 4 i 53 LPAC, per tractar-se d'un interessat legítim amb dret d'accés a la documentació de l'expedient.
17/05/2022
Total de pàgines: 5