S'han trobat 36 resultats amb els descriptors Altres
Denegació d'accés a informació sobre processos provisionals de llocs de treball
IAI 10/2018
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant la informació relativa a la puntuació obtinguda en relació amb els mèrits valorats i/o les proves realitzades respecte les persones finalment seleccionades en els processos de provisió provisional. Pel que fa a la resta de candidats, l’accés no resultaria justificat.
13/04/2018
Denegació d'accés a informació sobre processos de provisió provisional de llocs de treball
IAI 9/2018
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant la informació relativa a la identitat, al compliment dels requisits de participació i a la puntuació obtinguda, en relació amb els mèrits valorats i/o les proves realitzades, respecte les persones finalment seleccionades. Pel que fa a la resta de candidats, l’accés no resultaria justificat.
13/04/2018
Denegació d'accés a informació retributiva dels treballadors d'un Ajuntament
IAI 40/2017
La comunicació a l’entitat reclamant de les dades retributives consistents en el sou base, complements específics i de destinació associats a cadascun del llocs de treball de l’Ajuntament, sense necessitat d’identificar les persones afectades, restaria habilitada a efectes de l’article 11.2.a) LOPD, en connexió amb l’article 24.2 LTC. Respecte a la resta de complements retributius associats no a una determinada plaça o lloc de treball sinó a la persona que l’ocupa (triennis, complement de productivitat, gratificacions), l’accés només estaria justificat respecte dels alts càrrecs de la corporació, i la resta de personal que ocupi llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat dins l’organització o que impliquin alts nivells retributius. En canvi no resultaria justificat l’accés a la dita informació respecte d’aquelles persones que ocupen llocs diferents als descrits.
21/11/2017
Denegació d'accés a informació sobre diferents processos de provisió provisional de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat
IAI 38/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant la informació relativa a la identitat i al compliment dels requisits de participació per part de les persones finalment seleccionades en els processos de provisió provisional de llocs de treball oferts per l’Administració des de l’any 2016 fins l’actualitat. Pel que fa a la informació relativa a la puntuació obtinguda en relació amb els mèrits valorats i/o les proves realitzades, el dret a la protecció de dades no impedeix donar-hi accés respecte les persones finalment seleccionades. Pel que fa a la resta de candidats, l’accés no resultaria justificat, llevat que s’anonimitzés.
27/10/2017
Cessió de dades per part de les companyies subministradores als serveis socials municipals
CNS 74/2016
D'acord amb la normativa vigent en el moment d'emetre aquest dictamen, les empreses subministradores poden comunicar als serveis socials municipals, sense consentiment de les persones afectades, les dades identificatives i de contacte necessàries (nom i cognoms del titular del servei, el seu NIF/NIE, i l'adreça del subministrament -adreça física-, telèfon o adreça electrònica, i número de contracte de subministrament), per poder contactar amb aquestes, de forma prèvia a que es produeixi un tall de subministrament, amb la finalitat d'elaborar l'informe pertinent (art. 6.4 Llei 24/2015). No hi ha suficient habilitació legal per comunicar les altres dades indicades als serveis socials municipals, per part de les empreses subministradores, en els termes apuntats en la consulta. Per a la comunicació d'aquesta altra informació, seria necessari el consentiment de les persones afectades, en els termes exposats.
16/12/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Abastament aigua
- Serveis socials
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Altres
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Comunicació de dades entre les empreses prestadores del servei d'abastament d'aigua i els serveis socials municipals
CNS 64/2016
D'acord amb la normativa vigent en el moment d'emetre aquest dictamen, les empreses subministradores poden comunicar als serveis socials, sense consentiment de les persones afectades, les dades identificatives i de contacte necessàries (nom i cognoms del titular del servei, el seu NIF/NIE i l'adreça del subminstrament -adreça física-, telèfon o adreça electrònica, i número de contracte de subministrament), per poder contactar amb aquestes, de forma prèvia a que es produeixi un tall de subministrament, amb la finalitat d'elaborar l'informe pertinent (art. 6.4 Llei 24/2015). En aquests casos els serveis socials també poden informar a l'empresa sobre si concorre o no el supòsit previst (art. 5.10 Llei 24/2015). No hi ha suficient habilitació legal per comunicar dades als serveis socials, per part de les empreses subministradores, referides a casos d'impagaments de forma general i preventiva, i en relació amb un nombre indeterminat de persones. Les persones afectades han de poder exercir el dret d'oposició (art. 6.4 LOPD i 21 RGPD).
