S'han trobat 136 resultats amb els descriptors Funció pública
Denegació d'accés a la identitat de les persones responsables de la reclassificació de llocs de treball de l'Ajuntament i a diferents propostes d'organigrama
IAI 17/2022
La normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés de la persona reclamant a les dades merament identificatives de les persones que han comunicat a l’empresa de consultoria contractada la informació necessària per a la valoració de llocs de treball de l’Ajuntament, així com també a les diferents propostes d’organigrama o l’RLT de l’Ajuntament.
04/05/2022
Difusió de dades a través de la xarxa social Twitter.
IP 106/2021
Una persona denunciava que un mosso d'esquadra havia enviat uns missatges a través de Twitter, en què es posava de manifest que coneixia que un Ajuntament li havia incoat un expedient disciplinari per accessos indeguts a les bases de dades policials (SIP), i culpava aquest Ajuntament d'haver-li comunicat aquesta informació al mosso. La denúncia s'arxiva per manca de prova dels fets denunciats, i pel fet que amb anterioritat a l'enviament dels missatges ja s'havia difós públicament la informació controvertida, doncs així constava com a fets provats en una resolució sancionadora dictada per l'Autoritat en el PS 47/20, fet que impedeix atribuir la comissió dels fets a l'Ajuntament, en base al principi de responsabilitat. I en qualsevol cas, atès que en aquella resolució sancionadora es va sancionar l'Ajuntament per haver comunicat aquesta mateixa informació, es considera que seria desproporcionat sancionar de nou a l'Ajuntament per una nova difusió de la mateixa informació.
17/03/2022
No es va comunicar a l'Autoritat la designació de la persona delegada de protecció de dades
PS 40/2021
A l'acord d'inici es va imputar el Departament d'Agricultura (ara, Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural) dues infraccions: a) la vulneració del principi de licitud per haver accedit als correus de la persona denunciant sense tenir una base jurídica que ho legitimés; b) la manca de designació d'una persona delegada de protecció de dades.
22/02/2022
Enviament d'un correu electrònic acusant d'assetjament laboral.
IP 92/2021
Un inspector en cap d'una policia local va enviar un correu electrònic a diferents persones, totes elles treballadores del mateix Ajuntament, en què manifestava que havia presentat una denúncia per assetjament laboral, identificant la persona presumptament assetjadora. La denúncia s'arxiva en considerar que es tracta d'un correu enviat a títol particular, i no en exercici de les funcions públiques encomanades, i que la informació que conté és fruit del convenciment de qui envià el correu i es pot emmarcar en l'àmbit de l'opinió personal, per la qual cosa l'Ajuntament no n'és responsable.
21/02/2022
Control de l'absentisme del personal laboral i funcionari per una empresa externa
CNS 53/2021
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades la realització de revisions mèdiques per al control de l’absentisme laboral dels treballadors sotmesos a l’àmbit d’aplicació de l’ET, pel personal mèdic d’una empresa contractada per l’ajuntament tindria com a base jurídica l’article 20.4 de l’ET en relació amb els articles 6.1.b) i 9.2.b) de l’RGPD. Aquesta base jurídica no seria aplicable però al personal funcionari. Per a la realització d’estadístiques i pel seguiment i la gestió de l’absentisme no resulta justificat que l’empresa accedeixi a informació de tots els empleats municipals sinó únicament d’aquells que hagin tingut alguna absència. L’ajuntament ha de conservar mentre duri la relació laboral les dades dels treballadors necessàries per a l’execució del contracte i el compliment de la normativa laboral que resulti aplicable. Entre aquestes dades necessàriament han de constar les dades identificatives i de contacte que li permetrien contactar amb el treballador en situacions d’absentisme. Pel que fa a les dades de control horari, i les seves justificacions, caldrà tenir en compte els termini de 4 anys establert per la normativa vigent, sens perjudici del deure de bloqueig de les dades que es suprimeixin, per atendre eventuals responsabilitats.
23/12/2021
Rectificació de la titulació aportada a la borsa de treball de l'ICS
PT 93/2021
S'estima la reclamació de tutela formulada per la persona reclamant, atès que l'ICS ha fet efectiu extemporàniament el dret de rectificació de la persona reclamant, sense que procedeixi requerir l'ICS per tal que faci efectiu el dret de rectificació exercit, ni efectuar altres consideracions quant el fons.
17/12/2021
Denegació d'accés a les proves de dos participants en un procés selectiu
IAI 78/2021
La persona reclamant pot accedir i obtenir còpia dels exercicis teòrics i del cas pràctic realitzats per les dues participants en el procés selectiu que han obtingut millor puntuació a la seva pròpia, per tractar-se d’informació rellevant per al control de l’actuació de l’òrgan de selecció i per a la defensa dels seus interessos.
17/11/2021
Compliment de la normativa de prevenció de riscos laborals en la modalitat de teletreball
CNS 34/2021
La presentació juntament amb la sol·licitud de teletreball d’un checklist amb les condicions del lloc de treball (alçada de la taula, alçada del seient a terra, tipus d’espatllera, amplada d’espatllera, espai lliure per les cames) així com una fotografia en la que només surtin a la imatge les eines de treball de les quals disposa el treballador (cadira, taula, pantalla, teclat) troba habilitació a l’article 6.1.c) de l’RGPD per tal que l’Ajuntament pugui complir la seva obligació en relació amb les condicions que han de reunir els llocs de treball en la seva prestació mitjançant teletreball, i s’adequaria al principi de minimització de dades (art. 5.1.c) RGPD).
12/07/2021
Identificació de les persones víctimes de violència de gènere en les publicacions de concursos generals de mèrits i capacitats
CNS 16/2021
Per tal de minimitzar els riscos per a la seguretat de les funcionàries víctimes de violència de gènere en les diferents publicacions dels concursos generals de mèrits i capacitats en què participen i mentre no s’aprovi el protocol a què fa esment l’apartat 2n de la DA7a de l’LOPDGDD, podrien emprar-se dades seudonimitzades tant per a la identificació de les concursants que ostenten tal condició, com per a la identificació de la plaça adjudicada a cadascuna de les persones concursants.
23/03/2021
Denegació d'accés a l'expedient de nomenament de la Secretària del Registre Civil
IAI 8/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’un delegat d’una organització sindical que tingui la condició de més representativa a la informació sobre les dades d’identitat, la formació, l’experiència professional, així com la puntuació respecte els mèrits i altres elements valoratius que han estat tinguts en compte en el procés de selecció i les puntuacions atorgades. En el cas de no pertànyer a una organització sindical que tingui la condició de més representativa, la informació s’ha de limitar a la identitat de la persona seleccionada i les puntuacions obtingudes en els diferents mèrits o proves. En canvi no resulta justificat l’accés a determinades dades identificatives (per exemple, núm. de DNI complet) i de contacte de la persona seleccionada ni un accés a les dades personals de la resta de persones aspirants.
12/03/2021
Total de pàgines: 14