S'han trobat 179 resultats amb els descriptors Matèries
IAI 22/2024
La normativa de protecció de dades no permetria facilitar una còpia dels expedients d’aprovació de nòmina en els termes sol·licitats, tot i que si admetria l’accés a la informació relativa a les retribucions que preveu el règim de publicitat activa a l’article 11 de l’LTC, i els articles 25 i 31 de l’RLTC, en els termes que s’analitzen en aquest informe.
21/10/2024
IAI 21/2024
La persona reclamant podria accedir a informació pseudonimitzada sobre les facturacions presentades per la prestació del servei del TOAD per a l’any 2023, així com sobre les facturacions del SOJ per al període comprès entre 2018 i 2023, prèvia omissió de la informació sobre les persones assistides i/o ateses que hi pugui constar, per bé que aquest accés podria veure’s limitat de conformitat amb l’article 21.1.b) de l’LTC.
18/10/2024
IAI 20/2024
El dret a la protecció de dades no impedeix que la persona reclamant, que ha participat en el procés selectiu sense ser seleccionada, accedeixi a la informació del procediment objecte de publicitat activa, d’acord amb l’article 9.1.e) LTC i l’article 21 de RLTC. Així mateix, tampoc impedeix l’accés a les dates en què es van realitzar les entrevistes dels participants en el procés de selecció, ni als currículums i els projectes dels candidats seleccionats, sempre que es garanteixi la supressió de dades personals que no siguin necessàries, com ara domicili, número de telèfon, DNI, correu electrònic o número de la Seguretat Social.
Si l'administració no ha complert amb l'obligació de publicar els resultats dels processos selectius, tal com estableix la LTC, la persona reclamant té dret a sol·licitar i obtenir aquesta publicació.
18/10/2024
IAI 17/2024
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a les dades que li són pròpies, així com a la documentació relativa a la valoració dels mèrits i documents justificatius de la resta d’aspirants que van obtenir millor puntuació o posició en els processos selectius, per tractar-se d’informació rellevant per al control del procés i per a la defensa dels seus interessos, sempre que no impliqui l’accés a dades especialment protegides.
Pel que fa a l’accés a les reclamacions o recursos interposats en els processos selectius, la normativa no impedeix facilitar aquells en els quals la persona reclamant fos part interessada. En altre cas, caldria analitzar cas per cas la informació personal que es veu afectada d’acord amb els termes que han estat exposats.
02/08/2024
PS 54/2024
L'Ajuntament va lliurar còpia d'un expedient a un interessat, en el qual per error s'adjuntaven dues nòmines d'una tercera persona. S'imputa una infracció de l'article 83.5.a de l'RGPD, per vulneració del principi establert a l'article 5.1.f del mateix RGPD.
16/07/2024
IAI 14/2024
D’acord amb la normativa de protecció de dades, no hi hauria impediment en facilitar al representant dels treballadors les retribucions percebudes en concepte de plusos i hores extres pels funcionaris de l’Ajuntament que ocupen llocs directius, alts càrrecs i llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat o que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de treballadors funcionaris aquesta informació es podria facilitar psedonimitzada, tot tenint en consideració que identificadors com el TIP, en el cas dels membres de la policia local, no es pot considerar un mitjà adient per a la pseudonimització
10/06/2024
IAI 6/2024
Prenent en consideració les circumstàncies que concorren en el cas particular, d’acord amb la normativa de protecció de dades i a efectes de la ponderació exigible, no resultaria prou justificat l’accés de la persona reclamant a la informació objecte de la reclamació, relacionada amb un procediment de selecció de personal, en el qual la persona reclamant no hauria participat.
29/04/2024
IP 643/2023
Els actes integrants d'un procediment selectiu s’han de publicar (art. 45.1.b LPAC), inclosa la llista d'admesos i exclosos (art. 22 Decret 28/1986). Les persones afectades s'han d’identificar mitjançant el nom i cognoms i amb quatre xifres numèriques aleatòries del DNI (DA7 LOPDGDD).
16/04/2024
IAI 1/2024
El reclamant, que actua en la seva condició de delegat sindical, té dret a accedir a les convocatòries enviades als participants en el procés de selecció per fer les entrevistes, així com a les dades identificatives del personal empleat públic que ha participat en la tramitació i resolució del procés selectiu per raó del seu càrrec.
Quant a les actes de valoració de les entrevistes, s’ha de denegar l’accés a aquesta informació respecte de les persones aspirants que no hagin estat seleccionades. Pel que fa a les persones finalment seleccionades, només podria accedir-ne si el reclamant actua en representació d’una organització sindical que tingui la consideració de més representativa. En cas contrari l’accés s’hauria de limitar a la puntuació final obtinguda i, si escau, a la documentació que reculli la motivació de la selecció del candidat.
20/03/2024
IAI 61/2023
El dret d’accés reconegut per la normativa de protecció de dades personals permetria l’accés del reclamant a còpia de la informació que sobre la seva persona consti a l’escrit de denúncia o en l’informe reclamat, inclòs l’origen de les dades, per tant, la identitat de la persona denunciant -que el reclamant ja coneix- i, si escau, de terceres persones que hagin aportat informació sobre el denunciat, i la informació sobre els fets i o les accions que se li atribueixen (participació fraudulenta en un procés selectiu). No sembla necessari donar accés a dades personals de terceres persones en qualitat de participants en el procés selectiu objecte de denúncia, més enllà de la informació que ja hagi pogut fer-se pública per aplicació de la normativa aplicable.
19/03/2024
Total de pàgines: 18