16/12/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Abastament aigua
- Serveis socials
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Altres
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Accés directe del Síndic de Greuges al Sistema Informàtic Penitenciari Català (SIP-C)
CNS 35/2016
El Síndic de Greuges té habilitació per requerir al Departament de Justícia tota aquella informació del SIPC necessària per al compliment de les seves funcions, sense el consentiment dels afectats. L'articulació d'un sistema com el que, segons la consulta, plantejaria el Síndic (instal·lació en la seva seu d'un punt d'accés directe al SIPC), no està prevista legalment i no respon a l'esquema previst a l'LOPD, segons el qual el cessionari formula una sol·licitud d'informació i el responsable, si disposa d'habilitació, cedeix la informació, d'acord amb els principis de qualitat i de finalitat. Per això, el dit sistema no s'ajustaria a les exigències de la normativa de la protecció de dades.
08/06/2016
Revelació de la identitat del pacient índex en els estudis de contactes de malalties de declaració obligatòria
CNS 27/2016
Des de la perspectiva del règim de comunicació de dades (article 11 LOPD), en aquells casos en què el pacient índex no dóna el seu consentiment, el marc legal estudiat (LO 3/1986, Llei 18/2009 i Llei 41/2002, entre d'altres), pot habilitar a l'administració sanitària a comunicar al centre de treball, el centre escolar o terceres persones la identitat del pacient índex i la malaltia en qüestió, amb la finalitat de dur a terme els estudis de contactes necessaris, als efectes de prevenir i minimitzar el risc de contagi, en els termes previstos legalment. Les autoritats sanitàries hauran de ponderar, en cada cas, si per a la realització d'estudis de contacte -o d'altres mesures-, cal identificar el pacient índex, davant de terceres persones, i només han de comunicar la informació al mínim número de persones que, dins els centres laborals i escolars, hagin de disposar necessàriament de la informació.
11/05/2016
Cessió al Síndic de Greuges d'informació sobre denegació de llicències federatives a menors d'edat
CNS 23/2016
La comunicació al Síndic de Greuges de Catalunya dels expedients dels 20 menors d'edat als quals no s'hauria concedit la llicència federativa, resulta habilitada per l'article 11.2.d) de l'LOPD, en connexió amb els articles 78 i 79 de l'EAC i les previsions de la Llei 24/2009 (article 55), tenint en compte la informació personal continguda en els dits expedients.
25/04/2016
Accés a dades personals dels propietaris de les parcel·les d'una urbanització
CNS 8/2016
En cas que resulti d'aplicació la normativa de propietat horitzontal per parcel·les al cas plantejat (Llibre Cinquè CCC), la comunicació de la informació personal sol·licitada (dades identificatives de contacte i número cadastral de la parcel·la), trobaria habilitació legal en aquestes previsions normatives, i no requeriria el consentiment dels afectats (art.3.e) LOPD), als efectes del règim de comunicació de dades (art. 11.2.a) LOPD). En cas contrari, l'article 53.1.c) de l'LC podria habilitar la comunicació de les dades esmentades a l'Associació de les dades sol·licitades a tots els propietaris de la Urbanització, fent extensible l'habilitació de comunicar a cada propietari les dades dels titulars de parcel·les adjacents, atès l'interès legítim que reconeix l'article 7.f) de la Directiva de protecció de dades personals, i que exerceix en aquest cas l'Associació.
22/03/2016
Total de pàgines: 4