S'han trobat 26 resultats amb els descriptors Trànsit
El Departament de Territori va facilitar dades inexactes a l'Agència Tributària de Catalunya per tramitar un procediment executiu.
PS 36/2023
El denunciant es queixa que l'ATC li ha notificat una resolució sobre una multa de transport públic que no li correspon.
El Departament de Territori va facilitar unes dades errònies sobre la persona sancionada per una infracció de trànsit. Aquest fet va provocar que l'ATC tramités un procediment d'execució contra una persona que no havia comès cap infracció de trànsit. Es declara que el Departament de Territori ha vulnerat el principi d'exactitud.
26/10/2023
El reclamant condiciona el dret d'accés a la desestimació d'un recurs de reposició contra una sanció de trànsit.
PT 50/2023
Es desestima la reclamació, perquè la sol·licitud d'exercici del dret d'accés estava condicionada a la desestimació d'un recurs de reposició contra una sanció de trànsit. La normativa de protecció de dades no preveu la possibilitat de condicionar l'exercici del dret d'accés. Per tant, no reunia els requisits exigits per l'article 15 RGPD, en haver-se condicionat els efectes de la sol·licitud a la producció d'un acte jurídic futur, que podia produir-se o no. L'entitat hauria d'haver donat una resposta autònoma a aquesta petició "anormal", però això no és objecte d’aquesta reclamació.
11/10/2023
Utilització d'adreces postals obsoletes per a la pràctica de notificació per part de l'IMH.
PS 94/2022
Es dicta resolució definitiva, per vulneració del principi d'exactitud. L'IMH va notificar una provisió de constrenyiment en via executiva en un domicili que constava a la seva pròpia base de dades des de l'any 2007, obviant el domicili facilitat per l'administració que va imposar la sanció, trànsit, i que consta a la base de dades de la DGT. A més, fa servir una tercera adreça, la qual fa constar a una carta de pagament adjunta a la provisió, que també consta a la seva pròpia base de dades (aquesta des de l'any 1997), per un altre vehicle. Els fets imputats són constitutius d'una infracció del principi d'exactitud, per haver obviat la normativa d'aplicació en relació amb les notificacions de multes de trànsit, article 90 Llei sobre trànsit.
14/02/2023
Captació de la imatge del conductor d'un vehicle.
IP 411/2021
Vigilant municipal fotografia un vehicle amb què presumptament es comet una infracció de trànsit, en què es visualitza la imatge de la persona asseguda a dins.
29/11/2022
Ús correcte de l'adreça per a la notificació atès que és la que consta en el registre públic de la DGT.
IP 291/2021
Es dicta resolució d'arxiu. La denunciant al·lega que el SCT fa servir una adreça postal obsoleta i no autoritzada. No hi ha vulneració ja que aquella adreça era la que constava a la base de dades de la DGT i conforme a la normativa de trànsit, l'obligació d'actualització de l'adreça recau sobre la pròpia denunciant. El STC, per altra banda, va actuar de manera adient perquè, de conformitat amb la normativa, primer va consultar el registre de la DGT i, al resultar infructuosa la notificació, va acudir a les dades que figuraven en el Padró.
14/06/2022
Notificació sanció trànsit.
IP 394/2020
S'arxiva la denúncia perquè el SCT va emprar les dades adequades i exactes que constaven al Registre General de Vehicles, tan pel que fa a la identificació de la persona titular del vehicle amb el que s'hauria comés la infracció, com al domicili on es va practicar la notificació de l'acord d'iniciació.
25/02/2022
Sol·licitud de documentació acreditativa de l'exempció de l'obligació de portar mascareta a les persones usuàries del ferrocarril
CNS 9/2021
Els agents d’estació i els vigilants de seguretat dels ferrocarrils poden sol·licitar, en exercici de llur funció de vigilància del compliment de la mesura adoptada per les autoritats sanitàries consistent en l’ús obligatori de la mascareta en el transport públic, la documentació que acredita la concurrència d’alguna de les causes d’exempció de l’obligació de dur mascareta a aquelles persones usuàries dels ferrocarrils que no la porten.
02/03/2021
Tractament d'imatges mitjançant càmeres amb fins de control del trànsit.
IP 55/2020
Quan la finalitat de videovigilància és el control del trànsit, el cartell es pot limitar a informar de l'existència de la càmera. No és exigible informar sobre la identitat de l'encarregat del tractament, quan es fa efectiu el dret d'informació. Resulta aplicable aquí el principi de presumpció d'innocència en allò referent al tractament inexacte del nom de la persona denunciant (qui se l'havia modificat), quan no es pot descartar que la persona denunciant hagués sol·licitat la rectificació del seu nom que figurava en els registres de l'organisme autònom Prefectura Central de Trànsit amb posterioritat als fets denunciats.
17/02/2021
Vulneració principi minimització.
PS 41/2020
El SCT, com a responsable del tractament, no va vetllar perquè la dada del domicili emprada per l'ATC per la pràctica de la notificació de la provisió de constrenyiment a la persona sancionada per una infracció de trànsit, fos la pertinent, que seria la que consta al Registre de vehicles (art. 90 del RDL 6/2015, de 30 d'octubre), i que a tals efectes va comunicar la persona afectada.
04/02/2021
Tractament inexacte de l'adreça a efectes de notificació
PS 42/2020
Recollir i tractar de manera inexacta l'adreça a efectes de notificació és constitutiu d'una infracció greu.
15/12/2020
Total de pàgines: 3