S'han trobat 13 resultats amb els descriptors Retribucions
Denegació d'accés a informació sobre retribucions del personal de l'Ajuntament
IAI 81/2021
Pel que fa als càrrecs de confiança i el personal eventual de l’Ajuntament, atesa la tipologia i característiques d’aquestes places, resulta justificat des de la perspectiva de la protecció de dades, facilitar informació individualitzada pels conceptes retributius als que es refereix el reclamant, juntament amb la seva identificació, nivell i càrrec que ocupen. Pel que fa a la resta de persones treballadores de l’Ajuntament (personal laboral i funcionari), la normativa de protecció de dades no impedeix facilitar la informació sobre les retribucions bàsiques i complementàries de cada lloc de treball, sense identificar les persones que l’ocupen.
12/01/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Representants treballadors
- Publicitat activa
- Retribucions
Denegació d'accés del representant dels treballadors a informació del personal afectat per un acord retributiu
IAI 44/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar al representant dels treballadors la informació individualitzada que sol·licita, amb indicació de la identitat (nom i cognoms) dels treballadors afectats per l’acord d’absorció del complement de productivitat i la quantia que ha suposat aquest acord per a cadascun dels treballadors.
12/07/2021
Publicació de retribucions d'òrgans de direcció d'entitats privades que perceben subvencions
CNS 36/2019
D’acord amb la normativa de protecció de dades no resulta justificat publicar el nom i cognoms, número de DNI i signatura de la persona que descriu la declaració sobre els retribucions dels càrrecs directius i administradors de l’entitat als efectes que estableix l’article 15.2 LTC, essent suficient publicar la retribució associada a cadascun dels òrgans de direcció o administració de l’entitat.
16/07/2019
Difusió a través del tauler d'anuncis de la comissaria del llistat d'hores extraordinàries realitzades pels funcionaris policials
CNS 14/2019
La normativa de protecció de dades no impediria publicar en el tauler d’anuncis d’una Comissaria de Policia, un llistat de les hores extraordinàries realitzades pels membres de la policial local durant el període de temps sol·licitat, sempre que aquesta informació es faciliti de manera seudonimitzada, sense que sigui possible la identificació directa o indirecta dels treballadors afectats per part de terceres persones. La utilització del TIP dels policies locals no es pot considerar adient atès que es tracta d’un codi numèric que fàcilment pot ser conegut per la resta de treballadors de les dependències policials.
15/03/2019
Publicitat del procediment de contractació pública
CNS 1/2019
La difusió de dades identificatives, arran del compliment de les obligacions de publicitat establertes a l’LCSP, hauria d’abastar només el nom i cognoms dels licitadors i adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec o funcions. Per aquest motiu, es recomana tenir en compte les observacions fetes a l’apartat V del dictamen.
29/01/2019
Accés a informació laboral i retributiva del personal d'una entitat pública
CNS 20/2018
La legislació de transparència habilitaria als efectes de l’article 11.2 a) l’LOPD, i de l’article 6.1.c) i e) RGPD, l’accés a la informació sobre la plantilla, la relació de llocs de treball i la relació de contractes temporals i d’interinatge no vinculats a cap lloc de treball de l’entitat. Pel que fa a les retribucions íntegres associades a cada lloc de treball, prevaldria el dret d’accés en el cas dels llocs dels alts càrrecs i personal directiu, així com el personal que ocupa llocs de confiança o d’especial responsabilitat dins l’organització, incloent el personal eventual i contractat com a assessor de tots els grups polítics constituïts a partir del dia 3 gener de 2011, mentre que per a la resta de treballadors no sembla justificat un accés individualitzat més enllà de la possibilitat de facilitar informació sobre les retribucions agrupades per categories o les retribucions associades als diferents llocs de treball. Pel que fa al nom i cognom de les persones que ocupen els diferents llocs de treball de l’entitat, incloent el personal eventual i contractat com a assessors dels grups polítics, la protecció de dades personals no impediria donar-hi accés sempre que s’hagi efectuat el tràmit d’audiència previst a l’LTC i no en resulti cap motiu que pugui justificar la denegació de l’accés.
18/04/2018
Denegació d'accés a informació sobre les retribucions dels càrrecs directius d'una empresa gestora del servei públic de transport
IAI 31/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés per part de la persona reclamant a la informació de què disposi l’Administració sobre les retribucions brutes anuals percebudes pels càrrecs directius d’una empresa gestora de serveis públics per compte de l’administració, identificant-los directament amb el nom i cognoms, des de l’any 2011 fins l’actualitat, si el volum de negoci generat per aquests serveis és superior al 25% del volum general de l’empresa.
06/09/2017
Denegació d'accés a informació relacionada amb les retribucions dels càrrecs directius d'empreses gestores del servei públic de transport
IAI 32/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés per part de la persona reclamant a la informació de què disposi l’Administració sobre les retribucions brutes anuals percebudes pels càrrecs directius de dues empreses gestores de serveis públics per compte de l’administració, identificant-los directament amb el nom i cognoms, des de l’any 2011 fins l’actualitat, si el volum de negoci generat per aquests serveis és superior al 25% del volum general d’aquestes empreses.
06/09/2017
Denegació d'informació relativa a les contractacions de personal per a prestar serveis a la Brigada d'obres de l'ajuntament
IAI 18/2017
La normativa de protecció de dades personals no impedeix comunicar la informació sobre la totalitat de les contractacions de personal, amb independència de la modalitat utilitzada, fetes per l’Ajuntament durant el període de 24 de març de 2011 a 16 de maig de 2016, per prestar servei a la Brigada d’obres de l’Ajuntament i, específicament, la informació sobre la data d’inici i de finalització del contracte, el nom i cognoms de la persona contractada, la categoria professional del treballador contractat, o la retribució corresponent al nivell o categoria del lloc de treball, en els termes apuntats.
21/04/2017
Publicació de determinada informació personal al Portal de transparència i al web municipal
CNS 6/2017
Quan la legislació de transparència preveu l'obligació de publicar informació al portal de transparència o al web corporatiu (subvencions i ajuts públics, autorització de compatibilitats, formació de treballadors, informació retributiva, concessions administratives, entre d'altres), la normativa de protecció de dades no impedeix la publicació d'informació personal, si bé cal evitar la publicació d'informació innecessària. Quan la publicació derivi d'altres normes amb rang de llei, s'haurà d'estar als termes que estableix la dita legislació, sens perjudici que cal respectar el que es deriva de l'LOPD. La publicitat d'informació relativa a "qualsevol matèria d'interès públic, (...)" (art. 8.1.m) LTC), no habilita per a publicar dades personals relacionades amb aquesta, sense consentiment o sense habilitació legal específica, i per tant en principi caldrà anonimitzar o dissociar les dades personals.
27/02/2017
Total de pàgines: 2