S'han trobat 74 resultats amb els descriptors Publicitat activa
Dictamen en relació amb la consulta sobre la inclusió de la identificació de les persones admeses en cadascun dels exercicis i proves d’un procés selectiu al catàleg de publicitat activa.
CNS 12/2024
En aquesta consulta l’Autoritat ha tingut ocasió d’examinar si la publicació del nom i cognoms i els quatre números del document nacional d’identitat o document equivalent de les persones admeses en cada prova o exercici dels processos de selecció, prevista a l’article 21.2 de l’RLTC, es pot basar en una obligació legal o bé en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics, tenint en compte que l’article 9.1.e) de la LTC estableix únicament que l’Administració ha de fer pública la informació relativa a les convocatòries i els resultats del processos selectius de provisió i promoció del personal i no fa cap referència, en canvi, a la publicació de les dades de les persones admeses en cadascuna de les fases del processos de selecció.
L’anàlisi feta porta a considerar que el desenvolupament de la LTC efectuat per l’article 21 del RLTC, pel que fa a la incorporació a la publicitat activa la informació relativa a les persones admeses en cada prova o exercici del procés resultaria ser congruent amb la regulació de la transparència establerta per la LTC i la normativa sectorial aplicable, sempre que, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades s’efectuï una interpretació respectuosa amb els principis de minimització i de limitació del termini de conservació de les dades personals.
En base a aquestes consideracions l’Autoritat conclou que el tractament a que fa referència la consulta és un tractament lícit emparat en la normativa de funció pública i procediment administratiu, així com a la normativa de transparència en relació amb els articles 6.1.c) i 6.1.e) del RGPD. Ara bé, aquesta publicitat s’ha d’efectuar en el marc de cada procés de selecció d’acord amb el que estableixin les bases del procés de selecció i durant els terminis de publicació derivats del principi de limitació del termini de tractament de les dades personals.
06/05/2024
Publicació d'un anunci d'aprovació d'un projecte amb dades personals.
IP 201/2022
Resolució d'arxivament. L'Ajuntament va informar sobre unes al·legacions interposades per un grup municipal mitjançant el seu representant, i per tant, no estaríem davant de dades referides a una persona física. Amb la publicació del nom i cognoms del denunciant no es va revelar la condició com a representant del grup municipal atès que aquesta informació era pública. L'article 9.1.f de l'LTC requereix la publicació de la relació d'alts càrrecs, entre els que s'inclouen els representants locals (art. 4.2.c LTC), com és el cas del denunciant.
20/02/2024
Dictamen en relació amb la consulta formulada per un ajuntament relativa a la comunicació per la via de l’accés a la informació pública les dades del correu electrònic i el telèfon de contacte dels regidors municipals.
CNS 39/2023
La comunicació per la via del dret d’accés a la informació pública de les adreces de correu electrònic i els números de telèfon de contacte professional de les persones regidores de l’ajuntament no contravindria la normativa de protecció de dades, fins i tot en aquells casos en els quals els regidors hagin facilitat com a adreça de correu electrònic i telèfon de contacte professional la seva adreça de correu electrònic i el seu telèfon personal, sempre que hagin estat informats de la possible comunicació d’aquestes dades o se’ls hagi donat trasllat de la sol·licitud d’accés per al tràmit d’al·legacions previst a l’article 31 de LTC.
09/02/2024
Denegació d'accés a informació sobre el reconeixement de compatibilitat de dos treballadors públics
IAI 27/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a informació sobre les compatibilitats aprovades i, si escau, sobre la sol·licitud de reducció del complement específic (CE) en relació amb aquestes compatibilitats. La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar al reclamant la informació que sol·licita respecte la contractació d’una funcionària interina, ni tampoc impedeix facilitar-li un certificat que acrediti la condició de funcionari de carrera d’un treballador públic i l’Administració a la que pertany o està adscrit aquest funcionari.
31/05/2023
Publicitat de la identificació de les persones que signen els convenis de col·laboració i cooperació de la Generalitat de Catalunya
CNS 40/2022
La normativa de transparència estableix el contingut mínim que ha de ser objecte de difusió respecte dels convenis de col·laboració limitant-la, pel que fa a les dades personals, a la informació sobre el nom i cognom de les persones que actuen en representació de les parts que els signen.
12/12/2022
Difusió a les xarxes socials d'un grup municipal del contingut del currículum d'una persona que ostenta el càrrec d'alcalde.
IP 240/2022
El tractament dut a terme pel grup municipal denunciat és lícit perquè la informació difosa a les seves xarxes socials, en virtut de l'article 6.1 f) RGPD - sobre la satisfacció d'interessos legítims, com ho és la llibertat d'informació - havia estat publicada prèviament al Portal de Transparència de l'Ajuntament en compliment de l'article 57.1 LTC. A més cal tenir en compte que, si bé el denunciant també es queixava pel fet que no es publiqués tot el contingut del seu currículum, sinó que només es publiquessin determinats extractes, aquest fet no suposa una vulneració del principi d'exactitud de les dades, en la mesura que la informació publicada era actual i veraç.
31/08/2022
Denegació d'accés a informació sobre les percepcions dineràries dels grups polítics del Consell Comarcal
IAI 23/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sobre el desglossament de les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups durant el període sol·licitat, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors i regidores, així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, així com determinades dades (com domicilis particulars o núm. DNI), que no resulten pertinents per aconseguir la finalitat de transparència.
16/06/2022
Publicació d'un informe de l'Oficina Antifrau de Catalunya a efectes de transparència
CNS 12/2022
L’informe raonat examinat pot encaixar en el concepte de resolució administrativa amb rellevància pública a efectes de transparència. L’LTC n’exigeix l’anonimització de les dades personals en la publicació i atès que, en aquest cas, malgrat fer-ho, les persones afectades podrien ser identificables, resultaria acceptable substituir-la per un resum anonimitzat del seu objecte.
28/04/2022
Denegació d'accés a informació sobre uns ajuts de formació musical
IAI 84/2021
D’acord amb la normativa de protecció de dades de caràcter personal, no resulta justificat l’accés de la persona reclamant al contingut íntegre dels expedients sol·licitats, atesa la naturalesa de la informació personal dels expedients i les persones afectades. Això, sens perjudici que es pugui facilitar informació anonimitzada o pseudonimitzada que permeti contrastar i verificar els càlculs que s’han fet en cada cas, sense permetre la identificació o reidentificació de les persones afectades.
18/01/2022
Denegació d'accés a informació sobre retribucions del personal de l'Ajuntament
IAI 81/2021
Pel que fa als càrrecs de confiança i el personal eventual de l’Ajuntament, atesa la tipologia i característiques d’aquestes places, resulta justificat des de la perspectiva de la protecció de dades, facilitar informació individualitzada pels conceptes retributius als que es refereix el reclamant, juntament amb la seva identificació, nivell i càrrec que ocupen. Pel que fa a la resta de persones treballadores de l’Ajuntament (personal laboral i funcionari), la normativa de protecció de dades no impedeix facilitar la informació sobre les retribucions bàsiques i complementàries de cada lloc de treball, sense identificar les persones que l’ocupen.
12/01/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Representants treballadors
- Publicitat activa
- Retribucions
Total de pàgines: 8