S'han trobat 27 resultats amb els descriptors Transports
Accés d'una empresa de transport de viatgers a l'expedient sancionador incoat per l'ajuntament a un dels seus treballadors
CNS 35/2015
L'accés d'una empresa de transports de viatgers a la identitat de la persona objecte d'un procediment sancionador en curs per conducció d'un vehicle a motor sota els efectes de les drogues només podria produir-se de considerar-se que aquesta ostenta la condició d'interessada en el procediment. En cas que el procediment hagués finalitzat, l'accés només podria atorgar-se previ consentiment exprés de l'afectat o existència d'altra norma amb rang de llei que l'emparés, per aplicació de l'article 15.1 de la Llei 19/2013.
01/07/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- Transports
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Difusió d'imatges captades per les càmeres de videovigilància instal·lades en els tramvies
CNS 16/2015
El tractament d'imatges amb finalitats de videovigilància al tramvia, inclosa l'emissió en temps real d'imatges en els monitors, es troba sotmés a la normativa de protecció de dades personals i a la Instrucció 1/2009. La visualització d'imatges de persones que viatgen en el tramvia en els termes previstos a la consulta no resulta proporcionada ni ajustada a les exigències dels principis de qualitat i de finalitat, llevat que les persones no fossin identificables, circumstància que no es considera acreditada. La finalitat de transmetre als passatgers la sensació de control i de seguretat, i de produir un efecte dissuasiu, es pot aconseguir amb el compliment del deure d'informació (article 5 LOPD i article 12 Instrucció 1/2009), en concret, amb la informació facilitada pels propis inspectors o amb la implementació d'altres mitjans addicionals.
07/04/2015
Captació d'imatges en un servei públic de transport de passatgers
CNS 10/2015
Per bé que la captació d'imatges en el cas examinat constitueix, formalment, un "tractament de dades personals" als efectes de l'LOPD, aquest tractament no es troba subjecte a les exigències particulars de la normativa de protecció de dades, en els termes de l'article 3.c) de l'LOPD, pel fet que la identificació directa o indirecta de persones físiques, sense esforços desproporcionats no és possible, tal i com està configurat el sistema de visualització analitzat.
17/03/2015
Accés de l'adquirent d'una llicència de taxi a les afectacions de la mateixa llicència
CNS 50/2014
La persona que adquireix una llicència de taxi té un interès legítim i directe en conèixer les circumstàncies que consten al Registre de llicències que afecten l'esmentada llicència, per la qual cosa pot tenir-hi accés. Aquesta comunicació de dades sobre la llicència objecte de transmissió es pot dur a terme d'ofici pel mateix ajuntament, amb caràcter previ a la resolució d'autorització de la transmissió de la llicència.
06/10/2014
Informe sobre el Projecte de Decret pel qual es regulen el Registre de transportistes i mitjans de transport d'animals vius i el Registre d'operadors comercials de bestiar i se n'estableixen les normes d'autorització, inscripció i funcionament
PD 19/2011
27/09/2011
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre de creació i modificació de fitxers i tractaments de dades de caràcter personal que du a terme Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
PD 11/2011
20/07/2011
Instal·lació de càmeres a la xarxa viària catalana amb finalitats de protecció civil
CNS 10/2011
El número de matrícula d'un vehicle té consideració de dada personal en la mesura que aquesta informació es pot associar a una persona física i, per tant, fer-la identificable sense requerir esforços desproporcionats. La instal·lació de diverses càmeres a la xarxa viària catalana per captar aquesta dada amb finalitats preventives i de gestió del risc que pugui derivar-se del transport de mercaderies perilloses haurà de complir les previsions de la Instrucció 1/2009. El seu tractament només es considerará legítim quan tingui lloc per a l'exercici de les funcions pròpies de l'administració consultant en l'àmbit de les seves competències, en aquest cas, l'exercici de competències en matèria de protecció civil.
25/03/2011
Total de pàgines: 3