S'han trobat 734 resultats amb els descriptors TRANSPARÈNCIA
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació contra la denegació de l’accés al llistat de funcionaris amb els plusos, prolongacions de serveis i les hores extres percebudes.
IAI 14/2024
D’acord amb la normativa de protecció de dades, no hi hauria impediment en facilitar al representant dels treballadors les retribucions percebudes en concepte de plusos i hores extres pels funcionaris de l’Ajuntament que ocupen llocs directius, alts càrrecs i llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat o que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de treballadors funcionaris aquesta informació es podria facilitar psedonimitzada, tot tenint en consideració que identificadors com el TIP, en el cas dels membres de la policia local, no es pot considerar un mitjà adient per a la pseudonimització
10/06/2024
Informe jurídic emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la denegació de l’accés les dades identificatives d’un treballador d’una estació depuradora d’aigües residuals
IAI 13/2024
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés al nom i cognoms de la persona encarregada de l’explotació de l’estació depuradora d’aigües residuals del municipi a què fa referència la reclamació.
30/05/2024
Dictamen en relació amb la consulta sobre la inclusió de la identificació de les persones admeses en cadascun dels exercicis i proves d’un procés selectiu al catàleg de publicitat activa.
CNS 12/2024
En aquesta consulta l’Autoritat ha tingut ocasió d’examinar si la publicació del nom i cognoms i els quatre números del document nacional d’identitat o document equivalent de les persones admeses en cada prova o exercici dels processos de selecció, prevista a l’article 21.2 de l’RLTC, es pot basar en una obligació legal o bé en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics, tenint en compte que l’article 9.1.e) de la LTC estableix únicament que l’Administració ha de fer pública la informació relativa a les convocatòries i els resultats del processos selectius de provisió i promoció del personal i no fa cap referència, en canvi, a la publicació de les dades de les persones admeses en cadascuna de les fases del processos de selecció.
L’anàlisi feta porta a considerar que el desenvolupament de la LTC efectuat per l’article 21 del RLTC, pel que fa a la incorporació a la publicitat activa la informació relativa a les persones admeses en cada prova o exercici del procés resultaria ser congruent amb la regulació de la transparència establerta per la LTC i la normativa sectorial aplicable, sempre que, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades s’efectuï una interpretació respectuosa amb els principis de minimització i de limitació del termini de conservació de les dades personals.
En base a aquestes consideracions l’Autoritat conclou que el tractament a que fa referència la consulta és un tractament lícit emparat en la normativa de funció pública i procediment administratiu, així com a la normativa de transparència en relació amb els articles 6.1.c) i 6.1.e) del RGPD. Ara bé, aquesta publicitat s’ha d’efectuar en el marc de cada procés de selecció d’acord amb el que estableixin les bases del procés de selecció i durant els terminis de publicació derivats del principi de limitació del termini de tractament de les dades personals.
06/05/2024
Informe a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació presentada per denegació de l’accés a una relació d’altes i baixes d’usuaris de la plataforma iEduca per al perfil docent d’un institut públic
IAI 10/2024
En aquest cas, el dret a la protecció de dades impediria l’accés de la persona reclamant a una relació de les altes i baixes de les persones usuàries de la plataforma iEduca per al perfil personal docent durant l’any 2023, tret d’aquella informació que, si escau, pugui fer referència a la seva persona. Ara bé, no hi hauria inconvenients en lliurar-li informació anonimitzada, sempre que s’efectuï amb un nivell d’agregació que garanteixi la no identificació de les persones afectades.
03/05/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació contra la denegació de l’accés a determinada informació relativa a una professional sanitària
IAI 8/2024
La normativa de protecció de dades, sobre la base del principi de minimització en el cas que ens ocupa, impediria conèixer les circumstàncies en què la professional sanitària va deixar de tenir assignades les funcions de direcció del projecte assistencial, però no impedeix comunicar la data en què es va fer efectiva.
03/05/2024
1/10 Informe jurídic emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació presentada per un ciutadà contra un Ajuntament per la denegació d’accés a l’expedient complet del procés selectiu corresponent al cap de la Guàrdia Municipal
IAI 6/2024
Prenent en consideració les circumstàncies que concorren en el cas particular, d’acord amb la normativa de protecció de dades i a efectes de la ponderació exigible, no resultaria prou justificat l’accés de la persona reclamant a la informació objecte de la reclamació, relacionada amb un procediment de selecció de personal, en el qual la persona reclamant no hauria participat.
29/04/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació la denegació de l’accés a l’expedient del procés selectiu de la plaça de Sotsinspector de la policia local.
IAI 7/2024
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a la informació de l’expedient reclamat que ha estat objecte de publicitat activa, relativa al nomenament de la persona seleccionada i la puntuació obtinguda per aquesta en les diferents fases del procés de selecció ni a la identitat dels empleats o càrrecs públics encarregats de la tramitació i resolució de l’expedient. Ara bé, s’ha de denegar l’accés a la resta d’informació continguda a l’expedient com els mèrits al·legats o el contingut de les proves concretes realitzades per aquella.
18/04/2024
Publicació llista d'admesos i exclosos als processos selectius.
IP 643/2023
Els actes integrants d'un procediment selectiu s’han de publicar (art. 45.1.b LPAC), inclosa la llista d'admesos i exclosos (art. 22 Decret 28/1986). Les persones afectades s'han d’identificar mitjançant el nom i cognoms i amb quatre xifres numèriques aleatòries del DNI (DA7 LOPDGDD).
16/04/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació contra la denegació del Departament de Salut a la sol·licitud d’accés a determinada informació relativa als accessos a la història clínica
IAI 2/2024
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació relativa als accessos que s’han produït a la seva història clínica per als períodes sol·licitats. Ara bé, atès que la persona reclamant ha exposat que només necessita conèixer la categoria professional de qui ha accedit a la seva història clínica, l’accés s’hauria d’ajustar als termes del seu requeriment.
02/04/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació contra un Departament per la denegació de l’accés a tota la documentació relacionada amb les entrevistes realitzades en un procés de selecció i altra documentació relacionada amb places de nova creació.
IAI 1/2024
El reclamant, que actua en la seva condició de delegat sindical, té dret a accedir a les convocatòries enviades als participants en el procés de selecció per fer les entrevistes, així com a les dades identificatives del personal empleat públic que ha participat en la tramitació i resolució del procés selectiu per raó del seu càrrec.
Quant a les actes de valoració de les entrevistes, s’ha de denegar l’accés a aquesta informació respecte de les persones aspirants que no hagin estat seleccionades. Pel que fa a les persones finalment seleccionades, només podria accedir-ne si el reclamant actua en representació d’una organització sindical que tingui la consideració de més representativa. En cas contrari l’accés s’hauria de limitar a la puntuació final obtinguda i, si escau, a la documentació que reculli la motivació de la selecció del candidat.
20/03/2024
Total de pàgines: 74