S'han trobat 70 resultats amb els descriptors Empresa pública
Accés a informació retributiva del personal d'una empresa pública
CNS 4/2023
Atesa la normativa reguladora dels Plans d’Igualtat en les empreses, pot dir-se que els membres del Comitè de treballadors de l’entitat que formen part de la Comissió negociadora del Pla d’Igualtat han de poder accedir a la informació del Registre retributiu, que s’ha d’ajustar als termes de l’article 28.2 de l’ET, malgrat comptar amb categories professionals amb un nombre reduït de persones treballadores, restant aquells obligats a respectar la confidencialitat sobre aquesta informació.
09/03/2023
Dret d'accés al llistat d'empreses tercera part destinatàries de les dades personals de la persona reclamant.
PT 89/2022
L'entitat ha de respondre de forma clara i precisa si les dades personals de la persona reclamant han estat cedides o no a tercers, i en tal cas, identificar els destinataris de les dades personals. L'entitat ha d'informar la persona reclamant dels motius concrets pels quals es decideix no donar curs a una de les peticions formulades per la persona reclamant.
02/02/2023
Denegació d'accés als informes del compliance officer i d'un assessor extern d'una empresa municipal
IAI 44/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació relativa a les persones jurídiques o als informes que no continguin informació personal. Tampoc impedeix l’accés a la informació merament identificativa del compliance officer i dels advocats externs que han redactat els informes. Ara bé, respecte a la informació relativa a les persones presumptament responsables, la persona denunciant i, si escau, testimonis, s’ha de facilitar de manera anònima. I en la mesura que no sigui possible l’anonimització efectiva, l’accés s’ha de facilitar a través d’un resum de les actuacions practicades, de manera que no siguin identificables les persones físiques afectades.
24/11/2022
Sol·licitud de rectificació d'informe d'atenció del SEM.
PT 48/2022
La persona reclamant es queixa de la consignació de diverses dades seves en un informe d'atenció emès durant el servei sanitari de transport urgent, les quals considera errònies.
19/10/2022
Controls d'alcoholèmia i drogues al personal del servei de transport amb funcions de conducció o relacionades amb la seguretat del trànsit
CNS 17/2022
El tractament de dades de salut del personal de conducció o amb funcions relacionades amb la seguretat del trànsit dels serveis de transport ferroviaris per detectar, per part de l’empresa, el consum d’alcohol o drogues, a l’inici o durant la jornada laboral, compta amb habilitació en els articles 6.1.c) i 9.2.h) de l’RGPD en relació amb la legislació ferroviària. En el cas del personal que desplega aquestes funcions en els serveis de transport de la xarxa d’autobusos o del telefèric, la normativa de protecció de dades no impedeix els controls periòdics del consum de les esmentades substàncies, quan ho estableixi, de manera justificada, el servei de prevenció de riscos laborals, en la mesura que pot constituir un risc per a terceres persones.
22/07/2022
Comunicació d'informació anonimitzada del Padró municipal per a l'elaboració d'una eina predictiva en matèria de serveis socials
CNS 15/2022
La comunicació d’informació anonimitzada del Padró municipal a una empresa pública per a l’elaboració d’una eina predictiva en matèria de serveis socials no requeriria d’una base jurídica que la legitimés, en no resultar d’aplicació en aquests casos la legislació de protecció de dades. Ara bé, cal vetllar perquè el procés d’anonimització aplicat garanteixi que les persones físiques afectades no podran ser identificades per tercers sense esforços desproporcionats, així com avaluar els riscos d’una eventual reidentificació posterior d’aquestes persones i, si escau, adoptar les mesures escaients per mitigar-ho.
16/06/2022
Informe sobre el Projecte de decret pel qual s'aprova el reglament de desplegament dels títols I, III i IV de la Llei 9/2014, de 31 de juliol, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 2/2022
25/03/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Salut pública
- Seguretat pública
- Serveis públics
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Signatura electrònica
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Altres
- Empresa pública
- Entitats col·laboradores
- Societats mercantils
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi minimització
- RÈGIM SANCIONADOR
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Denegació d'accés a informació relativa a extractes bancaris, als titulars de targetes de crèdit i a la persona responsable de la comptabilitat i fiscalització de l'empresa pública
IAI 75/2021
El reclamant pot accedir a la informació relativa al nombre de les persones titulars o autoritzades a fer-ne ús de les targetes de crèdit vinculades a l’entitat, quin és el càrrec que ocupen, i una còpia dels extractes bancaris entre els anys 2010 i 2020 que inclogui alguna de les xifres del número de targeta que permetin identificar-la i una descripció dels conceptes de despesa que permeti categoritzar-les (restauració, transport, estades...) i contextualitzar-les (emissor del càrrec i data), però evitant facilitar altra informació que pugui permetre conèixer aspectes vinculats de manera més intensa a la vida privada com ara hàbits, pautes de conducta etc. Per altra banda, atesa la informació que es disposa, no sembla que hagi d’haver-hi impediment en donar accés al reclamant a la identificació de la persona responsable de la comptabilitat i fiscalització de l’entitat.
17/11/2021
Denegació d'accés a informació sobre determinats professionals d'una empresa pública
IAI 72/2021
La persona reclamant té dret a accedir a les dades merament identificatives dels professionals de l’empresa pública que van dur a terme una actuació el dia i en la franja horària indicada en la seva petició, així com també al nombre d’avisos rebuts per aquest indicatiu aquell mateix dia i franja horària.
04/11/2021
Tractament de dades de contacte corporatives d'una entitat per part de les seves oficines exteriors
CNS 41/2021
Les Oficines exteriors de l’entitat poden recollir i tractar dades de contacte corporatiu i, per tant, enviar comunicacions electròniques sobre els serveis i activitats que ofereix l’entitat, sobre la base de l’article 6.1.e) RGPD i de l’article 19.3 LOPDGDD, si bé, en cas de no adoptar la forma d’alguna de les entitats a què es refereix l’article 77.1 LOPDGDD, seria d’aplicació l’article 19.2 LOPDGDD. Això sens perjudici que hagin d’adequar la seva activitat també, si escau, a la normativa vigent en els diferents estats en què operin.
03/09/2021
Total de pàgines: 7