S'han trobat 89 resultats amb els descriptors Centre sanitari
Sol·licitud de rectificació d'un informe d'urgències.
PT 37/2024
La persona reclamant havia sol·licitat la supressió de diversa informació que figurava en un informe mèdic d'un hospital públic, arran d'una assistència seva al servei d'urgències, i l'hospital li ho va denegar. La reclamació davant l'APDCAT es va reconduir a l'exercici del dret de rectificació i es va desestimar, per considerar que la informació recollida, referent al consum esporàdic de tòxics i a les recomanacions terapèutiques de la psiquiatra d'assistència al CSMA, era veraç i necessària.
19/06/2024
Arxivament de les actuacions per fets no acreditats.
IP 347/2023
El denunciant es queixa que s'ha difós el motiu de la seva baixa laboral en el seu lloc de treball, quan ell no l'havia comunicat a ningú. S'arxiven les actuacions, perquè no s'ha pogut acreditar que s'hagin produït accessos indeguts al contingut mèdic de la seva HC ni s'ha posat de manifest cap prova ni indici que acrediti de quina manera algunes persones de l'entorn laboral del denunciant haurien pogut conèixer la causa mèdica de la seva baixa laboral.
25/04/2024
Resolució d'arxivament d'una denúncia per vinculació del telèfon mòbil del denunciant al nom de dues altres persones.
IP 75/2022
Es denuncia que es va registrar i mantenir un número de telèfon erroni com a número de contacte de dues persones que no tenien cap relació amb el titular de la línia telefònica. Arran d'aquest error, el titular del telèfon va rebre dos avisos per SMS relacionats amb campanyes de vacunació, a nom de terceres persones. S’arxiva la denúncia, perquè no s'ha pogut acreditar l'origen de l'errada.
12/03/2024
Accessos indeguts a la història clínica compartida a Catalunya (HC3).
PS 47/2023
Una metgessa va accedir a l'HC3 de la persona denunciant, sense el seu consentiment i sense que aquests accessos estiguessin relacionats amb cap actuació assistencial o de diagnòstic.
17/01/2024
Resolució sancionadora per infracció del principi de minimització de dades. Enviament de dades excessives en relació amb les que s'havia requerit judicialment.
PS 51/2023
En el marc d'un procediment judicial, l'entitat imputada va trametre al jutjat un contingut de la història clínica de la persona denunciant que excedia el requeriment judicial. Es resol declarar que l'entitat ha comès la infracció prevista a l'article 83.5.a, en relació amb l'article 5.1.c RGPD.
09/01/2024
Dret d'accés sol·licitat per un mitjà no idoni.
PT 125/2023
Es resol desestimar la reclamació de tutela, atès que l'interessat no va sol·licitar el dret d'accés a través de l'adreça electrònica que l'entitat té designada per a aquesta finalitat, a l'apartat de política de privacitat del seu web. No escau requerir cap actuació, atès que l'entitat ha respost la sol·licitud.
12/12/2023
Accessos injustificats a la història clínica des d'un centre mèdic on no havien atès mai la persona denunciant.
PS 48/2023
Es declara que s'ha vulnerat el principi de confidencialitat, en haver accedit injustificadament en 14 ocasions a la història clínica de la persona denunciant. En canvi, no s'ha acreditat que en un procediment judicial s'hagin utilitzat dades obtingudes mitjançant aquests accessos.
22/11/2023
Arxivament de les actuacions, perquè es considera que no es va infringir el principi de minimització.
IP 208/2023
La persona denunciant es queixava que li havien demanat el número de DNI per telèfon, per poder concertar una cita mèdica. Es considera que sol·licitar aquesta dada està justificat, per poder verificar la identitat de la persona que demana hora en un centre mèdic. Per consegüent, no vulnera el principi de minimització. La persona denunciant també es queixava que Catsalut havia facilitat les seves dades a l'Hospital Sagrat Cor. Es considera que escau arxivar, atès que l'hospital forma part del SISCAT.
31/10/2023
Desatenció del dret de rectificació.
PT 12/2023
L'entitat reclamada no ha acreditat que hagi respost la sol·licitud de rectificació exercida per la persona reclamant.
27/07/2023
Dret d'accés.
PT 14/2023
Escau estimar la reclamació, atès que l'ICS no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. Respecte del fons, no escau efectuar cap pronunciament ni requerir cap actuació, ja que l'ICS ha acreditat que ha entregat la documentació a la persona reclamant en els termes sol·licitats, és a dir, ha fet efectiu el dret exercit per la persona reclamant, tot i que extemporàniament.
27/07/2023
Total de pàgines: 9