S'han trobat 149 resultats amb els descriptors ENCARREGAT TRACTAMENT
Implementació d'un sistema de recollida de residus porta a porta
CNS 60/2021
L’elecció del model de recollida selectiva més adequat al municipi requereix d’una avaluació d’impacte relativa a la protecció de dades. L’Ajuntament, en atenció a les competències que té atribuïdes en matèria de gestió de residus, estaria legitimat per dur a terme els tractaments de dades que es deriven de la implantació del sistema de recollida selectiva. Tot i això, a manca de previsió legal específica, l’elaboració de perfils que produeixin efectes jurídics en la persona usuària del servei o que l’afectin significativament de manera similar, requereix comptar amb el consentiment explícit de les persones afectades. La participació de tercers en la implementació d’aquest sistema requereix la formalització d’un contracte d’encarregat i, si escau, de subencarregat, així com, si escau, el compliment de les obligacions establertes al respecte en l’LCSP.
01/02/2022
Comunicació d'informació vinculada a activitats de formació
CNS 54/2021
La comunicació d’informació sobre els formadors per impartir l’acció formativa a empreses i entitats organitzadores, limitada a les dades identificatives, de contacte i de capacitació o experiència, seria lícita i s’ajustaria al principi de minimització de dades, per resultar necessàries tant per a l’execució del contracte com per al compliment d’obligacions legals. A més, les autoritats competents poden requerir la informació vinculada a l’acció formativa necessària per controlar l’execució i l’aplicació de la bonificació per part de les empreses. Amb la informació de la qual es disposa, no sembla però justificada la comunicació d’informació relativa a les dades relatives a l’usuari i contrasenya d’accés a l’aula virtual assignades als alumnes de l’activitat formativa, ni les relatives a la situació professional del personal formador o responsable de l’activitat.
18/01/2022
Control de l'absentisme del personal laboral i funcionari per una empresa externa
CNS 53/2021
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades la realització de revisions mèdiques per al control de l’absentisme laboral dels treballadors sotmesos a l’àmbit d’aplicació de l’ET, pel personal mèdic d’una empresa contractada per l’ajuntament tindria com a base jurídica l’article 20.4 de l’ET en relació amb els articles 6.1.b) i 9.2.b) de l’RGPD. Aquesta base jurídica no seria aplicable però al personal funcionari. Per a la realització d’estadístiques i pel seguiment i la gestió de l’absentisme no resulta justificat que l’empresa accedeixi a informació de tots els empleats municipals sinó únicament d’aquells que hagin tingut alguna absència. L’ajuntament ha de conservar mentre duri la relació laboral les dades dels treballadors necessàries per a l’execució del contracte i el compliment de la normativa laboral que resulti aplicable. Entre aquestes dades necessàriament han de constar les dades identificatives i de contacte que li permetrien contactar amb el treballador en situacions d’absentisme. Pel que fa a les dades de control horari, i les seves justificacions, caldrà tenir en compte els termini de 4 anys establert per la normativa vigent, sens perjudici del deure de bloqueig de les dades que es suprimeixin, per atendre eventuals responsabilitats.
23/12/2021
Subcontractació serveis al núvol.
IP 169/2021
En el supòsit de subcontractació aquí examinat, és d'aplicació la derogada Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i així mateix, i també la normativa de contractació pública. En el cas examinat ha quedat acreditat que en la subcontractació de prestació de serveis al núvol es van complir amb els requisits establerts a la citada normativa.
17/11/2021
Comunicació de dades a l'Ajuntament per part de l'empresa concessionària del subministrament d'aigua
CNS 47/2021
L’ajuntament pot accedir a la informació de la qual disposi l’empresa concessionària del subministrament d’aigua relativa a habitatges respecte dels quals no existeixi consum d’aigua en els darrers 2 anys o quan aquest consum sigui anormalment baix, amb la finalitat d’aplicar el recàrrec a l’IBI previst al TRLRHL respecte aquests habitatges.
29/10/2021
Informe en relació amb el Projecte de decret que aprova el Reglament de la Llei de facilitació de l'activitat econòmica
PD 9/2021
01/10/2021
Manca contracte encarregat del tractament.
PS 32/2021
El Servei Català de la Salut va encarregar a una associació la realització d'una enquesta per tal de valorar el grau de satisfacció de les persones usuàries dels centres de salut mental. En el marc d'aquest encàrrec, el CatSalut va facilitar a la citada associació dades relatives a pacients d'aquests centres, sense haver formalitzat prèviament el corresponent contracte d'encarregat.
13/09/2021
Cessió de dades dels professionals vacunats contra la COVID19
CNS 37/2021
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, si el Servei de Prevenció de Riscos Laborals d’una entitat efectua la vacunació del personal professional d’una altra entitat per compte d’aquesta, el tractament de les dades personals dels professionals, inclòs l’estat de vacunació, requereix la formalització d’un encàrrec del tractament entre ambdues institucions en els termes de l’article 28.3 de l’RGPD.
02/08/2021
Legitimitat pel tractament de dades de les persones que participen en projectes d'inserció sociolaboral
CNS 35/2021
D’acord amb l’article 18 de la Llei 13/2015, és necessari el consentiment de les persones afectades per tractar les dades de les persones que sol·liciten participen en projectes d’inserció sociolaboral de col·lectius amb dificultats d’inserció, així com quan la societat municipal actua com agència de col·locació.
29/07/2021
La Direcció de l'escola com a responsable del tractament de dades decideix els fins i els mitjans del tractament i no requereix del consentiment dels pares per a utilitzar un mitjà de tractament determinat.
IP 330/2020
La base jurídica que empara el tractament de dades consistent en la comunicació d'informació de l'Escola amb els pares no és el consentiment, sinó que el tractament és necessari per al compliment d'una missió en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament.
El responsable del tractament, la Direcció de l'escola, és qui decideix els fins i els mitjans del tractament i, en base a això, pot contractar amb una persona o entitat el servei de comunicació amb les famílies. S'haurà d'assegurar que contracta amb un encarregat que ofereixi les garanties suficients per aplicar mesures tècniques i organitzatives apropiades, de manera que es garanteixi la protecció dels drets de les persones afectades.
21/06/2021
Total de pàgines: 15