S'han trobat 22 resultats amb els descriptors Selecció personal
Reconeixement mèdic
PS 36/2020
L'encarregat del tractament que realitza un reconeixement mèdic a una persona per compte d'un Ajuntament per tal de determinar si aquesta persona és apta per a la plaça que sol·licita permutar, ha de proporcionar les dades necessàries per a aquesta finalitat. Els principis relatius al tractament, entre els quals el principi de minimització, també s'apliquen a l'encarregat del tractament.
02/12/2020
Comunicació a un delegat sindical d'informació sobre les impugnacions dels treballadors en un procediment de revisió de la RLT
CNS 45/2019
Un representant dels treballadors sol·licita a un ajuntament accedir als recursos presentats per treballadors municipals en el procediment de valoració dels llocs de treball i d’aprovació de l’RLT. La normativa de protecció de dades no impediria l’accés del representant dels treballadors a la informació relativa el nombre de recursos presentats, les al·legacions formulades, quina ha estat la resposta de l’òrgan encarregat de la tramitació, i les conseqüències que ha tingut en la tramitació de l’expedient. En canvi, i a falta de major concreció en la sol·licitud d’accés, no resultaria justificat donar accés al text íntegre dels recursos de manera que es pogués identificar directament les persones afectades.
09/10/2019
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Laboral
- Representants treballadors
- Selecció personal
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Representants treballadors
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Organització
- Representants treballadors
Denegació d'accés a la relació nominal de les persones alliberades sindicalment
IAI 43/2019
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant la informació sobre el nom i cognoms dels representats dels treballadors que han estat designats com alliberats sindicals.
10/09/2019
Denegació d'accés a determinada documentació continguda en un expedient municipal
IAI 24/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix l’accés del regidor a la documentació municipal relacionada amb el requeriment d’informació que l’Oficina d’Antifrau de Catalunya ha efectuat a l’Ajuntament, sens perjudici que, si escau, sigui necessari ometre la informació mereixedora d’especial protecció o altra informació de caràcter reservat que hi pugui constar, o aquelles dades que siguin innecessàries per a la finalitat pretesa de control i fiscalització de l’activitat municipal. Això sens perjudici que, de l’aplicació d’altres límits al dret d’accés a la informació pública, aquest accés hagi d’ésser denegat o restringit.
18/07/2017
Denegació d'accés a informació del procés de selecció del lloc de treball d'inspector de la policia municipal
IAI 25/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar al representant dels treballadors accés a la documentació sobre el procés de selecció per proveir una plaça d’inspector de la policia local, consistent en les bases, anuncis, convocatòries, així com els resultats finals de les persones que han superat el procés selectiu. En canvi, no resulta prou justificat comunicar els resultats de les diferents proves o fases del concurs, ni tampoc la llista completa d’aspirants admesos i exclosos, atès el transcurs del temps des de la realització del procés selectiu (2009) i la finalitat instrumental d’aquesta llista.
18/07/2017
Denegació d'informació relativa a les contractacions de personal per a prestar serveis a la Brigada d'obres de l'ajuntament
IAI 18/2017
La normativa de protecció de dades personals no impedeix comunicar la informació sobre la totalitat de les contractacions de personal, amb independència de la modalitat utilitzada, fetes per l’Ajuntament durant el període de 24 de març de 2011 a 16 de maig de 2016, per prestar servei a la Brigada d’obres de l’Ajuntament i, específicament, la informació sobre la data d’inici i de finalització del contracte, el nom i cognoms de la persona contractada, la categoria professional del treballador contractat, o la retribució corresponent al nivell o categoria del lloc de treball, en els termes apuntats.
21/04/2017
Denegació d'informació relativa a les actes del tribunal qualificador d'un procés selectiu
IAI 11/2017
Pel que fa a la informació continguda en les actes del tribunal, la normativa de protecció de dades personals no impedeix donar accés al representant dels treballadors a la informació referida a la valoració del tribunal en relació amb les persones candidates que han estat escollides per formar part de la borsa de treball, i a la puntuació atorgada als candidats seleccionats. Això, sens perjudici que, llevat del que s’ha exposat respecte la possibilitat de conèixer la condició de discapacitat atesos els termes de la convocatòria, si les actes del tribunal qualificador incorporen dades de salut o altres que puguin revelar informació considerada especialment protegida (art. 23 LTC, art. 7 LOPD i art. 9 RGPD), l’accés a aquestes haurà de ser denegat, a menys que es disposi del consentiment de les persones afectades.
09/03/2017
Denegació d'informació sobre el procés de selecció del personal eventual d'un Parc de Nadal
IAI 7/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l'accés a l'expedient del procés de selecció del personal laboral temporal d'un Parc de Nadal que sol·licita el regidor, sempre que s'hagi donat tràmit d'audiència a les persones afectades i no en resulti cap circumstància personal que pugui suposar una limitació de l'accés. Això, sens perjudici que caldria ometre l'accés a les dades sobre els candidats que per la seva naturalesa requereixin una especial protecció (article 7 LOPD), les relatives a la comissió d'infraccions penals, així com altres dades (número de DNI, número d'afiliació a la Seguretat Social, signatura, telèfon, adreça o altres) que no serien necessàries per assolir la funció de control del regidor.
15/02/2017
Sol·licitud d'un certificat al Registre Central de Delinqüents Sexuals presumint el consentiment dels afectats
CNS 44/2016
És necessari el consentiment exprés dels afectats (com es desprèn de l'article 9.2 RD 1110/2015, en connexió amb l'article 7.3 LOPD) per tal que una Administració pública, en aquest cas, la Institució sanitària que formula la consulta, pugui sol·licitar al RCDS el certificat per delictes de naturalesa sexual, de manera que no es pot considerar que l'article 28.2 de la LPACAP habiliti la sol·licitud d'un certificat al RCDS presumint el consentiment dels afectats.
22/07/2016
Funcions de l'encarregat del tractament respecte l'accés al servei d'Antecedents Penals de Via Oberta
CNS 29/2016
El CAOC, com a encarregat del tractament, pot tramitar l'accés a dades del Registre central de delinqüents sexuals per part d'un Ajuntament, en relació amb els treballadors d'una empresa privada de serveis que contracti o col·labori amb ella. Això, sempre que l'empresa compti amb el consentiment exprès dels afectats (que habilita la consulta), i sol·liciti a l'Administració la realització de la consulta al Registre. Caldrà tenir en compte diverses qüestions en relació amb el règim d'encàrrec i subencàrrec del tractament (art. 12 LOPD i 20 a 22 RLOPD). Per bé que el règim de mesures de seguretat exigible és el mitjà, la naturalesa de la informació tractada porta a recomanar l'aplicació del nivell alt.
23/05/2016
Total de pàgines: 3