S'han trobat 41 resultats amb els descriptors Infraccions penals administratives
Comunicació lícita de dades personals.
IP 118/2018
Es considera que les comunicacions de dades personals per part de l'Escola tant als MMEE i als Serveis Socials estava legitimada per aplicació de la Llei d'Enjudiciament Criminal i la Llei orgànica de Protecció Jurídica dels Menors.
12/06/2018
Denegació d'accés a informació sobre expedients disciplinaris
IAI 47/2017
L’article 24 de la CE empararia l’accés de la persona reclamant a la informació sobre si alumnes de l’IES on treballa i respecte els quals se’ls va incoar un procediment disciplinari, a conseqüència d’unes afirmacions fetes contra la seva persona que podrien atemptar el seu dret a l’honor, han estat sancionats i si la dita sanció és ferma, en tractar-se d’informació necessària per a l’exercici del seu dret a la tutela judicial efectiva.
15/12/2017
Mesures de seguretat en l'enviament de dades per correu electrònic.
PS 21/2017
La transmissió de dades especialment protegides sense xifrar a través de correu electrònic, es contrària al principi de seguretat, i constitueix una infracció greu.
07/11/2017
Accés a una diligència de comunicació adreçada a la fiscalia en el marc d'un procediment disciplinari
CNS 34/2017
La petició d’accés a un certificat sobre la diligència que la instructora d’un procediment disciplinari incoat a una funcionària municipal va emetre per comunicar a Fiscalia l’existència d’una possible responsabilitat penal d’aquesta treballadora hauria d’ésser denegada, llevat que la persona sol·licitant acredités la necessitat de disposar d’aquesta informació per a l’exercici del seu dret de defensa, consagrat a l’article 24 de la CE.
24/07/2017
Comunicació als representants sindicals d'informació relativa a sancions disciplinàries
CNS 5/2017
Atès que l'article 40.1.c) de l'EBEP habilita la comunicació als representants dels treballadors de les dades relatives als funcionaris sancionats per faltes molt greus, des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades de caràcter personal no hi ha obstacle per dur a terme aquesta comunicació, indicant el nom i els cognoms de la persona sancionada i la sanció imposada.
15/02/2017
Comunicació de dades d'un empleat públic a una altra administració pública
CNS 41/2015
La normativa examinada no habilita a l'ajuntament per comunicar a una altra administració local un certificat en què es faci constar que un determinat empleat públic no estava immers, en la data en què va deixar de prestar-hi serveis, en cap expedient disciplinari ni penal, ni tenia pendent de resoldre per via judicial cap procediment contenciós administratiu relacionat amb expedients disciplinaris pendents d'execució. No obstant això, l'ajuntament que sol·licita aquest certificat pot, en exercici de les funcions pròpies en matèria de gestió de personal, sol·licitar al mateix afectat que acrediti les esmentades circumstàncies, per exemple, mitjançant la presentació d'una declaració responsable.
16/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Cessió a un sindicat de la denúncia i l'expedient disciplinari relatiu a un policia local
CNS 45/2015
En atenció al règim de cessió (art.11 LOPD), no es pot considerar que hi hagi suficient habilitació legal en base a la normativa estudiada (LRJPAC, EBEP i DL 1/1997) per facilitar còpia de la denúncia i de tot el procediment al secretari general del sindicat al que pertany el representant dels treballadors expedientat, sense el consentiment d'aquest, en els termes exposats en la consulta, llevat que, a més de ser el secretari general del sindicat, també ostenti la condició de representant dels treballadors (dels funcionaris) de l'Ajuntament. L'accés a la informació relativa al procediment disciplinari, un cop hagi conclòs aquest, només resultaria habilitat en el cas de comptar amb el consentiment exprés de les persones afectades (art.3. e) LOPD) o amb una norma amb rang de llei que l'habilités (articles 23 Llei 19/2014 i 15.1 Llei 19/2013).
10/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Nivell de seguretat del fitxer Torn d'ofici d'un Col·legi d'Advocats
CNS 8/2015
Al fitxer Torn d'ofici del Col·legi que gestiona les designes dels advocats així com els pagaments de les minutes en matèria civil, laboral, penal, administrativa i de violència de gènere, li correspon l'aplicació del nivell alt de mesures de seguretat. En atenció a la diferent naturalesa dels procediments judicials a partir dels quals es recullen les dades que formen part d'aquest fitxer, seria possible segregar el fitxer i establir mesures de seguretat diferents segons correspongui en cada cas.
20/03/2015
Accés d'un regidor a un expedient disciplinari
CNS 49/2014
L'exercici de les funcions de control atribuïdes als regidors pot justificar l'accés d'un regidor a un expedient disciplinari conclòs que hagi resolt l'alcalde de la corporació. No obstant això, en el cas que l'expedient contingui dades especialment protegides o relatives a la intimitat, l'Ajuntament ha de valorar la possibilitat de donar accés parcial a l'expedient, és a dir, eliminant la informació especialment protegida o íntima, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda tots els regidors.
09/09/2014
Accés d'un regidor a determinats expedients sancionadors municipals en matèria de trànsit
CNS 30/2014
L'accés d'un regidor a la informació continguda en els annexos d'un decret d'Alcaldia relatius a expedients sancionadors concrets sobre infraccions administratives pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar, per a l'exercici de les seves funcions, la documentació de què disposa l'Ajuntament, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. Atesa la pluralitat d'expedients afectats per la consulta i el caràcter especialment protegit de la informació que s'hi conté, l'accés s'ha de donar sense incloure dades que permetin identificar les persones afectades, quan la finalitat de l'accés es pugui assolir sense incloure aquest tipus de dades. L'accés a les dades de caràcter personal s'ha de sotmetre al principi de finalitat, segons el qual les dades només es poden utilitzar per al compliment de la finalitat determinada, explícita i legítima que ha generat l'accés a les dades, en aquest cas, el necessari desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors que fan la sol·licitud d'informació i es regeix pel deure de secret, en els termes de l'article 10 de la LOPD, i la resta de normativa aplicable.
11/06/2014
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Finalitat policial
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Total de pàgines: 5