S'han trobat 36 resultats amb els descriptors Altres
Publicació d'imatges de la gent gran de la Residència a les xarxes socials sense disposar de consentiment, no disposar d'un RAT en els termes previstos a l'article 30 de l'RGPD, i recollida de dades mitjançant formulari web sense fer efectiu el dret d'informació.
PS 7/2023
S'imputa a la Residència les següents infraccions: vulneració del principi de licitud per publicar imatges a les xarxes socials sense disposar d'un consentiment vàlid a tal efecte, vulneració de l'obligació prevista a l'article 30 de l'RGPD i vulneració del deure d'informació previst a l'article 13 de l'RGPD. Per contra, s'arxiven la resta de conductes també denunciades, en concret la queixa relativa a la manca d'elaboració d'una AIPD, atès que la Residència va iniciar l'activitat abans de l'entrada en vigor de l'RGPD, i en la mesura que no van quedar acreditats canvis substancials en els tractaments duts a terme per la Residència, i la queixa relativa al fet que els servidors del web de la Residència es trobarien fora de la Unió Europea, atès que s'ha pogut constatar que aquests es troben dins l'àmbit europeu.
27/07/2023
Cartells informatius
PS 10/2023
L'empresa no informava degudament del tractament d'imatges amb fins de videovigilància. L'empresa ha acreditat que, arran del requeriment d'informació efectuat en el marc d'aquesta fase d'investigació, va substituir el cartell informatiu de l'existència de les càmeres de videovigilància col·locat a la porta d'accés de la residència, i va col·locar cartells informatius en cadascuna de les plantes que comptaven amb videocàmeres no senyalitzades.
20/07/2023
Dret d'informació.
PS 15/2023
A part de la informació que consta en els cartells informatius, la residència no posava a disposició de les persones afectades tota la informació prevista a l'article 13 RGPD.
12/07/2023
Accessos a dades obtingudes de l'assistència pública per a la prestació d'assistència privada.
PS 2/2023
Una persona va denunciar que, en el marc d'una assistència sanitària privada, va rebre una carta en què se li comunicava la programació d'una prova mèdica on figurava el seu número de CIP i el seu domicili, tot i no haver-los facilitat a l'entitat privada. L'Autoritat va sancionar la fundació imputada amb una multa, per haver vulnerat el principi de licitud, en haver tractat dades provinents de l'assistència pública en el marc de la prestació d'assistència privada. També es van imputar dues infraccions més: una, per vulneració del principi de limitació de la finalitat, que no es va sancionar perquè queda subsumida en la vulneració del principi de licitud; i una altra per vulneració del deure de protecció de dades des del disseny i per defecte, que tampoc es va sancionar per concurs ideal d'infraccions.
05/07/2023
Renovació errònia d'una inscripció registral.
PS 5/2023
S'amonesta l'Agència de l'Habitatge de Catalunya per vulneració del deure de confidencialitat, per haver comunicat a una persona (A) la renovació errònia de la inscripció d'una altra persona (B) al Registre de sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya. Aquest error provenia al seu torn d'un altre error comès per l'empresa municipal subencarregada, que vinculà la sol·licitud de renovació d'A a la fitxa de B.
07/03/2023
Dret informació en videovigilància
IP 581/2021
S'arxiva la denúncia de l'agent de la policia municipal que es queixava que l'Ajuntament no havia informat del sistema de videovigilància instal·lat a l'Ajuntament i a la comissaria ubicada en el seu interior, i que les imatges captades per les càmeres es van emprar després per obrir-li un expedient disciplinari. Es constata que l'Ajuntament sí que havia instal·lat els cartells als accessos de l'Ajuntament i la comissaria, i que en aquests s'informava de la finalitat de la seguretat de les instal·lacions. Al respecte, es considera que la conducta de la persona denunciant, captada per les càmeres de videovigilància i que va comportar la incoació d'un expedient disciplinari, implicava un incompliment de les seves funcions de vigilància, i, en conseqüència, afectava a la seguretat de l'edifici.
07/03/2023
Desatenció del dret d'accés
PT 85/2022
La persona reclamant es queixava per la desatenció de tres sol·licituds d'exercici del dret d'accés que va presentar els anys 2016 i 2017 davant el COAC. Es declara que el COAC ha desatès el dret d'accés exercit per la persona reclamant atès que només ha acreditat haver donat resposta a la primera de les tres sol·licituds, essent aquesta resposta extemporània. El dret d'accés objecte de la present resolució es va exercir quan estava en vigor l'antiga Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, (LOPD) i el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, (RLOPD), essent aquestes les normes aplicables en l'anàlisi de l'eventual desatenció del dret d'accés exercit per la persona reclamant.
29/11/2022
Informe sobre el Projecte de decret pel qual s'aprova el reglament de desplegament dels títols I, III i IV de la Llei 9/2014, de 31 de juliol, de la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 2/2022
25/03/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Salut pública
- Seguretat pública
- Serveis públics
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Signatura electrònica
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Altres
- Empresa pública
- Entitats col·laboradores
- Societats mercantils
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi minimització
- RÈGIM SANCIONADOR
- RESPONSABLE TRACTAMENT
S'estima la reclamació de tutela del dret d'accés que la persona reclamant havia exercit davant l'entitat reclamada
PT 43/2021
La persona reclamant havia exercit el dret d'accés a l'acta d'acord d'inici del procediment sancionador que se li havia incoat, per tant, estava sol·licitant un document relatiu a la seva informació personal. L'entitat reclamada discutia que la persona reclamant no havia exercit el dret d'accés contemplat en la normativa de protecció de dades, sinó l'accés a l'expedient administratiu. Tanmateix, des de la perspectiva del dret d'accés a les dades personals, la persona reclamant tenia dret a obtenir una còpia del document sol·licitat i l'entitat reclamada no ha acreditat haver-li-ho lliurat.
22/02/2022
Identificació de la persona que presenta el certificat COVID
CNS 57/2021
L’exigència del certificat COVID en els termes exposats i que han estat autoritzats pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, no es pot considerar contrària a la normativa de protecció de dades personals. Igualment, quan sigui exigible aquest certificat, l’exigència d’exhibició de l’anvers del DNI als efectes de verificar la identitat resulta compatible i proporcionat d’acord amb la normativa de protecció de dades personals.
18/01/2022
Total de pàgines: 4