S'han trobat 36 resultats amb els descriptors Abastament aigua
Accés a les dades del cadastre immobiliari per part d'una empresa subministradora d'aigües.
IP 612/2023
Resolució d'arxiu. L’empresa subministradora d'aigües va consultar les dades a través de la seu del cadastre immobiliari i són dades no protegides i accessibles per a tothom, d'acord amb l'article 52.1 del text refós de la Llei del cadastre.
09/01/2024
PD 17/2023
Informe en relació amb la Proposta d’incorporació d’un nou apartat 3, a la disposició addicional 29 del Text refós de la legislació en matèria d’aigües de Catalunya, per incloure-la a l’Avantprojecte de llei de mesures fiscals i financeres per al 2024
22/12/2023
Enviament d'informació relativa al deute de les persones que van arrendar un immoble de la persona denunciant.
IP 123/2022
L'entitat denunciada va enviar les factures impagades per l'arrendatària d'un immoble propietat de la persona denunciant, a la persona denunciant atès que aquesta era la titular de la pòlissa contractada per al subministrament de l'aigua i, per tant, l'obligada al pagament de les factures. En aquest cas, amb independència del que les parts estipulessin al contracte de lloguer, l'obligada al pagament davant AGISSA era la persona propietària de l'immoble. Al respecte, val a dir que, amb posterioritat, la persona denunciant va canviar la titularitat de la pòlissa en favor d'una tercera persona que va arrendar el seu immoble i, quan aquesta va marxar de l'immoble, va demanar que se li retornés la facturació al seu nom. En aquest segon cas, la persona denunciant també va demanar a AGISSA saber el deute pendent de l'arrendatària atès que la cessió de drets i obligacions de l'esmentada pòlissa només es podia dur a terme si la denunciant assumia els imports no satisfets. Així mateix, també va al·legar que necessitava saber els imports pendents per tal de poder-los reclamar judicialment a la persona arrendatària del seu immoble, per incomplir les clàusules del contracte de lloguer. D'acord amb l'exposat, l'Autoritat va considerar que l'enviament de l'esmentada informació restava emparat per l'article 6.1 f) RGPD atès que es dugué a terme per a la satisfacció dels interessos legítims de la persona denunciant. En concret, per satisfer l'interès legítim de la denunciant d'obtenir les proves necessàries, per reclamar a la persona arrendatària de l'immoble els imports que no va satisfer.
21/06/2023
Accés a informació sobre la prestació del servei de subministrament d'aigua potable
CNS 8/2023
En el present cas, en atenció a la informació de què es disposa, no es pot considerar justificat l’accés de la persona sol·licitant a una còpia del padró d’usuaris del servei de subministrament d’aigua potable en una urbanització del municipi, dels contractes d’abastament i dels rebuts liquidats entre maig de 2022 i febrer de 2023, ni tampoc a les dades personals que puguin constar en el sistema del registre comptable implantat durant la substitució en la prestació d’aquest servei. Tanmateix, no hi hauria inconvenient, si s’escau, en facilitar-li informació econòmica, desglossada i agregada sobre el cost derivat de la prestació del servei, en els termes indicats en el dictamen.
11/04/2023
Recollida de dades sense complir el deure d'informació, i tractament per finalitats il·lícites.
PS 52/2022
Vulneració del dret d'informació dels usuaris de la entitat, per falta d'acreditació documental en el moment de la recollida (articles 12, 13, i 14 RGPD); i per vulneració del principi de licitud, per haver fet un ús inadequat de les dades consistent en efectuar comentaris subjectius i negatius respecte d'un grup de membres que volien presentar la seva candidatura.
02/03/2023
Es vulnera el principi d'exactitud de les dades per haver emès factures i els corresponents rebuts de domiciliació bancària amb dades incorrectes.
PS 49/2021
Aigües de Barcelona va emetre un total de 12 factures i els corresponents rebuts de domiciliació bancària amb dades personals errònies. En concret, va assignar noms i cognoms de 5 usuaris diferents al DNI de la persona denunciant. Per aquesta raó els rebuts bancaris es van enviar al cobrament al compte de la persona denunciant amb els noms i cognoms de persones distintes al titular del compte
bancari.
09/02/2022
Comunicació de dades a l'Ajuntament per part de l'empresa concessionària del subministrament d'aigua
CNS 47/2021
L’ajuntament pot accedir a la informació de la qual disposi l’empresa concessionària del subministrament d’aigua relativa a habitatges respecte dels quals no existeixi consum d’aigua en els darrers 2 anys o quan aquest consum sigui anormalment baix, amb la finalitat d’aplicar el recàrrec a l’IBI previst al TRLRHL respecte aquests habitatges.
29/10/2021
Informe en relació amb el tractament de dades personals declarades per les entitats subministradores d'aigua
PD 17/2019
04/12/2019
Deure d'informació i comunicació de dades entre administracions
IP 27/2019
S'arxiva la denúncia respecte el deure d'informació perquè no s'observa una vulneració, a banda que l'eventual infracció per no haver informat de manera prèvia i específica sobre la cessió de dades a l'Ajuntament, estaria prescrita. 2. S'arxiva la denúncia per la cessió de dades de l'ACA a l'Ajuntament perquè es considera que tal comunicació estava emparada per l'article 21 LOPD, que era la norma aplicable per raons temporals.
19/07/2019
Comunicació a l'Ajuntament de dades dels treballadors assignats a la concessió del servei d'abastament d'aigua al municipi
CNS 24/2019
Amb la informació de què es disposa, i per aplicació del principi de minimització la transmissió a l’Ajuntament del detall d’informació laboral dels treballadors/res de l’empresa adjudicatària continguda a les Instruccions reguladores del procediment de control de la concessió d’abastament d’aigua, s’hauria de facilitar de manera anonimitzada o pseudonimitzada. A efectes de control de la qualitat del servei, no sembla que en aquest cas sigui necessària la identificació dels treballadors/res afectats/des.
28/05/2019
Total de pàgines: 4