S'han trobat 13 resultats amb els descriptors Poder judicial
Lliurament de documentació judicial per part d'agents de la policia local.
IP 455/2021
En virtut del deure d'auxili judicial previst als articles transcrits en l'apartat anterior, escau afirmar que la notificació practicada per l'agent de la policia local no va contravenir la normativa de protecció de dades, atès que es va dur a terme en compliment d'una obligació legal. Al respecte, escau destacar que tampoc existeixen indicis que permetin sostenir que, personal no autoritzat, hauria accedit a la referida documentació.
06/07/2022
Sol·licitud de la història clínica d'un pacient per part del Ministeri Fiscal
CNS 25/2021
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, el Ministeri Fiscal disposa d’habilitació suficient per sol·licitar a un centre assistencial la informació de la història clínica d’un determinat pacient que pugui ser rellevant a l’hora de promoure un procediment judicial sobre la capacitat d’una persona.
07/05/2021
Aportació de dades mèdiques a processos judicials
CNS 7/2018
Des de la perspectiva del règim de comunicació de dades personals previst a l’LOPD, hi ha habilitació legal suficient a l’article 11.2.a) de l’LOPD en relació amb les normes contingudes en la legislació de Sanitat (art. 16.3 i art. 83 LGS), Seguretat Social (DA desena LGSS) i a l’LICS (art 15.1 LICS ), així com amb l’article 24 de la CE per a la comunicació de dades personals de salut adequades, pertinents i no excessives, que s’hagin d’incorporar a les demandes judicials de reclamació dels imports dels serveis assistencials prestats pels centres públics de salut a les companyies asseguradores, sense el consentiment de l’interessat ni el requeriment de l’autoritat judicial. Un cop sigui aplicable l’RGPD, la base jurídica per a aquests tractaments està prevista a l’article 9.2.h) i 9.2.f) de l’RGPD amb els límits establerts per l’article 5 del RGPD, en concret el principi de minimització de les dades. Per tant, aquesta habilitació haurà d’estar limitada a aquelles dades mínimes imprescindibles per al compliment de les finalitats preteses per a aquells tractaments.
07/03/2018
Comunicació d'informació relativa a la participació d'advocats i procuradors en procediments judicials en els anys 2014, 2015 i 2016
CNS 3/2018
Correspon al CGPJ la competència sobre l’adequació de la comunicació d’informació continguda en fitxers jurisdiccionals, com ara la relativa a les intervencions d’advocats i procuradors en procediments judicials durant els anys 2014 a 2016, a l’Administració Tributària.
08/02/2018
Cessió de dades d'un advocat col·legiat a un jutjat
CNS 37/2017
El lliurament del número d’identificació fiscal d’un col·legiat per part d'un Il·lustre Col·legi d’Advocats a un Jutjat constitueix una comunicació de dades que ha de subjectar-se al que estableix l’art. 11 de la LOPD. Aquesta comunicació a requeriment d’un Jutge per a la l’exercici de les funcions que té atribuïdes, s’adequa a la normativa de protecció de dades, ja que té l’habilitació legal a l’article 11.2.d) de l’ LOPD i a l’article 17.1 de l’LOPJ.
24/07/2017
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual es crea la Seu judicial electrònica de Catalunya
PD 4/2017
02/06/2017
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Poder judicial
- MESURES SEGURETAT
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Comunicació de dades de persones en situacions de risc d'exclusió social per part dels òrgans judicials als serveis socials municipals
CNS 55/2015
Els òrgans judicials poden requerir la col·laboració dels serveis socials competents quan, durant la tramitació dels procediments d'execució hipotecària o de desnonament per impagament de lloguer, tinguin indicis raonables de que la persona demandada i llur unitat familiar es troben en situació d'especial vulnerabilitat o risc d'exclusió social, als efectes de dur a terme el desnonament. A tal efecte, poden cedir als serveis socials la identitat, el domicili i la situació derivada del procés judicial en què puguin trobar-se els afectats, en ser un tractament de dades necessari per al compliment de la missió d'interès públic que la Llei 12/2007 atribueix als serveis socials.
19/11/2015
Cessió de dades d'un Consorci hospitalari a un Ajuntament en matèria de protecció de menors
CNS 26/2013
Diverses habilitacions legitimen la comunicació de dades del menor, incloent també dades dels pares o tutors, entre d'altres, de salut, del Consorci Hospitalari a l'Ajuntament, per al compliment de les competències municipals en matèria de protecció de menors, sense consentiment dels afectats. Només es poden comunicar les dades que puguin resultar pertinents i rellevants en cada cas, per a la concreta situació de risc en què es trobi un menor, o per a la concreta intervenció de l'Ajuntament. La comunicació de dades a les autoritats judicials pot estar habilitada per l'article 11.2.d) de la LOPD, mentre que la comunicació de dades a la DGAIA pot estar habilitada per l'article 21 de la LOPD i l'article 24.2 de la Llei 14/2010.
03/05/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- Història clínica
- Serveis socials
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Centre sanitari
- Jutges i tribunals
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Centre sanitari
- Poder judicial
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Cessió per part d'un Col·legi professional als Jutjats i Tribunals del llistat de col·legiats inhabilitats professionalment
CNS 43/2012
El Col·legi disposa de suficient habilitació legal per comunicar el llistat de col·legiats inhabilitats al TSJC, sense haver de disposar del consentiment dels afectats. Cal tenir en compte les exigències derivades del principi de qualitat i, si escau, regular els fitxers corresponents. Es recomana que s’estudiï la possibilitat de donar accés als jutjats de Catalunya a la informació dels col·legiats disponible a la finestreta única, específicament, la relativa a la “situació d’habilitació professional” (article 10 de la Llei 2/1974).
02/10/2012
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- Jutges i tribunals
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- Poder judicial
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Inscripció fitxers
Cessió de dades amb la finalitat de prestar auxili judicial internacional
CNS 21/2011
El lliurament a un Consolat per donar compliment a un exhort internacional de les dades relatives a la situació laboral d'un treballador constitueix una comunicació de dades, i s'ha d'efectuar d'acord amb l'article 11 de la LOPD. L'habilitació per a la comunicació pot derivar de l'existència de tractats internacionals que prevegin aquesta comunicació, sempre que es compleixi el procediment i els requisits establerts en aquestes normes. Quan la transferència es dugui a terme per tal de prestar o sol·licitar auxili judicial internacional, no resulta necessària l'autorització del Director de l'AEPD, d'acord amb el que estableix l'article 34.b) de la LOPD.
06/06/2011
Total de pàgines: 2