S'han trobat 260 resultats amb els descriptors Administració autonòmica
Obligació dels membres del cos de Mossos d'Esquadra de comunicar les dades de localització a l'Administració a la qual presten serveis
CNS 39/2012
No és necessari disposar del consentiment previ dels membres del cos policial per tal de tractar dades de localització, d'acord amb la Instrucció 9/2012. En canvi, atès que no existeix vinculació laboral amb terceres persones de contacte alienes al cos policial, és necessari disposar del seu consentiment. El tractament de dades de localització, ha de respectar els principis de qualitat i de finalitat i ha d'estar previst en el corresponent fitxer de titularitat pública.
27/07/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Seguretat pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
Cessió de dades del Padró a una altra administració pública per l'exercici de funcions en matèria de gestió patrimonial
CNS 36/2012
La comunicació de dades contingudes en el Padró des d’un ajuntament a una altra administració pública, sense consentiment dels afectats, requereix que es realitzi per a l’exercici de les competències legalment atribuïdes i per assumptes en què l’adreça resulta una dada rellevant. En el cas examinat, podria resultar suficient comunicar les dades identificatives de les persones que habiten en cadascun dels habitatges a què es fa referència necessàries per a l’exercici de la competència al·legada en la petició adreçada a l’ajuntament.
12/07/2012
Garanties en l'expedició de certificats tributaris
CNS 35/2012
La sol·licitud del certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries mitjançant l’ús del correu electrònic obliga l’administració a adoptar les mesures de caràcter tècnic i organitzatiu necessàries per garantir la correcta identificació i autenticació de les persones sol·licitants. En la mesura que el certificat serà tramès a l’adreça fiscal que consti a la base de dades de l’administració per correu postal certificat, emprar un mecanisme d’acreditació de la identitat basat en l’enviament per correu electrònic de la documentació escaient de manera escanejada pot ser admissible, si bé seria recomanable emprar altres mecanismes que ofereixen més garanties.
09/07/2012
Verificació de les dades contingudes a la declaració responsable
CNS 26/2012
La verificació de la certesa de la informació personal prèviament facilitada pel seu titular a una administració pública mitjançant una declaració responsable constitueix un tractament de dades personals. Si el resultat obtingut és “positiu”, sense transmetre cap altra informació, la verificació no suposarà una revelació de noves dades i, per tant, no caldrà el consentiment de l’afectat. Però si és “negatiu”, passant a considerar com incerta o no suficientment contrastada la informació facilitada per l’afectat, sí implicarà una revelació de dades, és a dir, una cessió, que trobaria habilitació en els articles 11.2.a) i c) i 21 de la LOPD per realitzar-la sense consentiment. Si l’administració pública requerida però comunica informació nova o complementària, caldrà el consentiment de l’afectat o bé una norma amb rang de llei que ho habiliti.
13/06/2012
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre d'estructuració del sistema català de qualitat turística
PD 9/2012
27/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 11/2012
23/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 8/2012
04/04/2012
Difusió de dades personals dels contractistes de l'Administració Pública
CNS 11/2012
Les dades de les persones jurídiques resten excloses de l’àmbit d’aplicació de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal. La difusió a través del web de la unitat orgànica consultant, de les dades corresponents al nom i cognoms de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, amb la finalitat de donar a conèixer l’evolució sobre la contractació pública, troba habilitació a l’article 53 del TRLCSP. La difusió de la dada relativa al NIF de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, no s’adequa a la normativa de protecció de dades.
05/03/2012
Comunicació de dades personals entre diferents administracions públiques per a la creació d'un sistema d'orientació i intermediació laboral
CNS 9/2012
En el marc del projecte de conveni específic entre un Organisme Autònom de la Generalitat de Catalunya i una Diputació per a la creació d’un sistema d’intermediació i orientació laboral, les parts s’obliguen a una sèrie d’accions que comportaran l’accés per part de la Diputació i dels ens locals col·laboradors d’una Xarxa de Serveis Locals de Promoció Econòmica a les dades personals contingudes en les bases de dades de l’organisme autònom a través de dos portals. Amb aquest motiu, s’habilita la Diputació com encarregada del tractament, i s’estableixen les condicions que com a tal haurà de complir, d’acord amb les instruccions de l’organisme autònom, responsable del tractament. En el mateix conveni i preveient l’accés per part dels ens locals col·laboradors a les bases de dades de l’organisme autònom, es regula la possibilitat de subcontractació per part de la Diputació amb aquests ens locals col·laboradors, que tindrien la condició de subencarregats del tractament.
01/03/2012
Cessió d'informació personal entre administracions als efectes del control del dipòsit de fiances
CNS 10/2012
La cessió de les dades i documents que consten en els expedients d'ajuts per al pagament de lloguers a un ens de dret públic de la Generalitat, per tal que aquest pugui exercir la inspecció sobre l'obligació que tenen els propietaris d'habitatges arrendats de dipositar la fiança en el Registre de fiances dels contractes de lloguer de finques urbanes, requereix, a manca d'habilitació legal, el consentiment de les persones titulars de les dades.
29/02/2012
Total de pàgines: 26