S'han trobat 41 resultats amb els descriptors Altres
Dictamen en relació amb la consulta formulada per un Ajuntament sobre el tractament de dades personals en la creació i gestió d’una àrea de promoció econòmica urbana
CNS 33/2024
La creació i gestió d’una àrea de promoció econòmica urbana pot comportar vàries comunicacions de dades personals de les persones físiques titulars del dret de possessió dels locals inclosos dins de l’àmbit de la futura àrea entre els diferents actors intervinents (ajuntament, entitat promotora i entitat gestora), que caldrà adequar a la legislació de protecció de dades, particularment, als principis de licitud i limitació de la finalitat, en els termes exposats en aquest dictamen.
20/01/2025
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Diputació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Altres
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Interès legítim
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
Desestimació de la reclamació.
PT 95/2024
Tant la persona reclamant com l'entitat reclamada han informat i han aportat documentació per acreditar que TÜV SÜD ATISAE SAU va respondre la sol·licitud de supressió objecte d'aquesta reclamació en el termini d'un mes, però que per l'error descrit no el va fer efectiu en aquell moment. Correspon desestimar la reclamació, atès que el dret es va atendre en termini i s'ha fet efectiu abans de presentar la reclamació.
01/10/2024
Trucades del Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU) sense informar sobre protecció de dades.
PS 77/2023
Es canvia el criteri inicial (en què es considerava el CTTI corresponsable) i es declara que el CTTI, com a encarregat del tractament, ha comès una infracció molt greu per no haver seguit les instruccions del responsable (els departaments, etc.). També per no haver vetllat perquè, en les trucades del SAU, les entitats subencarregades informessin sobre protecció de dades, cosa que incloïa informar que la trucada podia ser gravada.
09/07/2024
Informe emès a petició de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública en relació amb la reclamació presentada contra un Ajuntament per denegació de l’accés a informació relacionada amb unes eutanàsies practicades per un centre d’acollida d’animals.
IAI 11/2024
Un Ajuntament demana un informe sobre la denegació de l’accés a informació relacionada amb unes eutanàsies practicades pel centre d’acollida d’animals.
Tenint en compte que en el present cas es demanen els informes justificatius, els motius i certificats de les eutanàsies practicades a uns animals, es pot considerar d’interès públic poder conèixer, per exemple, si els sacrificis comptaven amb totes les mesures pertinents a efectes de garantir el benestar d’aquests animals, o s’ha fet sota el control i la responsabilitat d’una persona veterinària, tal com exigeix la normativa aplicable.
Tenint en compte que la identitat les dades merament identificatives de l’empleat públic o del càrrec públic que actua en representació de l’Ajuntament està habilitat per l’article 24.1 LTC, que la identitat de les persones que exerceixen la professió de veterinari, en aquest cas concret, ha de ser pública, que la identitat de la persona veterinària que intervé en l’acte pot ser coneguda també per altres vies i que hi ha un interès públic en el coneixement de la informació sol·licitada per al control del compliment de la normativa aplicable en matèria de benestar animal, la normativa de protecció de dades no impediria en aquest cas l’accés de l’entitat reclamant a la informació sol·licitada. En concret, a la informació pública sol·licitada sobre els informes justificatius, motius i certificats de les eutanàsies practicades a uns animals.
06/06/2024
Trucades del Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU) sobre la història clínica compartida i La Meva Salut, sense informar sobre protecció de dades.
PS 76/2023
Es canvia el criteri inicial (en què es considerava el Departament de Salut i el CTTI corresponsables) i es declara que el Departament de Salut, com a únic responsable del tractament, ha comès una infracció molt greu per no haver verificat que les entitats prestadores del servei (CTTI i empreses sotsencarregades) no informaven sobre protecció de dades en les trucades del SAU, inclòs el fet que la trucada podia ser gravada.
25/04/2024
Publicació d'imatges de la gent gran de la Residència a les xarxes socials sense disposar de consentiment, no disposar d'un RAT en els termes previstos a l'article 30 de l'RGPD, i recollida de dades mitjançant formulari web sense fer efectiu el dret d'informació.
PS 7/2023
S'imputa a la Residència les següents infraccions: vulneració del principi de licitud per publicar imatges a les xarxes socials sense disposar d'un consentiment vàlid a tal efecte, vulneració de l'obligació prevista a l'article 30 de l'RGPD i vulneració del deure d'informació previst a l'article 13 de l'RGPD. Per contra, s'arxiven la resta de conductes també denunciades, en concret la queixa relativa a la manca d'elaboració d'una AIPD, atès que la Residència va iniciar l'activitat abans de l'entrada en vigor de l'RGPD, i en la mesura que no van quedar acreditats canvis substancials en els tractaments duts a terme per la Residència, i la queixa relativa al fet que els servidors del web de la Residència es trobarien fora de la Unió Europea, atès que s'ha pogut constatar que aquests es troben dins l'àmbit europeu.
27/07/2023
Cartells informatius
PS 10/2023
L'empresa no informava degudament del tractament d'imatges amb fins de videovigilància. L'empresa ha acreditat que, arran del requeriment d'informació efectuat en el marc d'aquesta fase d'investigació, va substituir el cartell informatiu de l'existència de les càmeres de videovigilància col·locat a la porta d'accés de la residència, i va col·locar cartells informatius en cadascuna de les plantes que comptaven amb videocàmeres no senyalitzades.
20/07/2023
Dret d'informació.
PS 15/2023
A part de la informació que consta en els cartells informatius, la residència no posava a disposició de les persones afectades tota la informació prevista a l'article 13 RGPD.
12/07/2023
Accessos a dades obtingudes de l'assistència pública per a la prestació d'assistència privada.
PS 2/2023
Una persona va denunciar que, en el marc d'una assistència sanitària privada, va rebre una carta en què se li comunicava la programació d'una prova mèdica on figurava el seu número de CIP i el seu domicili, tot i no haver-los facilitat a l'entitat privada. L'Autoritat va sancionar la fundació imputada amb una multa, per haver vulnerat el principi de licitud, en haver tractat dades provinents de l'assistència pública en el marc de la prestació d'assistència privada. També es van imputar dues infraccions més: una, per vulneració del principi de limitació de la finalitat, que no es va sancionar perquè queda subsumida en la vulneració del principi de licitud; i una altra per vulneració del deure de protecció de dades des del disseny i per defecte, que tampoc es va sancionar per concurs ideal d'infraccions.
05/07/2023
Renovació errònia d'una inscripció registral.
PS 5/2023
S'amonesta l'Agència de l'Habitatge de Catalunya per vulneració del deure de confidencialitat, per haver comunicat a una persona (A) la renovació errònia de la inscripció d'una altra persona (B) al Registre de sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya. Aquest error provenia al seu torn d'un altre error comès per l'empresa municipal subencarregada, que vinculà la sol·licitud de renovació d'A a la fitxa de B.
07/03/2023
Total de pàgines: 5