S'han trobat 14 resultats amb els descriptors Poder judicial
PT 129/2024
Correspon inadmetre la reclamació, atès que l'Autoritat no és competent en relació amb els tractaments de dades personals que es duen a terme en el marc de procediments judicials, i traslladar-la al Consell General del Poder Judicial (CGPJ).
19/11/2024
IP 455/2021
En virtut del deure d'auxili judicial previst als articles transcrits en l'apartat anterior, escau afirmar que la notificació practicada per l'agent de la policia local no va contravenir la normativa de protecció de dades, atès que es va dur a terme en compliment d'una obligació legal. Al respecte, escau destacar que tampoc existeixen indicis que permetin sostenir que, personal no autoritzat, hauria accedit a la referida documentació.
06/07/2022
CNS 25/2021
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, el Ministeri Fiscal disposa d’habilitació suficient per sol·licitar a un centre assistencial la informació de la història clínica d’un determinat pacient que pugui ser rellevant a l’hora de promoure un procediment judicial sobre la capacitat d’una persona.
07/05/2021
CNS 7/2018
Des de la perspectiva del règim de comunicació de dades personals previst a l’LOPD, hi ha habilitació legal suficient a l’article 11.2.a) de l’LOPD en relació amb les normes contingudes en la legislació de Sanitat (art. 16.3 i art. 83 LGS), Seguretat Social (DA desena LGSS) i a l’LICS (art 15.1 LICS ), així com amb l’article 24 de la CE per a la comunicació de dades personals de salut adequades, pertinents i no excessives, que s’hagin d’incorporar a les demandes judicials de reclamació dels imports dels serveis assistencials prestats pels centres públics de salut a les companyies asseguradores, sense el consentiment de l’interessat ni el requeriment de l’autoritat judicial. Un cop sigui aplicable l’RGPD, la base jurídica per a aquests tractaments està prevista a l’article 9.2.h) i 9.2.f) de l’RGPD amb els límits establerts per l’article 5 del RGPD, en concret el principi de minimització de les dades. Per tant, aquesta habilitació haurà d’estar limitada a aquelles dades mínimes imprescindibles per al compliment de les finalitats preteses per a aquells tractaments.
07/03/2018
CNS 3/2018
Correspon al CGPJ la competència sobre l’adequació de la comunicació d’informació continguda en fitxers jurisdiccionals, com ara la relativa a les intervencions d’advocats i procuradors en procediments judicials durant els anys 2014 a 2016, a l’Administració Tributària.
08/02/2018
CNS 37/2017
El lliurament del número d’identificació fiscal d’un col·legiat per part d'un Il·lustre Col·legi d’Advocats a un Jutjat constitueix una comunicació de dades que ha de subjectar-se al que estableix l’art. 11 de la LOPD. Aquesta comunicació a requeriment d’un Jutge per a la l’exercici de les funcions que té atribuïdes, s’adequa a la normativa de protecció de dades, ja que té l’habilitació legal a l’article 11.2.d) de l’ LOPD i a l’article 17.1 de l’LOPJ.
24/07/2017
PD 4/2017
02/06/2017
CNS 55/2015
Els òrgans judicials poden requerir la col·laboració dels serveis socials competents quan, durant la tramitació dels procediments d'execució hipotecària o de desnonament per impagament de lloguer, tinguin indicis raonables de que la persona demandada i llur unitat familiar es troben en situació d'especial vulnerabilitat o risc d'exclusió social, als efectes de dur a terme el desnonament. A tal efecte, poden cedir als serveis socials la identitat, el domicili i la situació derivada del procés judicial en què puguin trobar-se els afectats, en ser un tractament de dades necessari per al compliment de la missió d'interès públic que la Llei 12/2007 atribueix als serveis socials.
19/11/2015
CNS 26/2013
Diverses habilitacions legitimen la comunicació de dades del menor, incloent també dades dels pares o tutors, entre d'altres, de salut, del Consorci Hospitalari a l'Ajuntament, per al compliment de les competències municipals en matèria de protecció de menors, sense consentiment dels afectats. Només es poden comunicar les dades que puguin resultar pertinents i rellevants en cada cas, per a la concreta situació de risc en què es trobi un menor, o per a la concreta intervenció de l'Ajuntament. La comunicació de dades a les autoritats judicials pot estar habilitada per l'article 11.2.d) de la LOPD, mentre que la comunicació de dades a la DGAIA pot estar habilitada per l'article 21 de la LOPD i l'article 24.2 de la Llei 14/2010.
03/05/2013
CNS 43/2012
El Col·legi disposa de suficient habilitació legal per comunicar el llistat de col·legiats inhabilitats al TSJC, sense haver de disposar del consentiment dels afectats. Cal tenir en compte les exigències derivades del principi de qualitat i, si escau, regular els fitxers corresponents. Es recomana que s’estudiï la possibilitat de donar accés als jutjats de Catalunya a la informació dels col·legiats disponible a la finestreta única, específicament, la relativa a la “situació d’habilitació professional” (article 10 de la Llei 2/1974).
02/10/2012
Total de pàgines: 2