S'han trobat 121 resultats amb els descriptors Centre sanitari
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb una reclamació contra la denegació de l’accés al registre d’accessos a la història clínica
IAI 69/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació que sol·licita, relativa als accessos a la seva història clínica, inclosa la identitat dels professionals, rang i categoria professional, que hi han accedit.
14/03/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb una reclamació contra la denegació de l’accés al registre d’accessos a la història clínica
IAI 53/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació que sol·licita, relativa als accessos a la seva història clínica, inclosa la identitat dels professionals, rang i categoria professional, que hi han accedit.
14/03/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb una reclamació contra la denegació de l’accés al registre d’accessos a la història clínica
IAI 52/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació que sol·licita, relativa als accessos a la seva història clínica, inclosa la identitat dels professionals, rang i categoria professional, que hi han accedit.
14/03/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb una reclamació contra la denegació l’accés al registre d’accessos a la història clínica d’un menor d’edat
IAI 51/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació que sol·licita, relativa als accessos a la història clínica del seu fill menor d’edat, inclosa la identitat dels professionals, rang i categoria professional, que hi han accedit.
14/03/2024
Arxivament de les actuacions, perquè es considera que no es va infringir el principi de minimització.
IP 208/2023
La persona denunciant es queixava que li havien demanat el número de DNI per telèfon, per poder concertar una cita mèdica. Es considera que sol·licitar aquesta dada està justificat, per poder verificar la identitat de la persona que demana hora en un centre mèdic. Per consegüent, no vulnera el principi de minimització. La persona denunciant també es queixava que Catsalut havia facilitat les seves dades a l'Hospital Sagrat Cor. Es considera que escau arxivar, atès que l'hospital forma part del SISCAT.
31/10/2023
Desatenció del dret d'accés.
PT 51/2023
Escau estimar la reclamació atès que l'entitat no va respondre dins del termini i en la forma escaient la primera sol·licitud d'exercici del dret d'accés formulada per la reclamant. Pel que fa al fons, també escau estimar la reclamació atès que l'entitat va donar una resposta incompleta a la persona reclamant, només li va facilitar informació sobre un centre hospitalari.
03/10/2023
El reclamant sol·licita accés a dos informes d'alta mèdica (un d'aquests informes és de data posterior a la data de presentació de la sol·licitud d'exercici de drets).
PT 61/2023
La reclamació es desestima, atès que ha quedat acreditat que el CSI va posar a disposició del reclamant tota la documentació clínica que constava als seus arxius.
03/10/2023
Accés al registre d'accessos a la història clínica
IAI 37/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació que sol·licita, relativa als accessos a la seva història clínica, inclosa la identitat dels professionals, rang i categoria professional, que hi han accedit.
28/07/2023
Desatenció del dret de rectificació.
PT 12/2023
L'entitat reclamada no ha acreditat que hagi respost la sol·licitud de rectificació exercida per la persona reclamant.
27/07/2023
Dret d'accés.
PT 14/2023
Escau estimar la reclamació, atès que l'ICS no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. Respecte del fons, no escau efectuar cap pronunciament ni requerir cap actuació, ja que l'ICS ha acreditat que ha entregat la documentació a la persona reclamant en els termes sol·licitats, és a dir, ha fet efectiu el dret exercit per la persona reclamant, tot i que extemporàniament.
27/07/2023
Total de pàgines: 13