S'han trobat 868 resultats amb els descriptors DRETS HABEAS DATA
IP 261/2024
El denunciant es queixava que una incidència en el funcionament del canal previst per l'entitat per exercir els drets ARSOPOL impedia exercir-lo. S'arxiven les actuacions, perquè l'entitat ha acreditat que la incidència detectada no afectava els usuaris del canal, sinó al reenviament automatitzat dels missatges que rebia l'entitat al seu DPD extern. L'entitat va solucionar la incidència quan en va tenir coneixement.
18/03/2025
PT 228/2024
18/03/2025
PT 207/2024
18/03/2025
PT 196/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió
18/03/2025
PT 72/2024
La reclamant es queixa que va exercir el dret d'accés a l'expedient de risc de la seva filla menor d'edat davant de l'entitat, la qual no li ha facilitat tota la informació que hi figurava. En resposta als requeriments d'aquesta Autoritat, l'entitat aporta documentació que no havia posat a disposició de la reclamant. S'estima la reclamació de tutela i es requereix l'entitat perquè faci efectiu el dret d'accés, posant la documentació que mancava a disposició de la reclamant.
06/03/2025
PT 195/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió.
26/02/2025
PT 194/2024
26/02/2025
PT 179/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que el CSMA no va resoldre i notificar en termini la sol·licitud presentada per la persona reclamant i va lliurar la informació sol·licitada durant la tramitació d'aquest procediment de tutela de drets.
12/02/2025
PT 218/2024
El reclamant es queixava que l'entitat no havia atès la seva sol·licitud d'exercici del dret de supressió del número de telèfon mòbil particular i d'oposició a rebre trucades o missatges de feina en aquest telèfon. Es resol estimar la reclamació, perquè l'entitat no ha acreditat que hagi respost la sol·licitud del reclamant en temps i forma, ni tampoc amb posterioritat. No hi ha pronunciament sobre el fons, perquè en les seves al·legacions l'entitat reconeix que va atendre per via telefònica els drets exercits, si bé no va notificar-ho formalment al reclamant.
21/01/2025
PT 173/2024
La persona reclamant va presentar la reclamació per la desatenció de la sol·licitud d'accés en la qual demanava la informació que l'Hospital Universitari Santa Maria havia enviat a una empresa asseguradora. Durant la tramitació de la reclamació, ha quedat acreditat que la persona reclamant ha accedit a la informació que l'Hospital va enviar a una entitat asseguradora arran de la seva visita a urgències en data 29/05/2024. Per això, correspon estimar parcialment la reclamació, per haver-li lliurat aquesta informació un cop ja havia transcorregut el termini legal d'un mes. Tanmateix, no cal entrar a valorar el fons. atès que s'ha satisfet el dret d'accés de la persona reclamant.
21/01/2025
Total de pàgines: 87