S'han trobat 52 resultats amb els descriptors OBLIGACIONS
Informe en relació amb el Projecte de decret d'establiment del sistema de vot electrònic en els processos d'eleccions a òrgans de representació del personal d'administració i tècnic al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya
PD 7/2018
16/01/2019
Informe en relació amb el Projecte de decret de modificació del decret 37/2010, de 16 de març, d'aprovació del Reglament de salons de joc, el Decret 24/2005, de 22 de febrer, pel qual es regulen determinades prohibicions d'accés a establiments de joc i el Registre de persones que tenen prohibit l'accés a salons de joc, casinos i sales de bingo, i el Decret 23/2005, de 22 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament de màquines recreatives i d'atzar
PD 2/2018
11/10/2018
Publicació d'un projecte d'Ordre de creació de fitxers
CNS 19/2018
A partir del dia 25 de maig de 2018 no és exigible la creació dels fitxers de titularitat pública mitjançant una disposició de caràcter general, sinó que serà suficient amb la inclusió del tractament en el registre d’activitats del tractament que ha de portar cada responsable i encarregat del tractament.
11/04/2018
Utilització de l'empremta digital per accedir a una biblioteca
CNS 38/2017
El sistema de control d’accés biomètric examinat no s’adequaria al principi de proporcionalitat, per la qual cosa seria recomanable implantar un sistema alternatiu que doni resposta adequada a la finalitat pretesa pel col·legi professional sense posar en risc el correcte compliment dels principis i garanties de la normativa de protecció de dades personals.
06/09/2017
Accés obert a gravacions generades per diferents projectes de recerca d'una Universitat
CNS 36/2017
En la mesura que la Universitat disposi del consentiment inequívoc, previ, exprés i informat de les persones afectades, en els termes exposats en el dictamen, és possible dipositar en accés obert les dades de les investigacions (gravacions) dels projectes subvencionats pel Programa H2020, si bé és recomanable valorar la pertinença de difondre-les en les condicions previstes, especialment, en aquells supòsits en què es podrien revelar dades mereixedores d’especial protecció. L’enregistrament de persones físiques focalitzat en el moviment dels llavis mentre pronuncien frases preestablertes, per tal de facilitar l’aprenentatge de la lectura de llavis, no sembla que en aquest cas hagi d’ésser considerat un tractament de dades biomètriques, en el sentit establert a l’article 9 de l’RGPD.
06/09/2017
Informe en relació amb el Projecte de decret de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu
PD 2/2017
14/03/2017
Videovigilància en un centre residencial d'acció educativa
CNS 77/2016
La memòria del sistema de videovigilància del CRAE sotmesa a anàlisi no conté elements de judici suficients que permetin establir si el tractament d'imatges pretès en el present cas resultaria proporcionat a la finalitat de seguretat perseguida. La utilització d'aquest sistema, en la seva vessant de control laboral, podria resultar adequada al principi de proporcionalitat, sempre que es reunissin els requisits exposats en el dictamen.
18/01/2017
Intercanvi d'informació en relació amb l'expedició i gestió dels títols de transport socials
CNS 69/2016
No hi ha contradicció de l'article 28.2 LPAC amb l'exigència per l'article 4.9 del RGPD que el consentiment es manifesti mitjançant una declaració o una acció afirmativa clara, perquè l'habilitació derivaria de la mateixa LPAC en relació amb la lletra e) de l'article 6.2 del RGPD. No obstant això, l'aplicació del mecanisme previst a l'article 28 s'ha de limitar als procediments administratius de les entitats que tinguin la condició d'administracions públiques. L'intercanvi de dades entre l'administració que disposa de la informació sobre els títols de família nombrosa o monoparental o sobre la situació d'atur i l'entitat que expedeixi el títol de transport no pot fonamentar-se en la lletra b) de l'article 6.1 del RGPD atès que no és un intercanvi estrictament necessari per a l'expedició. Pel que fa a les lletres c) i e) del mateix article 6.1 RGPD sí que podrien habilitar l'intercanvi, sempre que estigui previst en una norma amb rang de llei que sigui concreta, precisa i previsible.
29/11/2016
Informe en relació amb l'intercanvi electrònic de dades de les persones usuàries del sistema de transport públic i segon i tercer informes
PD 6/2016
12/05/2016
Adequació del Projecte VISC+ a la normativa de protecció de dades de caràcter personal
CNS 20/2015
Aquest Dictamen examina les implicacions del Projecte VISC+ (versió març 2015) per a la protecció de dades personals. Es valora positivament el nou posicionament del projecte VISC+, que limita l'abast del projecte a la comunicació de dades anonimitzades, així com la possibilitat que els afectats exercitin l'opt-out per mantenir-se al marge del projecte VISC+. Resulta adequat que s'hagin clarificat i acotat les finalitats per a les quals es justifica el tractament de dades (investigació i avaluació), les tipologies de destinataris (centres acreditats de CERCA i Agents del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya), així com els serveis oferts. Es recomana explicitar i clarificar algunes qüestions, entre d'altres, la intervenció dels CEICs les previsions referides a la destrucció de la informació, o a les mesures a aplicar en el cas que el sol·licitant incompleixi les obligacions que ha assumit.
16/04/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Centre sanitari
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Altres
- Centre sanitari
- MESURES SEGURETAT
- OBLIGACIONS
- Avaluació impacte
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Total de pàgines: 6