S'han trobat 20 resultats amb els descriptors Medi ambient
Denegació d'accés a una relació d'expedients sancionadors en matèria de medi ambient
IAI 19/2019
No hi hauria inconvenients per a que la persona reclamant accedís a una relació anonimitzada dels expedients sancionadors vinculats a llicències ambientals municipals durant l’any 2018, sempre que es garanteixi que els infractors persones físiques no poden ser identificats de manera directa o indirecta sense esforços desproporcionats.
28/05/2019
Tractament anonimitzat en la recollida de residus
IP 71/2018
La normativa sobre protecció de dades no s'aplica al tractament de dades anonimitzades.
02/11/2018
Tractament anonimitzat en la recollida de residus
IP 76/2018
La normativa sobre protecció de dades no s'aplica al tractament de dades anonimitzades.
02/11/2018
Comunicació de dades entre administracions locals en relació amb el control d'animals domèstics
CNS 48/2017
El marc normatiu estudiat (Decret legislatiu 2/2008 i Llei 10/1999), habilita la comunicació del nom i cognoms, i del número de DNI del propietari, així com del número de xip de l’animal (dades que han de figurar tant en el Registre ANICOM com en els censos municipals d’animals de companyia, segons el Decret 328/1998), a l’Ajuntament del municipi d’origen de l’animal, sense consentiment de l’afectat (art. 21, apartats 1 i 4 LOPD).
16/10/2017
Accés a la informació del Registre d'aigües sense el consentiment de les persones afectades
CNS 36/2016
Als efectes del règim de comunicació de dades (art. 11 LOPD), el TRLA (art. 15 i art. 80), habilita el dret d'accés a la informació del Registre d'aigües, relativa a la inscripció de la titularitat de concessions d'aprofitament d'aigües, sense el consentiment de les persones físiques titulars d'aquests aprofitaments. En aplicació dels principis de qualitat i de finalitat (art. 4 LOPD), cal facilitar el nom i cognoms del titular, i l'existència i data d'extinció de la concessió o aprofitament, sens perjudici que, en atenció als drets o interessos legítims del sol·licitant, i tenint en compte la normativa (Llei 27/2006 i LTC), en determinats casos pugui resultar pertinent la comunicació d'informació personal complementària.
15/06/2016
Comunicació a un ciutadà de determinats documents que formen part d’un expedient administratiu
CNS 41/2010
Des de la perspectiva de la protecció de dades es considera que l'accés a la informació ambiental que conté dades personals s'haurà de veure restringit o limitat, en qualsevol cas, quan impliqui una afectació per a les dades que hagin de requerir confidencialitat o per a aquelles en què l'ordenament jurídic ja estableix una reserva especial. Per atorgar l'accés a la documentació prèviament caldrà analitzar la tipologia de les dades incloses, la finalitat per la qual es tracten, el règim de protecció aplicable, així com ponderar l'interès públic atès amb la seva divulgació amb l'interès atès amb la seva denegació. Si es desprèn que és possible assolir la finalitat perseguida amb l'accés sense facilitar dades personals caldrà anonimitzar la documentació obrant a l'expedient.
01/01/2010
Comunicació de dades de propietaris d'animals de companyia a l'Administració competent
CNS 19/2010
El Registre general d'animals de companyia està constituït pel conjunt de dades d'identificació dels censos municipals d'animals de companyia en els quals només s'inscriuen els gats, gossos i les fures. La normativa habilita la comunicació de dades, previ requeriment de l'Administració, per part dels veterinaris respecte als animals que vacunin o tractin amb caràcter obligatori. En cas que l'activitat d'un Consell de Col·legis professionals es configuri com activitat privada, la comunicació de dades per part del Consell a l'Administració ha de comptar amb el consentiment dels afectats o amb la corresponent habilitació legal.
01/01/2010
Difusió a la pàgina web d’una Administració pública de dades de caràcter personal
CNS 10/2008
La difusió d'informació personal a través de la pàgina web d'una Administració, tot i no tenir destinataris concrets, s'ha d'entendre com una comunicació de dades en el sentit de l'article 11 de la LOPD. La normativa vigent en matèria d'accés a la informació mediambiental podria legitimar l'accés a la informació relativa als professionals tècnics capacitats de les entitats ambientals de control, a menys que concorrin determinades circumstàncies. Per la tipologia de les dades objecte de la consulta, no sembla requerir-se la confidencialitat de les dades, en el context de la Llei 27/2006.
01/01/2008
Accés a dades d’un expedient administratiu
CNS 1/2007
Es planteja l'obligació per part d'un Ajuntament d'exhibir davant de qualsevol persona un expedient administratiu d'obres i, en cas afirmatiu, quina documentació de l'expedient s'ha d'exhibir davant tercers. Hi conflueixen el dret a la protecció de dades i el dret d'accés a la documentació mediambiental de les administracions públiques. La cessió de dades no requereix el consentiment de l'afectat perquè una norma amb rang de llei legitima l'accés de tothom a la informació relativa al medi ambient que es trobi en poder de les autoritats públiques, sense que es desprengui, en aquest cas concret, l'existència de dades sensibles que requereixin confidencialitat.
19/01/2007
Cessió de dades de presumptes infractors en matèria de medi ambient
CNS 13/2006
L’accés a dades de caràcter personal sense el consentiment de l’afectat està expressament reconegut per la llei reguladora de residus, per atendre un altre dret de rellevància constitucional com és la protecció del medi ambient. L'autoritat que exerceix funcions d'inspecció i sanció pot accedir a les dades personals pertinents, adequades i no excessives, però l'accés a través del requeriment a un tercer és una mesura restrictiva del dret a la protecció de dades, i s'hauria d'evitar, amb caràcter general.
01/01/2006
Total de pàgines: 2